Питане за INSPECTION-a

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Питане за INSPECTION-a

Мнение от Любака » 24 Фев 2006, 22:51

Деба ко требва да свети тва в нормално състояние? Че не е червено ясно. Днес занулих компа и парвите 10 заралвания свети така- на котакт 5-те зелени след като запаля загасват и не свети нищо, след тези запалвания свети постоянно жълтия ISPECTION. На дълго не съм е карал пр. 30 мин. е га трябв да загасне пак?
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 25 Фев 2006, 9:36

Нормално светят само зелените диоди когато дадеш на контакт. При работеща кола не свети нищо.
Инспекшъна се занулява както ойлсервиза ,просто държиш 12+ секунди и готово. Или сядаш,даваш контакт и приятел окъсява 7 и 1 и гледаш таблото,първо светват зелените диоди /~6сек./ и после гасне инспекшъна /~12сек./

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 25 Фев 2006, 11:46

Добре пробвах стана ама вчера с машинка с машинка уж. Благодаря дано вече да е сполучливо.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 18.03.2006
Местоположение: Люлин

Ойл Инспекшион

Мнение от MARFI » 25 Апр 2006, 14:04

Само да питам, имам и аз на таблото под водата на моята колица (БМВ 518, '82) Едни диоди. (няколко зелени, два жълти и червен, над тях пише Oil Inspection Service) Εй богу това нещо никога не ми е бачкало, Вие как сте го подкарали?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 25 Апр 2006, 14:30

Идвамата си сменете батериикете на таблото, не се бъзикам. Ако батерииките са слаби или несвети нищо или прави квото си иска.

MARFI Ти трябва да си разглобиш километража защото има вероятност отвътре да ти е откачен инспекшъна, а и така или иначе трябва да си смениш батерийките. Ако неможеш сам обърни се към мен на лс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 18.03.2006
Местоположение: Люлин

Мнение от MARFI » 25 Апр 2006, 14:33

Батериите ги смених преди 2 дена като се пробвахме да оправим скоростомера, техниците заподозряха, че е от тях и ги смениха, със чисто нови батерии съм и пак не бачка...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 25 Апр 2006, 15:14

MARFI написа:Батериите ги смених преди 2 дена като се пробвахме да оправим скоростомера, техниците заподозряха, че е от тях и ги смениха, със чисто нови батерии съм и пак не бачка...


дай на скайпа щото ще разводниме темата на човека

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 18.03.2006
Местоположение: Люлин

Re: Питане за INSPECTION-a

Мнение от MARFI » 26 Апр 2006, 2:19

noty boy написа:Днес занулих компа
как занули компа? Махаш батериите и си свиркаш, или даваш на късо за кратко някой датчик?

Също тоя инспекшион ти показва кога маслото е за смяна, на базата на километрите дето си минал, или примерно то го мери по гъстота ли? Дефакто на мене ако ми бачка километража (които в момента не бачка) аз ще знам кога съм минал там 9000 километра да одим да сменям масло, та тоя инспекшион е за разсеяни хора ли, какво?

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook