Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
devastator написа:Екстра,екстра!
Аз съм твърдо "ЗА",колицата да си остане с единичния фар
аз мисля че е21-цата изглежда много по добре с двойния фар,назобва си допълнително,но все пак въпрос на вкус и така не е лоша колата с тва моторче и те я джантички изобщо....

- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
С двойния фар прекалено много напомня на е30, а все пак е хубаво да се знае, че не е!lubaka_320 написа:devastator написа:Екстра,екстра!
Аз съм твърдо "ЗА",колицата да си остане с единичния фар
аз мисля че е21-цата изглежда много по добре с двойния фар,назобва си допълнително,но все пак въпрос на вкус и така не е лоша колата с тва моторче и те я джантички изобщо....

- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Много я отваря тая джантичка, BBS RS е истината за добрата визия на старите акулки 

Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
истината за добрата визия на всичко под слънцето
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Колата е екстра така само с двата фара.
А за спойлери, брони и т.н. да не говорим. Аз лично съм на мнение, че едните джанти могат да ти направят цялата кола.
И естествено окачване, за да е на земята. 



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
alpina-ma6inata написа:Колата е екстра така само с двата фара.А за спойлери, брони и т.н. да не говорим. Аз лично съм на мнение, че едните джанти могат да ти направят цялата кола.
И естествено окачване, за да е на земята.

- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
alpina-ma6inata написа:Колата е екстра така само с двата фара.А за спойлери, брони и т.н. да не говорим. Аз лично съм на мнение, че едните джанти могат да ти направят цялата кола.
И естествено окачване, за да е на земята.
На същоъо мнение съм:yes:,а колкото до двойния фар,а кажете че колата по горе е грозна така ако ви дава сърце

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Джанти и влачене поземи с лека масчица.... това е моето мнение 

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
с двата фара е по добре .. но моляте не сравнявай бумар с голф 

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
С 2 фара е супер. Е аз съм си и малко пристрастен де.. с двата фара ми напомня на 2002. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Днес започнах да реставрирам джантите.
Започнах с бертовете.Един беше почти готов, а друг леко започнат ор предишния собственик.Другите два не са започвани.
Днес завърших двата започнати берта.
Ето това е почти готовата с вече готовата.
Малко снимки на завършения берт.

А това е незапочната джанта.
Започва се със шкурки 320 600 1000 2000 като само 2000 търках с вода.
После полираща паста и киче.
Трябва яко натискане с пастата и кичето.
Около 6 часа ми отне ( и 10 кила бензин
)за тия двете започнатите, но защото съм сам.
Ако има още един човек от другата страна на колата ще е супер.
От това което виждам изглежда че спиците са минати на песъкоструйка и след това са лакирани дебело.
Така хем са гладки, хем има ефект на металик.
Капачките са гладки и са били боядисани металик за да изглеждат като спиците.
Но предишният собственик ги е почиствал с кореселин и боята на капачките е паднала.
Аз мисля да ги отделя от гаиките и да ги дам на песъкостройка да ми ги
направят грапави и след това да ги лакирам.
А самите гайки на капачките също ще ги полирам като бертовете.
По-нататък още снимки.
ПП. Между другото сложих отзад две от другите джанти който бях купил преди това да вида кво става.
Очаквах вече да почне да тръгва. Да обаче не.
Даже още по-зле.Направо не ги усеща върти си ги та са къса.
Гумите са Гудиър Игъл Ф1 205 45 16.
Нещо да не са гадни гумите незнам ама много ги върти 2-ра 3-та.
Започнах с бертовете.Един беше почти готов, а друг леко започнат ор предишния собственик.Другите два не са започвани.
Днес завърших двата започнати берта.
Ето това е почти готовата с вече готовата.

Малко снимки на завършения берт.



А това е незапочната джанта.

Започва се със шкурки 320 600 1000 2000 като само 2000 търках с вода.
После полираща паста и киче.
Трябва яко натискане с пастата и кичето.
Около 6 часа ми отне ( и 10 кила бензин

Ако има още един човек от другата страна на колата ще е супер.
От това което виждам изглежда че спиците са минати на песъкоструйка и след това са лакирани дебело.
Така хем са гладки, хем има ефект на металик.
Капачките са гладки и са били боядисани металик за да изглеждат като спиците.
Но предишният собственик ги е почиствал с кореселин и боята на капачките е паднала.
Аз мисля да ги отделя от гаиките и да ги дам на песъкостройка да ми ги
направят грапави и след това да ги лакирам.
А самите гайки на капачките също ще ги полирам като бертовете.
По-нататък още снимки.

ПП. Между другото сложих отзад две от другите джанти който бях купил преди това да вида кво става.
Очаквах вече да почне да тръгва. Да обаче не.
Даже още по-зле.Направо не ги усеща върти си ги та са къса.
Гумите са Гудиър Игъл Ф1 205 45 16.
Нещо да не са гадни гумите незнам ама много ги върти 2-ра 3-та.

- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
GRINGO написа:ПП. Между другото сложих отзад две от другите джанти който бях купил преди това да вида кво става.
Очаквах вече да почне да тръгва. Да обаче не.
Даже още по-зле.Направо не ги усеща върти си ги та са къса.
Гумите са Гудиър Игъл Ф1 205 45 16.
Нещо да не са гадни гумите незнам ама много ги върти 2-ра 3-та.
Ми то трябва да има някой да ги натиска тия гуми към земята


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани