Налягане в хидроакумулатор E28 , Е23

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Налягане в хидроакумулатор E28 , Е23

Мнение от Шарампоя » 30 Мар 2010, 16:23

Някой знае ли колко трябва да е налягането на азота в хидроакумулатора на спирачките.Колата е 528i 82-ри набор.Номер - 4.Изображение
Последна промяна Шарампоя на 23 Дек 2010, 17:51, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж

Re: Налягане в хидроакумулатор E28

Мнение от samokoveca » 30 Мар 2010, 23:41

колега от доста време се чудия закакво е тая джаджа и по точно датчиците отгоре може ли да обесниш малко по подробно :?:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Налягане в хидроакумулатор E28

Мнение от bmwfena » 01 Апр 2010, 13:43

Дали това не е един от недостатъците на Е28
Имах проблем с спирачките-при рязко натискане педала се втърдяваше и колата не спира след миг отпуска и колата намаля.Всичко беше от този хидро акумулатор ако така се казва де.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Налягане в хидроакумулатор E28

Мнение от Шарампоя » 08 Апр 2010, 15:40

Ми хидроакумулаора върши работата на хидроусилвателя, то си е едно хидроусилвател.Та като се спука балона в хидроакумулатора все едно караш кола с хидроусилвател на който е спукана мембраната,педала става твърд и спирачкито коват отведнъж.Аз имах съмнения за спукан балон при мен ма като го срезах се оказа 4е само се е изместил и са са смесили двете камери.Та сега ми трябва да знам на колко да напомпам балона с азот,ама май никой не знае.Относно двата датчика не знам точно за кво са,ама на единия пише 10-20 bar предполагам 4е мери налягането на хидравличната те4ност, а другия е некав диференциален датчик пи6е от 0-1 bar на него ама разликата в кои налягания мери не съм гледал тая клапанна кутия кое от къде идва и къде отива.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж

Re: Налягане в хидроакумулатор E28

Мнение от samokoveca » 10 Апр 2010, 10:47

ахам мерси горе долу ми стана ясно за какво става дума

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Налягане в хидроакумулатор E28

Мнение от Шарампоя » 23 Дек 2010, 17:37

Да довърша темета че сега видях и друга подобна.При срязване на хидроакумулатора се беше изместил балона.Е така изглежда разрязан и разглобен.От долната страна има клапан през който е напълнен балона с азот.и след това е капсолован.Аз го напомпах на 5кг/см2. с въздух поради липса на азот, като предварително бях направил резба и го затапих с болтче за да мога да пробвам с различни налягания.В момента е на 5 кг. и спирачките работят добре.Това е трябва да се внимава само при заваряването да не се изгори балона.Ако има въпроси , отговарям ;)
PICT0071.JPG
PICT0072.JPG
PICT0073.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Налягане в хидроакумулатор E28

Мнение от cod-cdbp » 23 Дек 2010, 17:49

Toва трябва ли да значи че и сферите на нивоматите могат да се ремонтират по същия начин???
Въпреки че техния разрез изглежда г/д така
Изображение
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Налягане в хидроакумулатор E28

Мнение от Шарампоя » 23 Дек 2010, 17:58

Естествено ,стига да успееш да уплътниш гумения балон и да не го съсипеш при сглобяването което не виждам как ще стане при тоя разрез(може би е трябвало да бъде направен над гривната която притиска балона).Да знаеш какво трябва да е налягането което се поддържа в системата и да напомпаш балона от едната страна.Хубавото е да се напомпа с азот на нужното налягане от съображение за сигурност(дават го че смесването на маслото с въздуха в среда с високо налягане предизвиква детонации).
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook