Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Колеги,
сигурно от една година имам проблем с топлият старт и все едно и също. Kато е топла върти, за момент прекъсва и тогава
пали, казаха ми, че не е верига. Гледам че бая има писано по въпроса, ама за тдс и бензин, а моята е коман реал 2003г.
сигурно от една година имам проблем с топлият старт и все едно и също. Kато е топла върти, за момент прекъсва и тогава
пали, казаха ми, че не е верига. Гледам че бая има писано по въпроса, ама за тдс и бензин, а моята е коман реал 2003г.
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
днеска карах до София и обратно до Плевен, като спрях за малко и огасих мотора за 2мин. Въртях към 20сек. и не запали, пробвах втори път и запали с големи мъки, чак трябваше да подавам и газ малко. Давайте акъл, колеги, че като дойдат жегите хептен няма да пали, пък и нещо като не ми е в ред по колата и превъртам.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Благодаря колега,
но тази междинна помпа я сменяих преди 2 месеца в БМВ сервиз, така че не е и това. Чакам колеги с такъв проблем да пишат.
но тази междинна помпа я сменяих преди 2 месеца в БМВ сервиз, така че не е и това. Чакам колеги с такъв проблем да пишат.
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
днеска карах 1 час без да гаса мотора, после спрях да купа весници,качвам се и...запали ама от третиа път,почва да става все по зле
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Отиди на диагностика на горивната помпата.Поне на вашите Е39 от компютъра може да си настройваш сместа и такива неща ..... проблема ти е в управлението на помпата
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
колега,нещо си в грешка,такова нещо за настройване на смес от комоютара няма
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
mashina написа:колега,нещо си в грешка,такова нещо за настройване на смес от комоютара няма
Прав си може да е от следващите Петунки

Направи си следния експеримент, ако те е срам направи ги където няма много хора - темп. 86.6 градуса, гасиш и след 2-3 мин пробваш да запалиш, брой колко врътки ще направи.
По същия начин при същите условия гасиш, вдигаш капака и наливаш ХЛАДКА (с нормална температура за пиене) вода,около 2-3 литра върху плочката/управлението на помпата.Ако запали по лесно отиди да ти видят плочката или направо си приготви за нова 700-800 или от форума от ръка 350-450лв.
Става въпрос за едра сума.... надявам се да е нещо по малко
Успех
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
де е тая плочка 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
на един приятел му искат 1300 за ПЛОЧКАТА а кара 525 ТДС, на 525 Д сигорно плочката е 2000-3000
наи добре диагностика в БОШ или супердизел .. тои маи там си прави

- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Гадаете май! Дюзи са според мен, почти 100%! Хората ти го казага - отиваш на една диагностика и всичко лъсва!
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
предполагам че ако е дюза е само някоя от дюзите а не всички,ако там е проблема де?
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Обикновено са една-две. Не е задължително да са за смяна. На мен диагнозата ми от М Кар беше - "нови дюзи" - в НН ги почистиха от механични боклуци и ги отремотираха - повече от 10К км колата е пушка!
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани