Воден радиатор - лепене, втора употреба, нов
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Воден радиатор - лепене, втора употреба, нов
Дълго време се чудех къде да постна, но реших да е в темата за моя автомобил.
Прочетох всички досега публикувани теми относно водни радиатори и разни добавки за тях, но не намерих отговор на моя въпрос.
Постановка (БМВ е28 м10б18 )
Воден радиатор. Губи течност - 1 литър за около 10 дни (ако стои без да се кара). Литър за седмица ако се кара автомобила. След дълго съзерцаване забелязах, че сълзи по цялото протежение на спойката между питата и разширителното казанче, те са като един цял корпус. Днес отидох на майстор. Каза, че не може да се смени гарнитурата на казанчето, защото щипките били месингови (ако са алуминиеви ставало). Затова предлага да ми направи ново казанче от метал и да го запои за питата. Ставало перфектно. (Аз подозирам, че може просто да облече старото казанче за да може да го запои за питата). Същият този майстор не ми препоръча радиатор втора ръка, по сигурно било да си направя моя. Цялата тази процедура ще ми струва 40 лв.
Въпросът е какво мислите за тази манипулация - ефективна ли е?
Има ли за и против лепене и радиатор втора употреба. За нов - ясно - цената
Прочетох всички досега публикувани теми относно водни радиатори и разни добавки за тях, но не намерих отговор на моя въпрос.
Постановка (БМВ е28 м10б18 )
Воден радиатор. Губи течност - 1 литър за около 10 дни (ако стои без да се кара). Литър за седмица ако се кара автомобила. След дълго съзерцаване забелязах, че сълзи по цялото протежение на спойката между питата и разширителното казанче, те са като един цял корпус. Днес отидох на майстор. Каза, че не може да се смени гарнитурата на казанчето, защото щипките били месингови (ако са алуминиеви ставало). Затова предлага да ми направи ново казанче от метал и да го запои за питата. Ставало перфектно. (Аз подозирам, че може просто да облече старото казанче за да може да го запои за питата). Същият този майстор не ми препоръча радиатор втора ръка, по сигурно било да си направя моя. Цялата тази процедура ще ми струва 40 лв.
Въпросът е какво мислите за тази манипулация - ефективна ли е?
Има ли за и против лепене и радиатор втора употреба. За нов - ясно - цената

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
С тия стари и лепени радиатори
човек вместо да си кара колата спокойно и да и се наслаждава, трябва постоянно да се взира в стрелката за температурата и най-накрая освен гарнитура за глава (често и глава) щетрябва да ходи и на очен лекар
Ако не държиш на всяка цена всичко да ти е оригинално, купи си един нов радиатор ~125 лв от лада нива + раширителен съд (бмв) и ЗАВИНАГИ си решаваш проблема с радиатора и охлаждането. Без да кърпиш, тук 40, там 20 лв и т.н. Успех


Ако не държиш на всяка цена всичко да ти е оригинално, купи си един нов радиатор ~125 лв от лада нива + раширителен съд (бмв) и ЗАВИНАГИ си решаваш проблема с радиатора и охлаждането. Без да кърпиш, тук 40, там 20 лв и т.н. Успех

е21 345 0-402м 12.18


3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани