Рецеклирана в Турция ГНП поставена.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Рецеклирана в Турция ГНП поставена.
Бях обещал да ви държа в течение относно ремонт на ГНП-то в Турция. Ремонта е на мойта помпа (бях я белязал). В кашона имаше една торбичка с всички джунжории, които са сменили. Транспорта с ремонта отне 2 ½ дни. Днес взех колата от сервиза и за момента ГНП-то работи идеално, за понататък ще видим. Плочката не е сменяна защото е била добре.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
До колкото са споделяли колеги във форума ремонта на ГНП в сервизите на БОШ у нас е от 300 до към 900 лв с труда и регулировките, в зависимост от сменените чарколи. И ти дават валидна гаранция.
Дали си струва разхождането до Турция?
Дали си струва разхождането до Турция?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Колега, само да вметна, че в Германия не ги ремонтират, а направо ги сменят с тези цени....vinkela написа:До колкото знам ремонт на ГНП в Германия струва 3000 лв.

Друг е въпроса, че голяма част от важните детайли в БМВ ги рециклират, защото ти ги искат да ги върнеш...

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Не оспорвам вашите мнения, за това е форума да се обменя опит, да се дават савети от по-знаещите, за което благодаря. Значи колата започна да тресе на ниските и високите обороти, на място и в движение. На 2-ра забива муцуна, а по някога гасне. Започна трудно да пали. В 2-та сервиза, в които ми правиха диагностика ми казаха че е от ГНП-то а не от плочката. Аз лично не съм ходил всервиз на БОШ, но мои познати които са ходили са им препоръчвали нови помпи а не да ги ремонтират. Може би така им е по изгодно. Не знам. Но с хора занимаващи се с авто части, виждали а някои от тях ползвали фирмени сервизи на БОШ и ДЕЛФИ в Туция ми предложиха да я пратя там (www.delhieselsutems.com). Не знам дали правилно съм постъпил, времето ще покаже. Все пак (без да обиждам никой)поради повечето им години опит и ниската цена (поне аз така мисля) предпочетх тях.
Датчика е най-отдолу на ГНП (под тръбичките) и пред него е самия авансатор (двете капачета отдолу на ГНП). Функцията му е да поддържа и финно коригира зададения ъгъл на впръскване. Би трябвало да са ти сменили и роторната плочка (тя е поставена след оста на хидравличната глава) и представлява кръг с 6 гърбици, които се движат върху 4 броя дискове и по-този начин бута хидравличната глава за всеки цилиндър. Горе долу това е ГНП, другото е шайби и пружини. Качи снимки да видим какво са ти върнали.vinkela написа:Пиши по подробно за тази гърбица на авансатора,икаде се намира този датчик за който пишеш
За съжаление всичко оставих в сервиза като ми поставиха ГНПто.Но ми върнаха 1 такава шайба с 4 нареза на нея и 4 пластини които влизат в нарезите,имаше и 4 втулки и още 4 с по го лям размер, и 4 малки шайби.Личеше си че имат някакво износване но нямаше счупвания. По горе бях споменал че синът ми има същото БМВ и че неговото започна да тресе и да забива муцуна и да гасне(а бе това да не е някаква болест при БМВтата)В сервиза му казали че е от плочката. Някой не знаели в България дали не ги ремонтират,че все пак си е доста пари.
vinkela написа:За съжаление всичко оставих в сервиза като ми поставиха ГНПто.Но ми върнаха 1 такава шайба с 4 нареза на нея и 4 пластини които влизат в нарезите,имаше и 4 втулки и още 4 с по го лям размер, и 4 малки шайби.Личеше си че имат някакво износване но нямаше счупвания.По-горе бях споменал, че синът ми има същото БМВ и че неговото започна да тресе и да забива муцуна и да гасне(а бе това да не е някаква болест при БМВтата)В сервиза му казали че е от плочката. Някой не знаели в България дали не ги ремонтират,че все пак си е доста пари.
Върху 4 втулки има два реда диска и правят едната част (чудно ми е защо са ти върнали втулките с единия ред диска, а не и двата реда, те по принцип се сменят наведнъж), малките шайби се поставят на втулките от страната на копуса на ГНП, само това ли са сменили за толкова пари? За второто бмв наи-добре разменете пло4ките за да сте сигурни дали е там проблема,това тресене може да е от много неща.
Последна промяна ivan. на 07 Ное 2007, 12:19, променена общо 1 път
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
vinkela написа:.....В сервиза му казали че е от плочката. Някой не знаели в България дали не ги ремонтират,че все пак си е доста пари.
Виж тази тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ht=#687462
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани