имам питане...

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

имам питане...

Мнение от Людмил » 18 Апр 2006, 15:15

Здравейте,пуснах тази тема и за е30,но предполагам,че и тук можете да ми помогнете;искам да попитам:има ли разлика м/умаслените помпи на Е30 и Е21 ако двигателите са еднакви М10Б?защото визуално картерите се различни Е30 е наширина ,а е21 отива назад.Иначе двигателите нямат разлика
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 19 Апр 2006, 1:38

Няма разлика :winky:

М10Б квото и да е- и С14 са с еднакви помпи :winky: Независимо на кво купе са слагани ;)

П.П. само на м10 преди 79г. няма клапан за изпускане на налягането ;)
street disorder workshop
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 19 Апр 2006, 2:29

Sami99 написа:П.П. само на м10 преди 79г. няма клапан за изпускане на налягането ;)

Е тва проблем ли е :winky:
Изображение

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 19 Апр 2006, 9:25

А Кире, ти сам знаеш колко "слабо" налягане има м10 :mhihi:

С клапана гърми само гумичката на филтъра, а без него цепи корпуса на филтъра :mhihi:
street disorder workshop
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Апр 2006, 9:48

Помпите наистина са еднакви, но всмукателните накрайници са различни. На М10 с тенекиеният картер е по-дълъг фланеца :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 20 Апр 2006, 7:37

viper написа:Помпите наистина са еднакви, но всмукателните накрайници са различни. На М10 с тенекиеният картер е по-дълъг фланеца :idea:

А този фланец,неможе ли да се прехвърли?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Апр 2006, 14:55

Може - 100% взаимозаменяеми са! Аз в момента съм с маслена помпа от Е12, ама със сменен фланец от Е30 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 20 Апр 2006, 18:14

...и последно,проблем ли е този клапан дето липсва?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 25 Апр 2006, 8:48

Людмил написа:...и последно,проблем ли е този клапан дето липсва?


Проблем е при -15 градуса в комбинация с по-гъсто масло.
street disorder workshop
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 25 Апр 2006, 15:59

Аха! :D Мерси!За сега ще пробвам да почистя моята дане би да се е зацапала...
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook