Пак Проблеми
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Пак Проблеми
Така, имам 2 тревоги:
1. Нешо отзад чука като тръгвам от место. Има нещо общо със задвижването според мен.
2. Харчи само 10 на 100 и на първа нещо не върви както требе. (нещо бензинови помпи?)
Идеи? Предложения?
1. Нешо отзад чука като тръгвам от место. Има нещо общо със задвижването според мен.
2. Харчи само 10 на 100 и на първа нещо не върви както требе. (нещо бензинови помпи?)
Идеи? Предложения?
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
бате ако не си сменял тампоните на задния мост почвай от там.аз мойте като ги сменях,като махнах планката се изсипаха на прах
сменянето не е приятна работа ,но после веднага усещаш разликата.виж карето на кардана,висящия лагер.другото дет се сещам е откъм дифа,което ще е най-неприятното,щото знам че наскоро сложи шпер
за второто-да ти имам проблема
майтапа на страна ама обясни кое по точно не е наред-прекъсва на първа или нещо друго.дай по подробно 


за второто-да ти имам проблема


- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
При тръгване на 1ва или 2ра (и 2те ги пробвах) трябва да и дам повечко газ, иначе прекъсва все едно и свършва бензина. Вече тръгне ли (20км/ч примерно) всичко е ок на 2ра, но първа има няколко flat spots.
За тампоните ще го мислим. Може би ще е по добре да я заведа на доктор.
За тампоните ще го мислим. Може би ще е по добре да я заведа на доктор.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
значи,първо за тампоните,не знам как си с парите ама ако идеш в сервиз ще ти кажат че трябва да свалят целия заден мост за да ги сменят
много време
много пари.в бмв дилършип имат такава джаджа дет ги сменя на място ама те там по дифолт си зимат скъпо.тъй че ако се навиеш да ги сменяш ще ти кажа как и после след като ги смениш ще си много одовлетворен от свършената работа
сега за прекъсването-тука вече мога да давам само некомпетентни мнения.да речем че проблема е нядъде по трасето на бензина.за бензиновата помпа не съм сигурен но си мисля че тя или работи или не,после евентуално запушен бенз филтър може да прави такива мизерии.аз лично бих замерил налягането в системата,ама сега не се сещам как се казваше тоя уред дето щи свърши работа.регулатора за налягането на бензина също може да е замесен.не бих изключил и тротъл позишън суитч-а,но се си мисля че ако беше той щеше да прекъсва на всички предавки на определени обороти.и все пак най логично ми звучи бенз филтър.аз бих го сменил веднага без дори да правя диагностика (по принцип грешна стратегия) защото е евтин,сменя се лесно,трябва да се смяня тъй или иначе на 15 хил мили,и вероятно проблема е в него
ами успех,давай и кажи как върви работата



сега за прекъсването-тука вече мога да давам само некомпетентни мнения.да речем че проблема е нядъде по трасето на бензина.за бензиновата помпа не съм сигурен но си мисля че тя или работи или не,после евентуално запушен бенз филтър може да прави такива мизерии.аз лично бих замерил налягането в системата,ама сега не се сещам как се казваше тоя уред дето щи свърши работа.регулатора за налягането на бензина също може да е замесен.не бих изключил и тротъл позишън суитч-а,но се си мисля че ако беше той щеше да прекъсва на всички предавки на определени обороти.и все пак най логично ми звучи бенз филтър.аз бих го сменил веднага без дори да правя диагностика (по принцип грешна стратегия) защото е евтин,сменя се лесно,трябва да се смяня тъй или иначе на 15 хил мили,и вероятно проблема е в него

ами успех,давай и кажи как върви работата
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Тва за филтъра го мислих и аз, но го сменях преди 6500км и по малко от 6 месеца. А от тогава съм я карал само с най убавия бензин. Прав си че нищо не ми коства да го сменя пак. Ако пак ги прави номерата ще го мислим тогава.
За тампоните, тука има такива частни БМВ механици дето са много по евтини от представителството на БМВ и се занимават само с това.
Независимо, ако ми споделиш цаката за смяна на тампони ще съм ти много задължен. . . даже мое да мина до Детройт или Симеоновград (по твой избор) да та черпа една бира.
Мога да свикам пак Бригадата и кашона бира и да ги почнем тях.
За тампоните, тука има такива частни БМВ механици дето са много по евтини от представителството на БМВ и се занимават само с това.
Независимо, ако ми споделиш цаката за смяна на тампони ще съм ти много задължен. . . даже мое да мина до Детройт или Симеоновград (по твой избор) да та черпа една бира.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
бате,малко закъснявам с отговора ама съм постоянно на бачкане деба
та накратко,сигурен съм че ще стигнеш до тампона и без да ти обяснявам как,ще ти кажа аз мойте как ги извадих и сложих.тампона всъщност е като метален пръстен с гума.аз моите ги срязах отвътре навън на по две места.като срежеш самия пръстен (като внимаваш да не дялнеш и рамата
)тампона ще се свие/поддаде и ще си излезе с леко почукване/дърпане
аз ползвах от тея малките електрически ножовки да ги срежа.гледай режещата част да е достатъчно тънка за да може да влесне в тампона свободно
по лесно ще ти е ако извадиш и болта дето влиза в тампона.той ислиза с почукване (набит е в самото купе)след това рамата трябва да висне и ти да подложиш някво труп4е между нея и купето за да няма вибрации при рязането.
след като извадиш тампона почисти леглото на тампона.
сега слагането на новия тампон.е тука вече е зор.аз ползвах скоба за вадене на лагери с три крачета (three jaw puller):shock:
идеята е крачетата да са хванати за мястото дето влиза тампона и с навиване на болта на скобата тампона да си влиза в леглото.тука е момента да кажа че ти трябва по голяма скоба с болт за 13-14мм ключ.
също така трябва да подложиш някво масивно желязо между болта и тампона.при мен се случи така че крачетата на скобата опираха в края на тампона затова малко го тръкнах на шмиргела и всичко стана като по учебник
също да ти кажа че тея тампони,поне мойте,ги намазах малко с Pledge (едно мазникаво спрейче за почистване на мебели
)че иначе нема влизане.то си има при дилърите на БМВ специална течност за тая работа,ама аз яко си импровизирам и до сега не съм сбъркал
общо взето това е,звучи сложно,но като му хванеш цаката е песен.аз като ги почнах идея си нямах как да го направя и си блесках главата цял ден само за единия,ама като го разгадах другия го смених за 1 час.
чувал съм че някои ги вадят с пистолет за горещ въздух,но вдействителност не знам как става.
И така ако мислиш че можеш да ги смениш действай,ама на твоя отговорност,че да не ме търсиш после с някоя тръба
Успех
п.с.
като видиш новия тампон,ще добиеш представа за какво говоря




след като извадиш тампона почисти леглото на тампона.
сега слагането на новия тампон.е тука вече е зор.аз ползвах скоба за вадене на лагери с три крачета (three jaw puller):shock:

идеята е крачетата да са хванати за мястото дето влиза тампона и с навиване на болта на скобата тампона да си влиза в леглото.тука е момента да кажа че ти трябва по голяма скоба с болт за 13-14мм ключ.
също така трябва да подложиш някво масивно желязо между болта и тампона.при мен се случи така че крачетата на скобата опираха в края на тампона затова малко го тръкнах на шмиргела и всичко стана като по учебник



чувал съм че някои ги вадят с пистолет за горещ въздух,но вдействителност не знам как става.
И така ако мислиш че можеш да ги смениш действай,ама на твоя отговорност,че да не ме търсиш после с някоя тръба

Успех
п.с.
като видиш новия тампон,ще добиеш представа за какво говоря

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Споко. . .за разлика от повечето Австралийци и Американци мога да преценя нещата сам преди да деийствам
. Няма да те съдя после
Утре ще я дигна и ще разгледам, ако не ми се струва реално да го свърша сам ще я заведа на механик и ще си платя па здраве да е.
Пак мерси много за съветите


Утре ще я дигна и ще разгледам, ако не ми се струва реално да го свърша сам ще я заведа на механик и ще си платя па здраве да е.
Пак мерси много за съветите

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Такаа,тампоните ги опрайхме
Кажи кво стана с тва прекъсване.Между другото мойта кошница прекъсва то4но така както ти казваш,обаче го прави само като не е палена по дълго време.Всяка сутрин ако тръгна нормално без много газ ми забива муцуната се едно няма бензин
и няма никва мощност.ама това е само при начално палене,после през деня си пали и си върви без проблеми.аз мойто го мисля че е,че системата ми не държи налягане добре и примерно като стои повече време без да е палена налягането пада и оттам няма бенз-няма вървеж.то аз и филтър не съм сменял откак съм я купил ама ве4е му свикнах и хич не му се втилясвам деба.Пък и то кога са е тръгвало без да дадеш повече газ 

Кажи кво стана с тва прекъсване.Между другото мойта кошница прекъсва то4но така както ти казваш,обаче го прави само като не е палена по дълго време.Всяка сутрин ако тръгна нормално без много газ ми забива муцуната се едно няма бензин


- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Или му свикнах или изчезна . . не знам
То с мноо газ и баба може. . . но аз нали обичам да съм дискретен тип и ме кеви да тръгвам бързо без да ме чуват всички.
Иначе като ми кипне и реша челно да ударя хоризонта си я пускам от 4000+ оборота. Шпера и 225 гумите се справят с останалото

То с мноо газ и баба може. . . но аз нали обичам да съм дискретен тип и ме кеви да тръгвам бързо без да ме чуват всички.

Иначе като ми кипне и реша челно да ударя хоризонта си я пускам от 4000+ оборота. Шпера и 225 гумите се справят с останалото

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Айдеее, са се връщам от бензиностанцията . . . 15 на 100 при мое нормално каране. . . явно има нещо по бензиновата система гнило.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани