Пак старото проблемче.

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Пак старото проблемче.

Мнение от Пинтев » 16 Яну 2009, 11:07

Привет на всички.Пак се появи едно старо проблемче,както писах преди 2-3 месеца.Днес както си карах по Ботевградско тръгвам от светофара,но съвсем спокоино без форсиране без нищо,карам си на 3та,включвам 4та и оборотите паднаха,мощноста изчезна,натиска педала на газтта,оборотите се повдигат до 1500 и до там,спрях отстрани,колата си работи нормално на изклщчена предавка,но пак натиснеш ли педела за газтта,никаква реакция.Загасих я да видя да не би нещо отпред по двигатела,но учудващо нямаша нищо и реших пак да си я запаля,което се оказа малко трудно защото не искаше,все едно не и достигаше бензин ,така 2-3 пъти и после запали и и нямаше нищто,усетих обаче като паднаха оборотите че ми замириса на бензин.
Ако някой може да помогне :roll: :roll: :roll: :roll: :( :( :( :( :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 16 Яну 2009, 12:42

Бенз. филтър, помпа, дебитомер, регулатор на бензина.
По тоците някакви проблеми имаш ли?
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 16 Яну 2009, 13:25

също и дюзи евентуално погледни
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 16 Яну 2009, 16:23

Според мен това е дебитомер ако проблема е на бензин.

Оправих го. НеоПринт.
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 16 Яну 2009, 19:16

Филтъра не е защото го смених след като стана първият път така.А извинявам се за въпроса,но къде се намира дебитомера и как служи той?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 16 Яну 2009, 20:09

Сори за тъпия въпрос, ама да не ти се откача нещо жилото на газта?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 16 Яну 2009, 20:15

не е колега,погледанх го и предния път и сега. :confused: :confused: :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 16 Яну 2009, 22:12

Звънни ми утре на 0890 127 159 и да дойдеш до сервиза да я погледна ;)
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 21 Мар 2009, 19:08

Охх пак се появи този проблем,този път чаках на светофара и след като ми светна зелено опитвам се да тръгна колята пресецва,помислих си че съм на 3та,но уви след 10 метра спрях и както преди казах неискаше да се подава газ,замириса на бензин,трудно запали.Но след 5 мин горе долу запалих и тръгнах и след 100м пак същото,след известно време пак запалих и вече се прибрах до нас без да има проблем.Единственото което с Тано мислим вече че е дебитомера.Ако някой има и не го използва,бих го помолил да ми го даде за известно време да видя дали има проблем и поне да знам че 100% проблема е от там.Също така Тано ми каза че дебитомера трябва да е със същия номер.Моят който пише отгоре на капачето : 0 280 202 031.Благодарен съм на всеки кой може да ми помогне с нещо. :roll: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 23 Мар 2009, 15:42

Май никой не може да помогне. :confused: :confused: :confused: :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 24 Мар 2009, 8:45

Бце освобождаваш си един ден и почваш поред баш майсторите - Явор, Сони, Бат колю, и там който друг намериш из продава дето има много БМВ-та на части и ги обикаляш и питаш и тъй...
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 24 Мар 2009, 10:58

Така ще стане рудно. Има няколко неща които трябва да провериш.
    1. Дебитомера, отварян ли е, гърмял, почистван.
    2. Ключетата на ТПС-а
    3. Датчика за температурата на двигателя, стойности.
    4. Налягане на бензина.
    5. Делко с дреболиите му.
Почни от някъде и пиши ако искаш да се бориш сам.

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook