Проблеми след почти основен ремонт
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблеми след почти основен ремонт
От 4 дена кенефа се върна между живите. Направено му бе следното:
Нова глава 2-ра злоупотреба, шлайфане и напасване на клапани, нови гумички. От 3 комплекта карантии за глави (кобилици, повдигачи, кавали и т.н.) бе избрано най доброто и монтирано, след почистване и освежаване.
Шлайфане на колянов вал и леглото на вала в блока, след като се измери кой от 2-та ми чифта вал/блок е с по малък аксиален луфт.
Нови основни, биелни и аксиален лагер.
Нови сегменти.
Буталата, след като бяха замерени и нямаха нужда от шлайфане заедно с блока (няма и накъде повече, всичко новозакупено е на 2-ри ремонт), бяха изчистени.
Нови и 4-те семеринга, нова гарнитура картер, глава, капак.
За изпускателните имах 3 чифта и едните бяха читави и сложих тях.
За всмукателните не знам защо се направих на циганин и реших, че едни дето имах в нас уж нови са хубави и ги сложих тях.
Маслото е Приста 10/40 полусинтетика, това ни е служебно тъй да се каже и го сипах защото ми е за без пари, докато се разработи колата за 1000-2000 км.
След като всичко бе сглобено и матора пуснат в коша, О, чудо, той взе че запали. И се появиха следните проблеми
- Най големия, колата звучи като ТДС-ка, не трака, просто звука и е такъв.
- Проблем с празния ход, но ми е блокирал болта дето играе клапан и утре като сложа новия, ще вида дали там е проблема.
- 1 литър масло на 50км. Течеше от капака (днес бе оправено) но продължава да тече от гарнитурите на всмукателите и от тръбата дето играе отдушник от картера към колектора.
- При равномерно ускоряване придърпва, без значение предавката.
- Като я форсирам над 3000 оборота има някакво странно вибриране-почукване.
Това което ме мъчи е звука и работата като ТДС. За другите неща причините са ясни и ще ги оправя, но затова си нямам грам идея.
Айде господа тарикати, помагайте, моля ви!
Нова глава 2-ра злоупотреба, шлайфане и напасване на клапани, нови гумички. От 3 комплекта карантии за глави (кобилици, повдигачи, кавали и т.н.) бе избрано най доброто и монтирано, след почистване и освежаване.
Шлайфане на колянов вал и леглото на вала в блока, след като се измери кой от 2-та ми чифта вал/блок е с по малък аксиален луфт.
Нови основни, биелни и аксиален лагер.
Нови сегменти.
Буталата, след като бяха замерени и нямаха нужда от шлайфане заедно с блока (няма и накъде повече, всичко новозакупено е на 2-ри ремонт), бяха изчистени.
Нови и 4-те семеринга, нова гарнитура картер, глава, капак.
За изпускателните имах 3 чифта и едните бяха читави и сложих тях.
За всмукателните не знам защо се направих на циганин и реших, че едни дето имах в нас уж нови са хубави и ги сложих тях.
Маслото е Приста 10/40 полусинтетика, това ни е служебно тъй да се каже и го сипах защото ми е за без пари, докато се разработи колата за 1000-2000 км.
След като всичко бе сглобено и матора пуснат в коша, О, чудо, той взе че запали. И се появиха следните проблеми
- Най големия, колата звучи като ТДС-ка, не трака, просто звука и е такъв.
- Проблем с празния ход, но ми е блокирал болта дето играе клапан и утре като сложа новия, ще вида дали там е проблема.
- 1 литър масло на 50км. Течеше от капака (днес бе оправено) но продължава да тече от гарнитурите на всмукателите и от тръбата дето играе отдушник от картера към колектора.
- При равномерно ускоряване придърпва, без значение предавката.
- Като я форсирам над 3000 оборота има някакво странно вибриране-почукване.
Това което ме мъчи е звука и работата като ТДС. За другите неща причините са ясни и ще ги оправя, но затова си нямам грам идея.
Айде господа тарикати, помагайте, моля ви!
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Адаш,и аз имам този проблем с прекъсването,неска видя палеца на кво прилича,понеделника като зглоба колата и подмена всичко,Кабели свещи палец капачка би трябвало да се оправи,и ще пиша
П.П а ти сменял ли си ги гореспоменатите чаркаляци ?
П.П а ти сменял ли си ги гореспоменатите чаркаляци ?
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Тано,смених енска кабели,свещи,палец,дистрибуторна капачка и спря да ми тресе и глъхне 

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
И мен ме гложди това дето колегата Новак каза. Уж всичко е зацепено като хората, но да, определено утре ще погледна пак.
Скоти, бате, след тия торби с пари дето оставих, ако имах още 350-400 лева за тия неща, щех да си взема направо е39

Скоти, бате, след тия торби с пари дето оставих, ако имах още 350-400 лева за тия неща, щех да си взема направо е39







Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани