Интересен проблем
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Интересен проблем
Значи, тия почивни дни си бях на село на събор или СБОР както му викат в ловешко. Та цяла нощ валя дъжд ама като из ведро. На сутринта спря. Знаех, че трябва да взема брато от с. Сопот и реших да припаля стареца. Въртях като шашав, тц - не ще! Бря мааму стара! Дигам капака - мотора си е там. Свалям капачката на делкото - суха! И реших да си направя един експеримент.
Из багажника ми се въргалят некви свещи на ВМЗ-Сопот. Поразгледах ги - бели, няма нагар значи са работили добре. Сложих ги, завъртях ключа и запали. Поразгледах старите - мръсни, черни абе гадна работа.
Кво стаа нататъка обаче - Прибирам се в неделя, колата пълна (знаете как се прибират гражданите от родните си места) и като натисна педала на газта до долу аванса почва бясно да трака. Няма мощност, никакъв пауър, и се мъчи мъчи не може да развърти като хората. А, бензина е същия с който отидох. На отиване никакъв проблем.
Моля някой светнат да ми обясни тая аномалия.
Кириле, очаквам включване
Из багажника ми се въргалят некви свещи на ВМЗ-Сопот. Поразгледах ги - бели, няма нагар значи са работили добре. Сложих ги, завъртях ключа и запали. Поразгледах старите - мръсни, черни абе гадна работа.
Кво стаа нататъка обаче - Прибирам се в неделя, колата пълна (знаете как се прибират гражданите от родните си места) и като натисна педала на газта до долу аванса почва бясно да трака. Няма мощност, никакъв пауър, и се мъчи мъчи не може да развърти като хората. А, бензина е същия с който отидох. На отиване никакъв проблем.
Моля някой светнат да ми обясни тая аномалия.

Кириле, очаквам включване

- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Свещите не са били с необходимото топлинно 4исло!
На теб ти трябват "студени" све6ти с по ниско топлинно 4исло(това е температурата при която све6тите се самопо4истват от нагар и работят наи добре),а тези сопотските са с по високо топлинно число(ползват се за стари бензинови двигатели).
На теб ти трябват "студени" све6ти с по ниско топлинно 4исло(това е температурата при която све6тите се самопо4истват от нагар и работят наи добре),а тези сопотските са с по високо топлинно число(ползват се за стари бензинови двигатели).
Turboman написа:Свещите не са били с необходимото топлинно 4исло!
На теб ти трябват "студени" све6ти с по ниско топлинно 4исло(това е температурата при която све6тите се самопо4истват от нагар и работят наи добре),а тези сопотските са с по високо топлинно число(ползват се за стари бензинови двигатели).
Бе то моя не е първа младост, ама би ли ми обяснил това за топлинното 4исло. Нещо не се връзва - като е сухо да пали без проблем независимо от външната температура, влага ли е - гледай шоу. С българските свещи - няма проблем

Колега ,има значение и разстоянието между електродите на свещите,ако позволиш да се намеся както ти каза че свешите са били черни ами обърни внимание на сместа богата е много бензин постъпва в цилиндрите ,и много е важно с какви свещи караш защото и от там идва и разликата в разхода на гориво .Много хора не обръщат внимание на свещите а те са най важни ,за да изгори качествено сместа в цилиндрите си трябва точната свещ с топлинно число,не ги помня на изуст мога да проверя и да ти кажа точно за твоя модел какви трябват .ако има нагар по свещите значи гори масло тези отлагания не са само по свещите те са по горивната камера и по клапаните този нагар пречи и може на моменти да доведе и до детонационно горене както каза че ^тропа аванса^
ШЕСТАК
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани