Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 25 Фев 2008, 23:10

Колеги,
сигурно от една година имам проблем с топлият старт и все едно и също. Kато е топла върти, за момент прекъсва и тогава
пали, казаха ми, че не е верига. Гледам че бая има писано по въпроса, ама за тдс и бензин, а моята е коман реал 2003г.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 25 Фев 2008, 23:17

Колега, каде го виде това проблем с топъл старт при бензина?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 16.04.2006
Кара: 535d '12

Мнение от plam75 » 26 Фев 2008, 7:58

Колега, имаш дюза за смяна (или ремонт).


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 27 Фев 2008, 22:07

днеска карах до София и обратно до Плевен, като спрях за малко и огасих мотора за 2мин. Въртях към 20сек. и не запали, пробвах втори път и запали с големи мъки, чак трябваше да подавам и газ малко. Давайте акъл, колеги, че като дойдат жегите хептен няма да пали, пък и нещо като не ми е в ред по колата и превъртам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 27 Фев 2008, 23:00

Ето виж това
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=78802
може да получиш малко яснота.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 27 Фев 2008, 23:24

Благодаря колега,
но тази междинна помпа я сменяих преди 2 месеца в БМВ сервиз, така че не е и това. Чакам колеги с такъв проблем да пишат.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 29 Фев 2008, 15:29

днеска карах 1 час без да гаса мотора, после спрях да купа весници,качвам се и...запали ама от третиа път,почва да става все по зле

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Фев 2008, 20:07

Отиди на диагностика на горивната помпата.Поне на вашите Е39 от компютъра може да си настройваш сместа и такива неща ..... проблема ти е в управлението на помпата


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 29 Фев 2008, 20:14

колега,нещо си в грешка,такова нещо за настройване на смес от комоютара няма

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от Wenzy » 29 Фев 2008, 20:27

mashina написа:колега,нещо си в грешка,такова нещо за настройване на смес от комоютара няма


Прав си може да е от следващите Петунки :)
Направи си следния експеримент, ако те е срам направи ги където няма много хора - темп. 86.6 градуса, гасиш и след 2-3 мин пробваш да запалиш, брой колко врътки ще направи.
По същия начин при същите условия гасиш, вдигаш капака и наливаш ХЛАДКА (с нормална температура за пиене) вода,около 2-3 литра върху плочката/управлението на помпата.Ако запали по лесно отиди да ти видят плочката или направо си приготви за нова 700-800 или от форума от ръка 350-450лв.

Става въпрос за едра сума.... надявам се да е нещо по малко
Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 29 Фев 2008, 21:17

де е тая плочка :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 29 Фев 2008, 22:32

на един приятел му искат 1300 за ПЛОЧКАТА а кара 525 ТДС, на 525 Д сигорно плочката е 2000-3000 :winky: наи добре диагностика в БОШ или супердизел .. тои маи там си прави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 29 Фев 2008, 22:58

Гадаете май! Дюзи са според мен, почти 100%! Хората ти го казага - отиваш на една диагностика и всичко лъсва!


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 29 Фев 2008, 23:03

предполагам че ако е дюза е само някоя от дюзите а не всички,ако там е проблема де?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 29 Фев 2008, 23:11

Обикновено са една-две. Не е задължително да са за смяна. На мен диагнозата ми от М Кар беше - "нови дюзи" - в НН ги почистиха от механични боклуци и ги отремотираха - повече от 10К км колата е пушка!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook