Проблем с кардана на Е28 !!!
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Проблем с кардана на Е28 !!!
Колеги, преди няколко дни легнах под колата, за да вкарам един болт на централната конзола, защото правих едни подобрения и трябваше да го развия, та какво виждам
единия от болтовете на кардана липсва
, а друг стърчи с около сантиметър, хванах го, дръпнах го и той остана в ръката ми, гайката му я нямаше. Преди около година в един сервиз ми сваляха скоростната кутия и след няколко дни отново я поставиха на мястото й, но се съмнявам, че не са си свършили работата както трябва и затова болтовете са се развили. Някой може ли да ми каже, на тия болтове, преди да им се завият гайките, слагат ли се федершайби или не. Гайките с периферия ли са или са "чисти". Абе с две думи сега ме е страх да завъртя ключа, че да не се разлетят разни чаркове. Ако някой може да ми помогне с каквато и да е информация, ще съм му благодарен!




Последна промяна axel_stz на 24 Май 2009, 15:19, променена общо 2 пъти

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Гайките са без федерка, но са модел против саморазвиване. Пичовете в сервиза са загубили оригиналните и са сложили обикновенни. Който слага обикновенни гайки по такива места трябва да му се гипсират и двете ръце. Ако наистина тези които са ти останали са нормални гайки, пак иди при тях ма с нещо по-голямо.
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Едно голямо БЛАГОДАРЯ, колега!!!
А при тези от сервиза, май ще ходя не само с нещо по-голямо, ами и по-твърдо и тежко.


А при тези от сервиза, май ще ходя не само с нещо по-голямо, ами и по-твърдо и тежко.




- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
GRINGO написа:Като се има в предвид кви гайки са сложили вземи провери дали
са сложили гуменото каре правилно.
Това добре, ама като незнам как е правилно и как не е, какво да проверя



- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Проблема с кардана вече е отстранен, но се оказа, че гуменото каре(ако това е правилното му название) е закъсано на едно място. Сега започвам търсене на каре и като го намеря, започва великото мъчение по смяната му. Стискайте ми палци да се оправя, че с нашите пишман-майстори неискам да имам вземане-даване.
Последна промяна axel_stz на 06 Юни 2009, 15:20, променена общо 1 път

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
axel_stz написа:Проблема с кардана вече е отстранен, но се оказа, че гуменото каре(ако това е правилното му название) е закъсано на едно място. Сега започвам търсене на каре и като го намеря, започват великото мъчение по смяната му. Стискайте ми палци да се оправя, че с нашите пишман-майстори неискам да имам вземане-даване.
Като вземеш новото каре вътре трябва да има упътване как се монтира.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани