За жиците към карбуратора на 320/6
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
За жиците към карбуратора на 320/6
С брат ми взехме едно е21 и взе, че тругна на 1-вата седмица...
оправихме му всичките жизи по таблото (бяха претоварени и изгорели тези за фаровете... всичко идваше от ключа)... та на 2-рата седмица започна да става кола...
сега имаме един много сериозен проблем...
Към карбуратора има 5 жищи, които някои някога ги е скъсал и е направил едно произведение на искуството сравнимо с Мона Лиза.... абе просто оставам без думи...
Горе долу си представям от къде трябва да минат жичките но няма да е лошо да съм сигурен какво правя...
Намерих някакви схеми на карбуратора Solex 4a1 ма са леко на немски (поне да бяха на английски да го ...)
Ако някой може да прати схеми на български или англииски или да преведе тази по-долу ще съм му много благодарен
оправихме му всичките жизи по таблото (бяха претоварени и изгорели тези за фаровете... всичко идваше от ключа)... та на 2-рата седмица започна да става кола...
сега имаме един много сериозен проблем...
Към карбуратора има 5 жищи, които някои някога ги е скъсал и е направил едно произведение на искуството сравнимо с Мона Лиза.... абе просто оставам без думи...
Горе долу си представям от къде трябва да минат жичките но няма да е лошо да съм сигурен какво правя...
Намерих някакви схеми на карбуратора Solex 4a1 ма са леко на немски (поне да бяха на английски да го ...)
Ако някой може да прати схеми на български или англииски или да преведе тази по-долу ще съм му много благодарен
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Като гледам си си взел Baby Six двигател. Ако е така, имам книжка за него. В момента е в Nerdboy. Тези дни ще се свържа с него да си я взема, но нямам скенер. Ако искаш свържи се с него да скенира и да ти прати тези схеми, ако не му е проблем. Иначе може и да се видим да ги ксерокопираш. Но ще е другата седмица.
ПП. Ти наистина ли си регистриран от 2002 година и имаш само 3 мнения
ПП. Ти наистина ли си регистриран от 2002 година и имаш само 3 мнения
...Тез` две бири `що ги каза ...?
The best you can do is chuck the solex carb and use a Holley 390 or do what I did and put a complete L-jet system from 520i or similar - It works great. I had problems setting the 4A1 from the beginning.
The wires to the carb are:
Idle cut off: Gr/V & Br
Coolant sensor switch: ( under manifold ): Bk/R & Gr/V & Gr/Bk.
Choke heater element: Gr/Bk
Temp motor operator solenoid: Gr/V
If you are not sure best find another 320/6 to check
cheers
Dean
320/6 powered by E30 323i L-jet
Това го получих по е21 digest..... Та някой да е слагал L-jet на 320/6 ???
Почвам да му мисля доброто на Solex-a особенно като 3 дена нон-стоп гледам проблеми с него из нета
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Запознай се с "Киро-Л-джета" му викат и ше забравиш за солекси молекси и тем подобни карбураторатии.......и разхода се срива а мощността рипа (тва дет уж го няма в двигателите с вътрешно гориене ) Също можеш да намериш Л-жета и на Е30 320и двойнеа до 87ма
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
BigMUZZY написа:Като гледам си си взел Baby Six двигател. Ако е така, имам книжка за него. В момента е в Nerdboy. Тези дни ще се свържа с него да си я взема, но нямам скенер. Ако искаш свържи се с него да скенира и да ти прати тези схеми, ако не му е проблем. Иначе може и да се видим да ги ксерокопираш. Но ще е другата седмица.
Ми обаждай се, аз съм си в София тия дни и не мърдам.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани