Е28 и как я реставрирам =)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е28 и как я реставрирам =)
за да сълзи така, значи е много малка пукнатината, което означава че трудно ще я запълниш с какъвто и да е материал, по скоро ще стане повърхностно покриване, което не се знае колко време ще изкара и евентуално ако минеш някъде където ще опре на същото място може да свалиш покритието и пак да се появи проблема.
все си мисля че е по добре да смениш картера за да няма изненади по късно, когато е вече готова колицата
все си мисля че е по добре да смениш картера за да няма изненади по късно, когато е вече готова колицата

- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Re: Е28 и как я реставрирам =)
snitch написа:Трябва да сваля мотора и се чудя каква стойка да му измисля, свалям го и се почва кърпене, а и искам да сваля картера и да се изисти отвътре + е чукнат отдолу (направо не ми се вярва колко ниско е тоя картер и нищо не го пази) и сълзи- няма как да взема нов, така, че ще трябва да му измисля нещо, не знам дали течен метал ще свърши работа![]()
Относно картера има две решения:
1-во - Да го смениш.
2-ро - Да го занесеш при майстор заварчик с аргонов заваръчен апарат. Картера е от някаква алуминиева сплав и е напълно възможно да се завари. Аз съм заварчик и ти го гарантирам


Изборът си е изцяло твой



- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е28 и как я реставрирам =)
следя темата с интерес,
на колежката за ентусиазма, и напълно подкрепям решението за оргиналния вид, сякакви спойлери, прагове и прочее оптика развалят визията на тази перла. (лично мнение)
извинявам се за тъпия въъпрос, сигурно ли е че картера е спукан? понякога сълзи от гарнитурата и създава такова впечатление.

извинявам се за тъпия въъпрос, сигурно ли е че картера е спукан? понякога сълзи от гарнитурата и създава такова впечатление.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Ами да започна и аз с добре дошла в нашия форум прегледах темата на бързо и единственото което мога да кажа е че според мен 528-ците не са за отписване лощото е че гълтат мн ако искаш да му правиш тунинг само едно чипче ще го оправи и ще литне друго не ти трябва 

DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Re: Е28 и как я реставрирам =)
И от мен имаш едно БРАВО за ентусиазма! Няма да съжаляваш, стига да си я правиш както искаш ти! Не слушай много мнения, а действай както мислиш за добре. Чувството след като я подкараш след реставрация е неумисуемо!
Успех
Успех

Сучииии!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Евала за ентусиазма, несъм си помислял че жена ще се захване да човърка тези болести
Успех с реставрацията и както Денко каза не е лошо да се чете по подробно къде какво и как се прави, за да не стане положените средства и усилия да са напразни т.е. не слагаите по дебела ламарина а се придържаите към оригиналната дебелина за да няма неприятни изненади с осукването на купето
Ако има нещо което не е ясно на дамата да пише тук и ще помагаме с каквото можем, а ако неможем ще търсим информация по по-учените източници.


Ако има нещо което не е ясно на дамата да пише тук и ще помагаме с каквото можем, а ако неможем ще търсим информация по по-учените източници.

- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: Е28 и как я реставрирам =)
bmwfena написа:Имах такава кола и искам да кажа че за 9 години всекидневно каране над 200 000 изминати километри с нея мотор не съм пипнал-капака на клапаните не съм отварял.Стартове много-3 тотално вчупени съединителя и една шайба на коляновия вал.Те това е ремонта по таа кола-иначе купетата си гният.Мотора се убедих че е неразрушим.Ако знаеш какви претоварени бусове съм дърпал за да палят те тука ще ме помислите за луд![]()
![]()
![]()
За мен това е едно истинско БМВ-528цата![]()
![]()
![]()
Колега, със всичко съм съгласен освен едно, това, че купетата гният. Зависи как е поддържана колата. Моето Е28 е 85-та година и няма никъде ама никъде ръжда, всичко се продухва със компресор отпред под капака. Цялото Е28 отдолу е гумирано и няма как да изгние, освен ако не го удариш някъде и да падне гуменото покритие. Под калниците ???? бъркаш с пръст и ако видиш ръжда, аз черпя

Иначе за общо 220 000 км мога да кажа че е сменен само една хебелна втулка отпред и няколко тампона, но все пак гумата не може да държи 25 години без да стане на пластмаса. Само гумени тампони където има е сменяно, една хебелна втулка и амортесьори, когато татко преди 10 години я използваше да я товари със 1 тон книги

Успех със реставрирането и скоро очакваме снимки

- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Колежке, за да ти подсиля желанието за реставрация ще ти кажа това:
Аз сравнявам Е28-то със много красива жена, която привлича окото на всички минувачи, без значение мъже или жени. В това нещо съм се убедил лично. Ето моето мнение. Всеки има нова кола, всеки гледа колата му да има климатроник, ел. джамове, багажници, шибидах, круиз контрол, ами дай и да си я програмираме сама да си върви и ние да си пием кафе на задната седалка??????
Колите почнаха да ги правят така, че ние да сме включени в контрола на колата 20% а не 100% както е със акулите е старите коли. Само въртиш геврека, няма да превключваш скорости няма нищо. За това заспиват хората на воланите. както и да е.
Мисълта ми беше, че тези творения, когато си на светофар, обръщаш се и гледаш хората гледат колата, гледаш встраните пак хората ти оглеждат колата, минаваш покрай спирка на автобус или пешеходна пътека, пак я оглеждат. Случвало се е много пъти хора на светофари като спирам, от съседната кола хора да се провикват, браво много добре я поддържаш, хубава кола, на паркингите също. Случвало ми се е да се връщам от работа и гледам накакви хора са спрели и я снимат ахахаха помислих че кроят нещо, ама се поуспокоих като ги чух как говорят за нея. Млади, стари всичко живо. Хората очакват някой дядо да я кара тая кола, ама като видят младо момче ахахах (а бе 25 направихме заедно с моята Е28, млади сме още) ахахаха. Та връщам се пак към началото. Хората които имат нови коли, се заглеждат по старите
. Вие си правете сметка
))))
Относно идеята за класически вид на колата съм напълно за, никакви спойлери и тем подобни. Навремето, когато за първи път я карах си мислех за такива неща, но после осъзнах истината, че това са глупости и тази класическа кола не мога да я загрозявам така. На това нещо ме подучиха 2-ма човека
). Единият е Любака, а другият всеизвестният Денко, те 2-мата много, ама много държат на класическия вид на колата и са прави.
Успех и айде скоро снимков материал, че ни окапаха лигите
))
Аз сравнявам Е28-то със много красива жена, която привлича окото на всички минувачи, без значение мъже или жени. В това нещо съм се убедил лично. Ето моето мнение. Всеки има нова кола, всеки гледа колата му да има климатроник, ел. джамове, багажници, шибидах, круиз контрол, ами дай и да си я програмираме сама да си върви и ние да си пием кафе на задната седалка??????
Колите почнаха да ги правят така, че ние да сме включени в контрола на колата 20% а не 100% както е със акулите е старите коли. Само въртиш геврека, няма да превключваш скорости няма нищо. За това заспиват хората на воланите. както и да е.
Мисълта ми беше, че тези творения, когато си на светофар, обръщаш се и гледаш хората гледат колата, гледаш встраните пак хората ти оглеждат колата, минаваш покрай спирка на автобус или пешеходна пътека, пак я оглеждат. Случвало се е много пъти хора на светофари като спирам, от съседната кола хора да се провикват, браво много добре я поддържаш, хубава кола, на паркингите също. Случвало ми се е да се връщам от работа и гледам накакви хора са спрели и я снимат ахахаха помислих че кроят нещо, ама се поуспокоих като ги чух как говорят за нея. Млади, стари всичко живо. Хората очакват някой дядо да я кара тая кола, ама като видят младо момче ахахах (а бе 25 направихме заедно с моята Е28, млади сме още) ахахаха. Та връщам се пак към началото. Хората които имат нови коли, се заглеждат по старите


Относно идеята за класически вид на колата съм напълно за, никакви спойлери и тем подобни. Навремето, когато за първи път я карах си мислех за такива неща, но после осъзнах истината, че това са глупости и тази класическа кола не мога да я загрозявам така. На това нещо ме подучиха 2-ма човека

Успех и айде скоро снимков материал, че ни окапаха лигите

- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Здравейте =))
Така: след много месеци бездействие по акулата дойде време (нещо като крайно време беше вече!) да се позакърпи!
Сетих се да снимам чак на края и донякъде по- добре, че гледката преди беше направо- отчайваща-> липса на дъна, вътрешни прагове, едната греда беше тръгнала, малка част от тунела, в общи линии от вътре се виждаше грайфера на гумите-> страшна работа ви казвам!
Ето ги предните 2 дъна в закърпен вид:


Изключително благодаря на Стефан за помощта!!!
Довечера продължаваме, ще направя и повече снимки за да придобиете представа за какъв ужас става на въпрос
Така: след много месеци бездействие по акулата дойде време (нещо като крайно време беше вече!) да се позакърпи!
Сетих се да снимам чак на края и донякъде по- добре, че гледката преди беше направо- отчайваща-> липса на дъна, вътрешни прагове, едната греда беше тръгнала, малка част от тунела, в общи линии от вътре се виждаше грайфера на гумите-> страшна работа ви казвам!

Ето ги предните 2 дъна в закърпен вид:


Изключително благодаря на Стефан за помощта!!!
Довечера продължаваме, ще направя и повече снимки за да придобиете представа за какъв ужас става на въпрос


Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Е28 и как я реставрирам =)
P 4446 PP написа:Ами да започна и аз с добре дошла в нашия форум прегледах темата на бързо и единственото което мога да кажа е че според мен 528-ците не са за отписване лощото е че гълтат мн ако искаш да му правиш тунинг само едно чипче ще го оправи и ще литне друго не ти трябва
Добре заварил!

За чипчето-> до там да се сригне!!!
thewolf, подкрепям те напълно! Даже много ми е чудно bmw като такива силни производители изкарвайки постоянно нови модели, бързи, икономични, невероятни на вид... защо забравят за старите си модели, защо в саита им не можах да намеря нещо за старите коли, тези които са сложили началото на така разрастващата се индустрия ?!
-> това доста ясно се вижда!akula написа: сигурно ли е че картера е спукан? понякога сълзи от гарнитурата и създава такова впечатление.
kompi написа: Не слушай много мнения, а действай както мислиш за добре. Чувството след като я подкараш след реставрация е неумисуемо! Успех
Ако знаете на какво съм се наслушала: че съм си закупила работа,ч е е много работа, че на негър петите така няма цъфнат както на баварката ръждите...че не съм добре, да я резна ан 4... и още един куп подобни



Оставям ви засега =)) С нетърпение чакам края на работния ден!!! Поздрави на всички, които така търпеливо следят темата

Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Е28 и как я реставрирам =)

Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е28 и как я реставрирам =)

колежке, на официалните дилърски сайтове има инфо и се реклмират само актуалните модели. иначе си имат секция "история" на марката, моделите, кратко техническо инфо за всеки модел и т.н.
и не си права че не обръщат внимание на старите си модели- от официалните дилъри може да си купиш части за всеки модел, излязъъл след войната. проблема е, че много от частите се доставят с поръчка от германия и високата цена естествено.
за пример при другите марки ще ти кажа , че кумът ми преди няколко години искаше да си купи някакво тенеке за рено клио' 91 от промобил, и там му казали, че не поддържат такива части за толкоз стари


така , че бмв се поддържа много лесно- само пари да имаш

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Имаш сини кори подарък, че май и те не биват, но искам да видя една снимка, примерно такава

Резултата е в подписа

Резултата е в подписа

- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Wow Lenco, браво!! =))
Ще пусна още снимки, веднага щом оздравея =( се връщам в гаража!
Ще пусна още снимки, веднага щом оздравея =( се връщам в гаража!

Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е28 и как я реставрирам =)
snitch написа:Wow Lenco, браво!! =))
Ще пусна още снимки, веднага щом оздравея =( се връщам в гаража!
Да не стане грешка, тва е едно издухано девойче, а аз съм тоя гладния и мързеливия, а съм и по-хубав



За корите съм сериозен, май ставаха, а и имам едно табло със само една цепнатина.
По-бързо оздравяване.

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани