имам няколко въпроса
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
имам няколко въпроса
Имам една молба към Вас:
Интересува ме при покупка на Е21 кое трябва да се гледа задължително
Кои са слабите места на колата
Искам да си взема една която дори не е ясно още дали ще я продават, но тъй като колата си стои на паркинга от поне 2 години и почти не е карана през това време едва ли ще е проблем да я продадат. И да не забравя
колко може да струва една доста занемарена Е21-ца
И ако е възможно нека се опитаме да не се получава като в предната тема, когато някой се интересуваше колко струва Е21...
Интересува ме при покупка на Е21 кое трябва да се гледа задължително




И ако е възможно нека се опитаме да не се получава като в предната тема, когато някой се интересуваше колко струва Е21...
BMW & RAMMSTEIN RULES







- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Ти направо ме кефиш като почнеш с - имам няколко въпроса
Та на въпроса - много е общо казано това занемарена. Тя може и да е 323-ка, може и да е 316-ка. Разликата е голяма, ма като за начало - купето:
- Наистина е трудно да намериш такъв запазен що-годе автомобил. Огледай за ръжда по праговете и ръбовете на вратите - задължително ще има. Като вдигнеш капака на маторя, погледни мястото където калниците се захващат за коша. Там също много гние, но не е фатално - Кирето ще ти ги оправи за норматив. Ако има начин да я разгледаш отдолу, погледни мястото където предните гуми хвърлят вода и кал - шанса да има дупки е голям. Като отвориш багажника погледни под резервната гума. Там се намира нещо като "тапа", която служи за оттичане на водата навън. Същите такива "тапи" се намират и под стелките в купето - нема начин да не са ръждясали, но не е опасно. Шофьорската седалка сигурно вече се е изпокъсала, ма една тапицерийка от 10-15лв. покрива мизериите.
Двигател - най важното е да работи. Огледай хубаво за течове под колата, омаслен ли е двигателя, има ли масло около свещите. Най добре е Киро да го преслуша. Той е спеца.
Абе няма кво да се занимаваш - викаш Киро и Явор и глей сеир. А, после може и да му ударите по едно след успешната сделка.

Та на въпроса - много е общо казано това занемарена. Тя може и да е 323-ка, може и да е 316-ка. Разликата е голяма, ма като за начало - купето:
- Наистина е трудно да намериш такъв запазен що-годе автомобил. Огледай за ръжда по праговете и ръбовете на вратите - задължително ще има. Като вдигнеш капака на маторя, погледни мястото където калниците се захващат за коша. Там също много гние, но не е фатално - Кирето ще ти ги оправи за норматив. Ако има начин да я разгледаш отдолу, погледни мястото където предните гуми хвърлят вода и кал - шанса да има дупки е голям. Като отвориш багажника погледни под резервната гума. Там се намира нещо като "тапа", която служи за оттичане на водата навън. Същите такива "тапи" се намират и под стелките в купето - нема начин да не са ръждясали, но не е опасно. Шофьорската седалка сигурно вече се е изпокъсала, ма една тапицерийка от 10-15лв. покрива мизериите.
Двигател - най важното е да работи. Огледай хубаво за течове под колата, омаслен ли е двигателя, има ли масло около свещите. Най добре е Киро да го преслуша. Той е спеца.
Абе няма кво да се занимаваш - викаш Киро и Явор и глей сеир. А, после може и да му ударите по едно след успешната сделка.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
rado_rf написа:Ти направо ме кефиш като почнеш с - имам няколко въпроса![]()
Та на въпроса - много е общо казано това занемарена. Тя може и да е 323-ка, може и да е 316-ка....
Абе няма кво да се занимаваш - викаш Киро и Явор и глей сеир. А, после може и да му ударите по едно след успешната сделка.
То не е лошо да ги викна, но съм малко далеч от София








BMW & RAMMSTEIN RULES







Да, бе вярно
Ти си от Варна и къде ли не
Ами подръжката на такъв автомобил си е истинско приключение. За двигателя - щом е 320 предполагам е шестак М20В20 още се намират чарколяци. За ходовата част.. малко трудно, щото има разлика между моделите преди 1978г. и тези след тази година. Ако е преди тази година, са с по къси кошове на моторите и липсата на място за перката на охлаждането на радиатора се компенсира с електрически вентилатор. Има разлика и в предните носачи. Един такъв струва около 110лв. ма да го намериш си е жива мъка. За тези след 78-ма година е по-лесно. Части се намират. Амортесьори също. На мойта преди три месеца ги смених. Предните са ми Боге - 150лв. задните Де Карбон - 130лв.
Ако го вземеш на сметка, за около 1000-1500лв. може да имаш кола слънце.
За двигателя в най лошия случай:
Сегменти - 120лв.
Основни и биелни лагери - 120-150лв.
Гарнитура за главата - 30лв.
Гумички за клапаните - 20лв.
маслен филтър - 10-15лв.
Въздушен филтър - 25-30лв.
Масло - около 40 лв.
Ангренажен ремък - около 40лв.
За майстора - ???


Ами подръжката на такъв автомобил си е истинско приключение. За двигателя - щом е 320 предполагам е шестак М20В20 още се намират чарколяци. За ходовата част.. малко трудно, щото има разлика между моделите преди 1978г. и тези след тази година. Ако е преди тази година, са с по къси кошове на моторите и липсата на място за перката на охлаждането на радиатора се компенсира с електрически вентилатор. Има разлика и в предните носачи. Един такъв струва около 110лв. ма да го намериш си е жива мъка. За тези след 78-ма година е по-лесно. Части се намират. Амортесьори също. На мойта преди три месеца ги смених. Предните са ми Боге - 150лв. задните Де Карбон - 130лв.
Ако го вземеш на сметка, за около 1000-1500лв. може да имаш кола слънце.
За двигателя в най лошия случай:
Сегменти - 120лв.
Основни и биелни лагери - 120-150лв.
Гарнитура за главата - 30лв.
Гумички за клапаните - 20лв.
маслен филтър - 10-15лв.
Въздушен филтър - 25-30лв.
Масло - около 40 лв.
Ангренажен ремък - около 40лв.
За майстора - ???
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
повече от 1000лв за позанемарено е21 е обир .. а ако не е в движение направо забрави .. има и един друг момент ,то хубу Б20 ама данъка колко годинки ли не е плащан ,а не е малко на 125 коня .. според мен не си струва усилията и средствата ,но от чист ентусиазъм може да пристигна от Шумен да го огледам ако искаш другия weekend,ако наистина си се навила да го вземаш 

Alexi написа:повече от 1000лв за позанемарено е21 е обир .. а ако не е в движение направо забрави .. има и един друг момент ,то хубу Б20 ама данъка колко годинки ли не е плащан ,а не е малко на 125 коня .. според мен не си струва усилията и средствата ,но от чист ентусиазъм може да пристигна от Шумен да го огледам ако искаш другия weekend,ако наистина си се навила да го вземаш
поне от към документи е сигурно че всичко му е в ред. има си дори и винетка за цяла година



BMW & RAMMSTEIN RULES







9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани