За жиците към карбуратора на 320/6

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 24.12.2002

За жиците към карбуратора на 320/6

Мнение от madmiko » 05 Сеп 2005, 19:49

С брат ми взехме едно е21 и взе, че тругна на 1-вата седмица...

оправихме му всичките жизи по таблото (бяха претоварени и изгорели тези за фаровете... всичко идваше от ключа)... та на 2-рата седмица започна да става кола...

сега имаме един много сериозен проблем...

Към карбуратора има 5 жищи, които някои някога ги е скъсал и е направил едно произведение на искуството сравнимо с Мона Лиза.... абе просто оставам без думи...

Горе долу си представям от къде трябва да минат жичките но няма да е лошо да съм сигурен какво правя...


Намерих някакви схеми на карбуратора Solex 4a1 ма са леко на немски (поне да бяха на английски да го ...)


Ако някой може да прати схеми на български или англииски или да преведе тази по-долу ще съм му много благодарен :)

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 08 Сеп 2005, 11:39

Като гледам си си взел Baby Six двигател. Ако е така, имам книжка за него. В момента е в Nerdboy. Тези дни ще се свържа с него да си я взема, но нямам скенер. Ако искаш свържи се с него да скенира и да ти прати тези схеми, ако не му е проблем. Иначе може и да се видим да ги ксерокопираш. Но ще е другата седмица.

ПП. Ти наистина ли си регистриран от 2002 година и имаш само 3 мнения :?: :?:
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 24.12.2002

Мнение от madmiko » 09 Сеп 2005, 1:00

Оффтопик:

Ми откак се помня искам си взема БМВ ма сега изпадна оферта :)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 24.12.2002

Мнение от madmiko » 09 Сеп 2005, 5:14

The best you can do is chuck the solex carb and use a Holley 390 or do what I did and put a complete L-jet system from 520i or similar - It works great. I had problems setting the 4A1 from the beginning.

The wires to the carb are:
Idle cut off: Gr/V & Br
Coolant sensor switch: ( under manifold ): Bk/R & Gr/V & Gr/Bk.
Choke heater element: Gr/Bk
Temp motor operator solenoid: Gr/V

If you are not sure best find another 320/6 to check

cheers

Dean
320/6 powered by E30 323i L-jet


Това го получих по е21 digest..... Та някой да е слагал L-jet на 320/6 ???

Почвам да му мисля доброто на Solex-a особенно като 3 дена нон-стоп гледам проблеми с него из нета

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Сеп 2005, 15:24

Запознай се с "Киро-Л-джета" му викат :mhihi: и ше забравиш за солекси молекси и тем подобни карбураторатии.......и разхода се срива а мощността рипа :!: :!: :!: (тва дет уж го няма в двигателите с вътрешно гориене :shock:) Също можеш да намериш Л-жета и на Е30 320и двойнеа до 87ма :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 6.08.2005
Местоположение: София
Кара: E46 320i

Мнение от Nerdboy » 12 Сеп 2005, 18:25

BigMUZZY написа:Като гледам си си взел Baby Six двигател. Ако е така, имам книжка за него. В момента е в Nerdboy. Тези дни ще се свържа с него да си я взема, но нямам скенер. Ако искаш свържи се с него да скенира и да ти прати тези схеми, ако не му е проблем. Иначе може и да се видим да ги ксерокопираш. Но ще е другата седмица.


Ми обаждай се, аз съм си в София тия дни и не мърдам.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 24.12.2002

Мнение от madmiko » 22 Сеп 2005, 21:50

а монтирахме l-jetronic от е28 520i, ма имаме проблем с възтановяването кои маркуч къде е вързан....

Ако някой може да помогне... ;)

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook