Акумулатор зареждане/разреждане
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Акумулатор зареждане/разреждане
Проблемът е следния: вчера ми се наложи в най-голямото задръстване да се прибирам от центъра до нас. Нормално е не повече от 25 минути, вчера ми отне час и половина. Сутринта гадът не запали!! Сигурно и половин оборот не можах да направя. Свалих и премерих, 11,7V. Мерих при един съсед, той има добър мултицет. Сега, това, което той ми каза, звучи логично, но реших да попитам и всички вас, като хора, изчели доста книжки по темата BMW и вероятно сблъскали се с подобни проблеми. Възможно ли е ел. систамата (фарове, стопове, вентилатор - те бяха включени - , делко и тн.) да консумира повече ток, отколкото влиза в акумулатора? Т.е. той фактически да се е разредил, макар и на работеща кола. Иначе всичко съм проверил, няма консумация при неработещ двигател, зарядния ток си е ОК, пад на напрежение при палени в нормата... Просто питам - възможно ли?
Последна промяна bobov на 22 Дек 2006, 20:28, променена общо 3 пъти
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Не е невъзможно, но тази консумация от акумулатора би трябвало да се индицира от лампичката на таблото.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
провери вероятноста да си забравил някой консуматор през ноща
много често при е21 не свети лампата за незареждащ алтернатор
но въпреки това той не зарежда
провери дали акумулатора не е дал фира при мен случката беше такава
много често при е21 не свети лампата за незареждащ алтернатор
но въпреки това той не зарежда
провери дали акумулатора не е дал фира при мен случката беше такава
Това, което питаш не е възможно, освен при неработещ алтернатори или реле-регулатор (ако имаш такъв). направи проверка за зареждането направо от клемата В+ на алтернатора и маса, а после и на клемите на акумулатора какво е напрежението при празен ход (нормалното е около 13-14 волта) и включени/изключени консуматори. Най-общо на празен ход е допустимо да спадне малко напрежението при включени много консуматори, но веднага щом оборотите се вдигнат над 1000-1100 алтернаторът започва да зарежда.
След като цяла нощ акумулатора се зарежда, преди 10 минути пробвах пак - греда! довечера един приятел ще даде неговия, да видим как ще запали. Иначе онзи ден от моста на НДК до "Синьото" съм включил 2-ра точно един път. Нагоре по Драган Цанков бях до 3-та. Пълзене яко и при това положение оборотите не са високи изобщо! Ако е акумулатора - ОК, стар е, явно му е дошло времето (имам го от 3 години, преди кой и кога го е купувал...
). Иначе като лампички нищо не свети. Тъпо 


Последна промяна bobov на 22 Дек 2006, 20:29, променена общо 2 пъти
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
BAYRON написа:дотук прочетеното става ясно че е баретрията иначе като навсички искам да кажа че е възможно колата да има повече консумация от колкото заряд
а?
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани