635 csi

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

635 csi

Мнение от UBAH5 » 30 Ное 2010, 21:19

Заснех го в събота в Mr Bricolage. Не знам дали е истинска алпина, но хваща окото 8)
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 11.04.2002
Местоположение: София
Кара: E21
Мечтае да кара: E21
Детайли за колата: червена

Re: 635 csi

Мнение от E-24 » 30 Ное 2010, 21:29

:bowdown: :bowdown: :bowdown:
едвайсеиено

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: 635 csi

Мнение от DEMIURGE » 30 Ное 2010, 21:38

Явно не е Alpina, но въпреки това - много радва окото...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 13.02.2008
Пол: Мъж
Кара: Е21..Е28 и Е46
Мечтае да кара: лагерна количка

Re: 635 csi

Мнение от ZARAZA » 30 Ное 2010, 22:10

много радва окото. :bowdown: :bowdown: .
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: 635 csi

Мнение от SPEED_GABROVO » 01 Дек 2010, 15:26

Много добра кола.Евала на собственика. :bowdown:
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 9.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e12,e23,e24,e30 cabrio,е36/7,е38
Мечтае да кара: нищо, което все още да нямам...

Re: 635 csi

Мнение от The BigBadWolf » 04 Дек 2010, 1:55

Ехаа, кога успяхте да я снимате, бях точно 5 минути в магазина... :paranoid:

А относно Алпинското й потекло, колата си е оригинална алпина, но за съжаление преди да я купя е била добре разграбена и все още се мъча да я върна в оригинален вид... :banghead:

Нищо де, вижда му се края, поръчал съм всичко оригинално, без скоростния лост (след джантите и капачките парите се изпариха...) и скоро време ще я зглобя и наснимам :yes:

ПС: ето малкото доказателство -
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 9.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e12,e23,e24,e30 cabrio,е36/7,е38
Мечтае да кара: нищо, което все още да нямам...

Re: 635 csi

Мнение от The BigBadWolf » 04 Дек 2010, 2:22

П.С. Малко инфо за феновете -

Колата е купе е24, но произведено 1979, тоест старата 24ка, базирана на е12, а не на е28... Моделът е бил 633CSi със запалване Bosch Motronic 1. Доколкото успях да разровя историята, предвид, че Алпина в същност съществува като самостоятелна марка чак от 1983година, когато за пръв път е призната от TUV за фирма производител, а не просто тунинг, Аплина развиват първата си официална модификация на купе е24 чак от новата му генерация 81-87. Преди това алпина е24ки са се правели по поръчка на клиента, който предваритено си закопува БМВ от...БМВ... и след това се доработва, като преди 80та алпина са предлагали две модификации - B2 (2,8 карбуратор) и B8 (3.2 Motronic), като за донори съответно ползвали 628CS и 633CSi

Ето малкото данни, който намерих в интернет:
:arrow: http://www.history-of-cars.com/php/bmw/1977-e24-alpina-b8.php
:arrow: http://www.alpinacars.allegos.com/history/history_fr.htm
:arrow: http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E24

А конкретната кола в някакъв момент около '98ма се появява в BG под формата на 635CSi и така е и по документи, като следи от оригинала на лице бяха алпина 5-степенната обратна механична кутия, 4-те амортесьора Bilstein-alpina (B6 sport), като задните бяха изтекли, двигателя, но с компютър от стандартно 635 и въпросната табелка, хвърлена в жабката...

От мен толкова за сега и като има ново инфо ще ви държа в течение! :wave:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: 635 csi

Мнение от UBAH5 » 04 Дек 2010, 9:25

The BigBadWolf написа:П.С. Малко инфо за феновете -

Колата е купе е24, но произведено 1979, тоест старата 24ка, базирана на е12, а не на е28... Моделът е бил 633CSi със запалване Bosch Motronic 1. Доколкото успях да разровя историята, предвид, че Алпина в същност съществува като самостоятелна марка чак от 1983година, когато за пръв път е призната от TUV за фирма производител, а не просто тунинг, Аплина развиват първата си официална модификация на купе е24 чак от новата му генерация 81-87. Преди това алпина е24ки са се правели по поръчка на клиента, който предваритено си закопува БМВ от...БМВ... и след това се доработва, като преди 80та алпина са предлагали две модификации - B2 (2,8 карбуратор) и B8 (3.2 Motronic), като за донори съответно ползвали 628CS и 633CSi

Ето малкото данни, който намерих в интернет:
:arrow: http://www.history-of-cars.com/php/bmw/1977-e24-alpina-b8.php
:arrow: http://www.alpinacars.allegos.com/history/history_fr.htm
:arrow: http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E24

А конкретната кола в някакъв момент около '98ма се появява в BG под формата на 635CSi и така е и по документи, като следи от оригинала на лице бяха алпина 5-степенната обратна механична кутия, 4-те амортесьора Bilstein-alpina (B6 sport), като задните бяха изтекли, двигателя, но с компютър от стандартно 635 и въпросната табелка, хвърлена в жабката...

От мен толкова за сега и като има ново инфо ще ви държа в течение! :wave:

Сигурен бях, че е твоя :bowdown:
Поздрави - Иван (от Декарт) :wave:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW e21 316 м20б25

Re: 635 csi

Мнение от nappyboy » 04 Дек 2010, 18:42

Невероятна е :bowdown: успех с намирането на останалите части от "пъзела" ^^
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: 635 csi

Мнение от павката » 04 Дек 2010, 18:46

браво за автомобила :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: 635 csi

Мнение от DEMIURGE » 04 Дек 2010, 20:39

The BigBadWolf написа:А относно Алпинското й потекло, колата си е оригинална алпина, но за съжаление преди да я купя е била добре разграбена и все още се мъча да я върна в оригинален вид... :banghead:
ПС: ето малкото доказателство -


Ами, Жоро, В такъв случай, доколкото аз разбирам от "Алпина" - ти имаш изключително рядък модел.... :roll:
Защото самите Алпина не го споменават никъде - че са били правени В8 с 3.3 двигател, като говорим за е24.
Има някакви сведения за е24 с М30В32 двигател (той се води като 3.3), който е бил с Л-джетроник, а не с Мотроник - и най-важното - такива имало само 6 бройки. Табелките на другаря Бовензипен се слагат точно там, където е снимана и твоята, но са оформени по друг начин - като говорим за онези години. И пак повтарям - доколкото знам, без да имам претенциите да знам всичко, възможно е да имам пропуски в "образованието" си. :mhihi: На табелките основната част на надписите и емблемата са такива, но моделът не го пише като В8 3.3 coupe, както и серийният номер, а би трябвало да е само В8 и серийният номер - и то не ецван, а щампован на специално поле. Табелките, оформени по начина на тази, която си снимал, се слагат на по-късните модели.
Виж иначе В8 има много, ама наистина много, но в купе на е36 и е46, но пак има разминаване - В8 с 4.0 и 4.4 двигател - това го казвам по памет, а моделът с 3.3 двигател е В3. Затова, бих казал, че и табелката е уникална...
Иначе, би трябвало да има и други белези, че е била Алпина, колкото и да са я разграбили.

И като епилог ще добавя - изобщо не е витално важно - дали е оригинална Алпина или не - важното е, че си успял да я намериш, да я купиш и приведеш в този вид, в който я виждаме на снимките. И за което благородно ти завиждам...
Нека те радва още дълги години :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 635 csi

Мнение от Nickelback » 04 Дек 2010, 20:54

Респект колега! Притежаваш истински уникат от най-красивата серия от акулите на БМВ :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 9.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e12,e23,e24,e30 cabrio,е36/7,е38
Мечтае да кара: нищо, което все още да нямам...

Re: 635 csi

Мнение от The BigBadWolf » 06 Дек 2010, 0:15

DEMIURGE написа:
The BigBadWolf написа:А относно Алпинското й потекло, колата си е оригинална алпина, но за съжаление преди да я купя е била добре разграбена и все още се мъча да я върна в оригинален вид... :banghead:
ПС: ето малкото доказателство -


Ами, Жоро, В такъв случай, доколкото аз разбирам от "Алпина" - ти имаш изключително рядък модел.... :roll:
Защото самите Алпина не го споменават никъде - че са били правени В8 с 3.3 двигател, като говорим за е24.
Има някакви сведения за е24 с М30В32 двигател (той се води като 3.3), който е бил с Л-джетроник, а не с Мотроник - и най-важното - такива имало само 6 бройки. Табелките на другаря Бовензипен се слагат точно там, където е снимана и твоята, но са оформени по друг начин - като говорим за онези години. И пак повтарям - доколкото знам, без да имам претенциите да знам всичко, възможно е да имам пропуски в "образованието" си. :mhihi: На табелките основната част на надписите и емблемата са такива, но моделът не го пише като В8 3.3 coupe, както и серийният номер, а би трябвало да е само В8 и серийният номер - и то не ецван, а щампован на специално поле. Табелките, оформени по начина на тази, която си снимал, се слагат на по-късните модели.
Виж иначе В8 има много, ама наистина много, но в купе на е36 и е46, но пак има разминаване - В8 с 4.0 и 4.4 двигател - това го казвам по памет, а моделът с 3.3 двигател е В3. Затова, бих казал, че и табелката е уникална...
Иначе, би трябвало да има и други белези, че е била Алпина, колкото и да са я разграбили.

И като епилог ще добавя - изобщо не е витално важно - дали е оригинална Алпина или не - важното е, че си успял да я намериш, да я купиш и приведеш в този вид, в който я виждаме на снимките. И за което благородно ти завиждам...
Нека те радва още дълги години :yes:



Мерси за инфото колега, аз вече бая време се опитвам да намеря данни за ранното производство, камоли начин да си сверя колата с някаква база данни, но уви, за разработки преди '80-'81 почти нищо не излиза... До колкото се усведомих в някакъв фенски алпина регистър (не съм сигурен колко е достоверен обаче) моделът В8 на старото е24 се базира бърху 633Csi като донор, а за двигател ползват наличното решение за е9 и е12 - M30B32 с уголемен размер на клапаните и по-аграсиван разпределителен вал, но този вариант е с Мотроник като на първата 635CSi (S30B35LE) и бройките там бяха 32...

А що се отнася до надписа на плочката вече никаква информация не намирам, но е същия и на тази, която е нитвана в коша...

П.С. не знам дали помниш, но преди около 5 години, когато я купих полунасипна, ти беше един от първите участници в реставрацията - даде ми казанчето за антифриз от една твоя е12-ка, докато дойде новото от дару, понеже моето се беше взривило... :yes:


Поздрави на всички и не забравяйте за добрите стари акули... :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: 635 csi

Мнение от DEMIURGE » 06 Дек 2010, 2:10

The BigBadWolf написа:П.С. не знам дали помниш, но преди около 5 години, когато я купих полунасипна, ти беше един от първите участници в реставрацията - даде ми казанчето за антифриз от една твоя е12-ка, докато дойде новото от дару, понеже моето се беше взривило... :yes:


Е как да не помня :D :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: 635 csi

Мнение от DEMIURGE » 06 Дек 2010, 2:47

Всъщност не знаех, че казанчето е точно за тази е24-ка. Нали имаше и още една е24-ка или я бъркам с е23-ката?
Иначе си спомням, как по жълтата преса пишеше, как си тръгнал към морето и си бил понапънал колата... и двигателят ти бил казал "баста", та после си умувал как да я прибереш... Това е разбира се - в кръга на шегата.
За валовете по алпинските двигатели си прав - други ъгли и може би малко по-стръмни и високи гърбици. И за клапаните си прав - това го правят и Алпина и Хартге или май беше Шницер, но мисля че не и за този двигател, освен ако някой не е решил да направи копи и пейст на главата, защото и версията 3.0 и 3.2 са сравнително разтоварени двигатели (без 3-литровия двигател за "спортни" нужди при моделите преди е12 и е24), в сравнение с 2.8 и 3.5. Та това с по-големите клапани го правят за 3.5 със сигурност, както и двойните пружини доста преди да дойде ерата на е34.
Иначе пак казвам, дали е Алпина или не - вече не е важно, нали сегашният двигател вече е друг, но аз на твое място, за душевен комфорт бих драснал един имейл до Алпина, придружен със снимки на табелките и на цялата кола - тъкмо да видят, че се полагат грижи. Вярвам, че те ще ти отговорят и тогава няма да има нужда да се осланяш на непроверени данни от разни сайтове.

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook