Петицата - малко история

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.06.2003

Петицата - малко история

Мнение от antonpenev » 16 Апр 2005, 12:23

През 1972 г. от конвейера на БМВ слиза серия 5 като общата конструктивна схема се базира на старите модели - редови двигател с течно охлаждане,разпределителен вал в главата,независимо окачване на всички колела като двигателните са задните.През октомври 1972 на Парижкия автосалон са показани три представителя:
BMW 520 - 4 цилиндров двигател с ходов обем 1990 куб.см,с карбуратор и мощност 85kW(115hp) по DIN
BMW 520i - с механично впръскване "Kugelfischer" и мощност 96kW(130hp)
BMW 520A - с карбуратор и автоматична скоростна кутия
През септември 1973 на Франкфуртския автосалон гамата се разширява с модела 525 с шестцилиндров редови двигател с ходов обем 2494 куб.см. и мощност 107kW(145hp),използващ два карбуратора.Каросерията е като на модела 520,като външно се различава само по леката изпъкналост на капака на двигателя.
През есента на 1974 се появява моделът 518 с 4 цилиндров двигател с ходов обем 1766 куб.см. и мощност 67kW(90hp).
През 1975 се появява моделът 528 с шестцилиндров редови двигател с ходов обем 2788 куб.см.,мощност 122kW(165hp),със серийно поставен сервоусилвател на кормилната уредба,който започва да се монтира и на останалите модели по желание.
През 1975 механичното впръскване "Kugelfischer" на модела 520i е заменено с уредба Бош K-Jetronic.

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook