Е21 vs E30

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 27 Сеп 2008, 0:09

KriK4eTo написа:Ако наистина става дума за хулиган на пътя може доста да се поспори по темата но в днешно време Е21 си остава холиган като съдим кога е произведено и как все още има такива зли носорози по пътищата ни ,това че са на изчезване е факт но не пречи тези които са живи да показват силата си ,а Е30 е нещо масово което също внася респект между колите по пътищата които го заобикалят ,но аз си оставам зад Е21-то не само като горд собственик но и като цяло ,дори и след като си закупя Е30 коет е сигурно че ще стане :mhihi:

Нещо такова :yes:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 27 Сеп 2008, 0:31

на тема части и т.н... е30 е по-добрата машина... за жалост на олдскулърите е така... но скоро и е30 ще е олдскул :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 27 Сеп 2008, 0:38

Turbo_Ted написа:на тема части и т.н... е30 е по-добрата машина... за жалост на олдскулърите е така... но скоро и е30 ще е олдскул :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хаха, все едно да кажеш, че е36 е по-добро от е30 щото повечето имат клима, хидравлика и ел. стъкла :winky:
Айде лека нощ, че и утре трябва да се работи :roll:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 5.10.2006

Мнение от 3000 » 27 Сеп 2008, 2:11

devastator написа:Специално в България Турбо Аметка ,е21-цата никога,ама абсолютно никога не е била хулиган,а винаги си е била коптор и веднага ще ти кажа защо понеже си новобранец под 25 :mhihi: :mhihi:
Преди господ да създаде света за Българите в републиката нямаше абсолютно никакви екзотични западни коли като БМВ.И тогава дойде лето 90-то.Пазара се отпуши и автомобила е30 ,тогава навършващ пред училищна възраст започна да навлиза стремглаво през границите на родината.Достигайки своя бум през 92-93,доста предпочитана кола от кората с пари като мутрите.Сам се сещаш че е21-цата беше изправена пред технологично по-добър съперник и така и не можа да навлезне,камо ли да се мери на магистралата.Е21-цата с идването на 90-те си беше изпяла вече песента и така и не навлезнаха автомобили в добро техн.състояние.Реално автомобилите който ние за сефте помним като хулигани на аутобана са е30,е32 и е34.
Вие тук олдскуулърчета просто нема как да знаете каква мания беше 325-тицата преди 15 години.Всички хлапета и тийнове беха полудели и където видиш такава кола веднага си оставяш отпечатъците от пръсти и носле на шоферското стъкло.Както казва оня Ричард дето за малко не умря в драгстера : МЕЧТАТА НА ВСЕКИ ЕДИН МЛАД ЧОВЕК.Еуфорията около е30-ската беше невероятна ,защото хората живееха в изолация и изведнъж...Затова не ми плещи глупости къв тунингарски автомибил била ,след като не знаеш и не помниш нищо от вренената на е30-ската.Ти даже не можеш да си представиш за кво иде реч,ако си мислиш че беше същото като сегашното излизане на е93 примерно,си на една хилядна от емоцията която е30-ската сееше в началото на 90-сетте.За съжаление аз това няма как да ти го докажа,но има хора из тези форуми които помнят,иначе вие тука продължавайте да си я знаете като един як-тунингиско-турбиниски автомобил.Но истината никага няма да я разберете,така както аз няма да разбера хипарските времена :mhihi: :mhihi:

Аз също съм за Е-21-то,но тук си много прав,че повечето такива коли са вкарани в БГ от по-стари хора и не в така добро здраве като Е-30
Новия М3 в момента неможе да те плени както 325 преди време
Със сигурност това си е БМВ хулигана!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 27 Сеп 2008, 7:57

Кое казвате е по-модерно и по-секси на първите модели на е30, че като се сетя май ползват и същите двигатели. Темата М10 - М40 няма да я коментираме да не вземат новия сезон BMW Sauber да скокнат с някоя турбинирана М40-ка :mhihi: :mhihi: :mhihi: . Това за първата съвременна и модерна кола не го споменавайте, че в този сектор са е12, е23, е24, е28, а и едни други модели произвеждани преди е30. Иначе след появата на 325 и тройния стоп нещата си идват на място. Ще е интересно ако някой намери цени на нови автомобили в периода 80-та - 84-та година на двата модела да видим кво плащаш и кво получаваш.
    Дайте едно ъпче в долния под форум, че вяло върви дискусията :mhihi: .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Сеп 2008, 11:51

като казах съвременна, говорех за дизайна... иначе и исторически погледнато Е30 е по-голямо име, заради модела М3.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 27 Сеп 2008, 12:19

devastator написа:Специално в България Турбо Аметка ,е21-цата никога,ама абсолютно никога не е била хулиган,а винаги си е била коптор и веднага ще ти кажа защо понеже си новобранец под 25 :mhihi: :mhihi:
Преди господ да създаде света за Българите в републиката нямаше абсолютно никакви екзотични западни коли като БМВ.И тогава дойде лето 90-то.Пазара се отпуши и автомобила е30 ,тогава навършващ пред училищна възраст започна да навлиза стремглаво през границите на родината.Достигайки своя бум през 92-93,доста предпочитана кола от кората с пари като мутрите.Сам се сещаш че е21-цата беше изправена пред технологично по-добър съперник и така и не можа да навлезне,камо ли да се мери на магистралата.Е21-цата с идването на 90-те си беше изпяла вече песента и така и не навлезнаха автомобили в добро техн.състояние.Реално автомобилите който ние за сефте помним като хулигани на аутобана са е30,е32 и е34.
Вие тук олдскуулърчета просто нема как да знаете каква мания беше 325-тицата преди 15 години.Всички хлапета и тийнове беха полудели и където видиш такава кола веднага си оставяш отпечатъците от пръсти и носле на шоферското стъкло.Както казва оня Ричард дето за малко не умря в драгстера : МЕЧТАТА НА ВСЕКИ ЕДИН МЛАД ЧОВЕК.Еуфорията около е30-ската беше невероятна ,защото хората живееха в изолация и изведнъж...Затова не ми плещи глупости къв тунингарски автомибил била ,след като не знаеш и не помниш нищо от вренената на е30-ската.Ти даже не можеш да си представиш за кво иде реч,ако си мислиш че беше същото като сегашното излизане на е93 примерно,си на една хилядна от емоцията която е30-ската сееше в началото на 90-сетте.За съжаление аз това няма как да ти го докажа,но има хора из тези форуми които помнят,иначе вие тука продължавайте да си я знаете като един як-тунингиско-турбиниски автомобил.Но истината никага няма да я разберете,така както аз няма да разбера хипарските времена :mhihi: :mhihi:


Темата я написах съвсем риторично
Понеже доскоро за всекидневен автомобил т.н "евридейка" карах е36, а сега се качих на е30 и много му се радвам. И понеже имам едно акулче в гаража на което му отделям най-малко внимание, но което най-много обичам се замислих кое за своето време е бил по-голям автомобил Акулата или Е30-ката.
Нарочно разбирасе я постнах тук ане в е30 форума защото в БГ нещата са ясни както сам разказа, ама в света не е така там е21 издигнат в култ в класа си а Е30 е позастарял масов автомобил с добри качества.
В техническо отношение също не искам да коментирам, както и понагоре прочетох с кое е36 е по добро от е30 с ел стъклата или с климата. Така е ама с кое едно е30 84 г е по-добро от една акула 83 с 4-те врати ли или с какво. Такаче нека да не спорим и това всеки с времето си нали!!!
Моето мнение е че е21 никога не е била масов автомобил, била е мечта за определен тип хора, докато дугите са и гледали задната решетка между стоповете как се отдалечава и са се чудили дали им хсаресва или не.
Имам поне една дузина приятели и познати които казват абе следващия път ше си взема БМВ и аз и пак не си взимат!!!!!!!
Така е била Е21 хапка не за всяка уста, ама не защото е била по- скъпа от един опел кадет, а защото ще ги различава корено от обикновените хора.
Дълбок поклон пред е30 ама те е/ по-масов ,по практичен, не-дотам екстревагантен и по-достъпен автомобил/ Което моментално я праща на второ място предвид нейното историческо съществуване.
Във автомилния спорт обаче Е 30 има делеч повече завоевания .
Това го знае всяко хлапе ;)
Един глас за unique, the one and only shark :bowdown: :bowdown: :bowdown:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 27 Сеп 2008, 13:36

категорично съм за акулката :)

въпреки че сега карам е30

спомена за е21цата ми е далеч по скъп

а и всички преживявания с нея са далеч по хулигански от колкото с

омекотеното купе на е30ката
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 27 Сеп 2008, 13:59

Oще един глас за Акулката!
Взех я в окаяно състояние и възстановявах ли възстановявах,но дори и така усещането зад волана на Е21 ще го помня винаги с усмивка.

Жалко,че никога вече няма да се правят такива коли,сега е времето на електронните изгъзици и ПВЦ-то.

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 27 Сеп 2008, 14:37

NeoPrint написа:
Жалко,че никога вече няма да се правят такива коли,сега е времето на електронните изгъзици и ПВЦ-то.


в този ред на мисли ...

всички ни пращат в Надин

а пък някой замислял ли се е че новите кошове са по скоро за Екопак
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 27 Сеп 2008, 16:13

speedmaster написа:
NeoPrint написа:
Жалко,че никога вече няма да се правят такива коли,сега е времето на електронните изгъзици и ПВЦ-то.


в този ред на мисли ...

всички ни пращат в Надин

а пък някой замислял ли се е че новите кошове са по скоро за Екопак

:mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Сеп 2008, 16:38

В скорошен план съм се возил в Е21-цата на Милер-а и на Дългия и бяха уникални и 2-те като усещане! :) Все съм изпитвал симпатии към Е30, но напоследък си давам сметка, че до голяма степен това е точно, защото на Е21 не му се даде шанс (особено от мен, защото съм едва на 20 години), Е30-ки има много повече. А акулката колко готино вози, нямам думи :) Дори и с много стегнато окачване пак е супер. Докато 30-ката си е каруца в сравнение с нейната возия, честно. Пък и хората доста по-кофти ще ви гледат и ще ги дразните като вдигнете шум със старата бабичка :mhihi: Черен мат, един голям шестак с прави тръби вместо гърнета :shock:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 27 Сеп 2008, 19:52

аз Залагам на е92 м3 кво говорите за тея мъртавци
оставете ги хората те са си умряли отдавна мир на праха им :mhihi:
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 27 Сеп 2008, 23:42

denko написа:аз Залагам на е92 м3 кво говорите за тея мъртавци
оставете ги хората те са си умряли отдавна мир на праха им :mhihi:


Абе, то и Левски е умрял но това не пречи да е национален герой, нали :twisted: И децата ще знаят кой е той и какво е направил, а не някой от днешните дебелогъзи псевдогерои.
Още един глас за Е21. Кво да напраа :roll:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 28 Сеп 2008, 1:35

denko написа:аз Залагам на е92 м3 кво говорите за тея мъртавци
оставете ги хората те са си умряли отдавна мир на праха им :mhihi:

e92 e лъскава пласмасова играчка, която можеби се прави в щатите или в Африка. Тука говорим за немски каски братчет като тия в подписа ти.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook