Тест драйв Е21 316
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Тест драйв Е21 316
Здравейте скъпи е21 фенове, каня се да споделя с вас едно прозрение, което може би ще бъде оспорвано яростно. Наскоро ходих да гледам е21 316, 1978 г., 150 хил. оригинални, цена 2000 евро (това май е скъпо). Какво да ви кажа, много запазен автомобил, в смисъл, както следва:
- оригинална боя топаз металик;
- без абсолютно никаква ръжда;
- запазено табло, запазен салон, парното работеше, уредите работеха;
- налице бяха повечето оригинални лепенки и стикери от типа на"...натисни два пъти газта преди да палиш и след това върти...", схемата на превключване на скоростите и прочие;
- оригинални инструменти и резервна гума;
- абе много, много запазено животно. Да, но преди бях тествал само Е21 318i и 318 карбуратор и си мислих, че е нещо подобно, е добре де малко по-зле. Но уви, нещастното 31 г. животинче не предложи никакъв фън! Вярно набираше си, но с нежелание, вярно стигна 140 км/ч и ги поддържаше уверено, но пак някак си насила.
Въобще го няммаше рязът на 318-ките! Така, че заключавам - Е21 е куул разбира се, но поне 318 карбуратор си трябва.
Просто мнение. И Весела Коледа и Нова Година!
- оригинална боя топаз металик;
- без абсолютно никаква ръжда;
- запазено табло, запазен салон, парното работеше, уредите работеха;
- налице бяха повечето оригинални лепенки и стикери от типа на"...натисни два пъти газта преди да палиш и след това върти...", схемата на превключване на скоростите и прочие;
- оригинални инструменти и резервна гума;
- абе много, много запазено животно. Да, но преди бях тествал само Е21 318i и 318 карбуратор и си мислих, че е нещо подобно, е добре де малко по-зле. Но уви, нещастното 31 г. животинче не предложи никакъв фън! Вярно набираше си, но с нежелание, вярно стигна 140 км/ч и ги поддържаше уверено, но пак някак си насила.
Въобще го няммаше рязът на 318-ките! Така, че заключавам - Е21 е куул разбира се, но поне 318 карбуратор си трябва.
Просто мнение. И Весела Коледа и Нова Година!
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
Без водимо да се разбира става 2литра и ФЪНА ше е с теб. А ко не те кефи перформасите търси си 323.
Последна промяна Любака на 19 Дек 2007, 17:46, променена общо 1 път
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
На Денко: да разбирам мисълта ти, но това което исках да кажа е, че го нямаше "усещането" за БМВ, нямаше го така наречения уау ефект. С други думи, човек, колата беше много запазена, но не предлагаше удоволствие от шофирането, реакциите и бяха мудни и замислени, като на много възрастен и уморен човек!
До сега съм тествал Е21 318 карб и инжекция и Е28 520i (притежавал), 525i и 528i и всички бяха много приятни за шофиране и правеха кеф! Но това определено не беше случая с 316-ката.
Как да ти обясня: например при сравнително запазено 318i просто натискаш газта и задните колела запозват да буксуват, усещаш, че има пауър, че хищно се втурва напред, докато тук беше различно, бавно, мудно и скучно, а беше много, ама много запазен екземпляр.
До сега съм тествал Е21 318 карб и инжекция и Е28 520i (притежавал), 525i и 528i и всички бяха много приятни за шофиране и правеха кеф! Но това определено не беше случая с 316-ката.
Как да ти обясня: например при сравнително запазено 318i просто натискаш газта и задните колела запозват да буксуват, усещаш, че има пауър, че хищно се втурва напред, докато тук беше различно, бавно, мудно и скучно, а беше много, ама много запазен екземпляр.
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Магията тука е да се движиш бавно и да се радваш на заобикалящата те природа,хората да те гледат и да се кефят на изпънатата класика.И 75 и 175 коня да е тази кола си остава символ на една отминалата епоха и не са и нужни коне,за да кара хората да се обръщат след нея.Особено тези от старата генерация им подаряваш едно завръщане в младите години.И моята няма много коне,но чувството,когато хората оценяват това,което притежаваш и за което се грижиш за него е несравнимо.Едно безценно завръщането във вечното минало бих казал аз
Пък бегачки бол...

Пък бегачки бол...


8.32
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
noty boy написа:Аз пък предпочитам да барна на 4-5 местенца ( без никой да разбере кво е правено на 1-ви 2-ри и 3ти оглед ) и хем да имам тотална ОЛДСКУЛКА хем да си понабягва и позавива.
Е да и аз това го обичам ма говорих принципно,че и в тоя си вид колата носи много положителни емоции от друг тип


8.32
Има един пич Васко се казва
има най запазеното е28 което съм виждал някога и което ще вида някога може би .
колата е на реални 180 000 км и всичко абсолютно всичко е като чисто нова возих и мога да кажа че е по добре от е34 и в няква часност от е39
но е 518 и кво от тва няма дори ел стъкла какво от това даже и оборотомер няма и кво от тва
но пък е истинско бмв автентично
друго си е да видиш какво е било е28 като ново
така че зимай новото е21
има най запазеното е28 което съм виждал някога и което ще вида някога може би .
колата е на реални 180 000 км и всичко абсолютно всичко е като чисто нова возих и мога да кажа че е по добре от е34 и в няква часност от е39

но е 518 и кво от тва няма дори ел стъкла какво от това даже и оборотомер няма и кво от тва
но пък е истинско бмв автентично
друго си е да видиш какво е било е28 като ново

така че зимай новото е21

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани