една скрита 518
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
една скрита 518
Здравейте,колеги,
незнам дали е нужно да пускам цяла тема или трябва да е като мнение някъде,но нека модераторите да го преместят ако сметнат за нужно.
Оня ден имах обаждане за една 518и е28 за продан в Гълъбово,Старозагорско и понеже си бях в Бг ходих да я огледам.Колата не беше това което търся,но според мен определено има потенциал за добър проект.
Като за начало колата е 84 набор и доколкото разбрах от 91 година е в БГ и до сега се кара само в едно семейство.реални 221к,никога не е имала газ,никога не е удряна,идеална права линия,с оригинална боя, която не е изпечена от слънцето.Фугите между детайлите са равни и прави.Не забелязах побългарявания по колата.хромираните части са идеални без горните лайсни на преден и заден прозорец.Броните се виждат на снимките.Ръждите също са снимани,без една,която незнам защо не е излезнала.тя е на долна панта на шофьорската врата,където е започнала да гние откъм купето.отдолу колата е чудна.има малко ръжда около местата за поставяне на крик,но нищо сериозно според мен.шофьорската седалка е скъсана,таблото е напукано.Има оригинално радио.
В двигателния отсек никога нищо не е правено.инжекциона не е сервизиран никога,което го считам за плюс познавайки тамошните майстори.изпускателния колектор е спукан!Задното гъне мисля е ново.с колата идват и няколко чанти с части.забелязах два задни амортисьора с пружини,дебитомер,части по окачването и други дреболии.Колата по принцип стои в гараж и се кара много рядко,последните две години почти не е изкарвана,въпреки всичко запали от раз като сложихме акумулатора.
Като окачване колата е разтропана ,но какво има за смяна не знам.Аз бих сменил всичко от-до така или иначе.Отзад,както се очаква е с барабани.Сигурни изпускам нещо,но ако някой има интерес нека пита и ако мога ще отговоря.
Колата не е пусната за продажба и няма да се продава ако някой не отиде да си я вземе от там.Човека искаше 1000лв ,като аз пазърлъци не съм се опитвал да правя,защото това не беше моята кола.Ако има интерес мога да ви свържа с човек,който да ви закара до мястото.аз телефон и адрес нямам.мен също ме закараха до там.И така,ако има нещо питайте
незнам дали е нужно да пускам цяла тема или трябва да е като мнение някъде,но нека модераторите да го преместят ако сметнат за нужно.
Оня ден имах обаждане за една 518и е28 за продан в Гълъбово,Старозагорско и понеже си бях в Бг ходих да я огледам.Колата не беше това което търся,но според мен определено има потенциал за добър проект.
Като за начало колата е 84 набор и доколкото разбрах от 91 година е в БГ и до сега се кара само в едно семейство.реални 221к,никога не е имала газ,никога не е удряна,идеална права линия,с оригинална боя, която не е изпечена от слънцето.Фугите между детайлите са равни и прави.Не забелязах побългарявания по колата.хромираните части са идеални без горните лайсни на преден и заден прозорец.Броните се виждат на снимките.Ръждите също са снимани,без една,която незнам защо не е излезнала.тя е на долна панта на шофьорската врата,където е започнала да гние откъм купето.отдолу колата е чудна.има малко ръжда около местата за поставяне на крик,но нищо сериозно според мен.шофьорската седалка е скъсана,таблото е напукано.Има оригинално радио.
В двигателния отсек никога нищо не е правено.инжекциона не е сервизиран никога,което го считам за плюс познавайки тамошните майстори.изпускателния колектор е спукан!Задното гъне мисля е ново.с колата идват и няколко чанти с части.забелязах два задни амортисьора с пружини,дебитомер,части по окачването и други дреболии.Колата по принцип стои в гараж и се кара много рядко,последните две години почти не е изкарвана,въпреки всичко запали от раз като сложихме акумулатора.
Като окачване колата е разтропана ,но какво има за смяна не знам.Аз бих сменил всичко от-до така или иначе.Отзад,както се очаква е с барабани.Сигурни изпускам нещо,но ако някой има интерес нека пита и ако мога ще отговоря.
Колата не е пусната за продажба и няма да се продава ако някой не отиде да си я вземе от там.Човека искаше 1000лв ,като аз пазърлъци не съм се опитвал да правя,защото това не беше моята кола.Ако има интерес мога да ви свържа с човек,който да ви закара до мястото.аз телефон и адрес нямам.мен също ме закараха до там.И така,ако има нещо питайте
Последна промяна magareto_yori на 30 Юли 2014, 9:44, променена общо 1 път
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: една скрита 518
Добро откритие Обаче албума със снимките е заключен и не може да се вижда...
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: една скрита 518
ей сега ще ги кача да се виждат направо у форума ,че тия от гугъл ми извадиха нервичките
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: една скрита 518
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: една скрита 518
Добър екземпляр като за в БГ. Надявам се да попадне в добри ръце.
П.С. Място за преглед на ръжди са задните бомбета където са горните чашки на пружините. Също така зад пластмасовите калобрани в предните калници зад колелата.
Поздрави.
П.С. Място за преглед на ръжди са задните бомбета където са горните чашки на пружините. Също така зад пластмасовите калобрани в предните калници зад колелата.
Поздрави.
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: една скрита 518
вече дадох номера на човека на един колега,нека и той да пише ако ходи да я гледа.според мен си заслужава
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани