Рецеклирана в Турция ГНП поставена.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 14.10.2007
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Рецеклирана в Турция ГНП поставена.

Мнение от vinkela » 30 Окт 2007, 22:07

Бях обещал да ви държа в течение относно ремонт на ГНП-то в Турция. Ремонта е на мойта помпа (бях я белязал). В кашона имаше една торбичка с всички джунжории, които са сменили. Транспорта с ремонта отне 2 ½ дни. Днес взех колата от сервиза и за момента ГНП-то работи идеално, за понататък ще видим. Плочката не е сменяна защото е била добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 30 Окт 2007, 22:14

Много добре като срок и резултат, но да си дойдем на същината - цена на ремонта?
Доста кончета в един обор.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 14.10.2007
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Мнение от vinkela » 31 Окт 2007, 19:29

Ремонта ми струва 700 лв.+ 150лв. сваляне и поставяне в сервиза. Мисля че е по добре от втора употреба ГНП. Като се има предвид че има 1 г. гаранция. Ако имаш твой човек който патува до Турция сигорно ще ти легни по-тънко. До колкото знам ремонт на ГНП в Германия струва 3000 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 31 Окт 2007, 19:34

До колкото са споделяли колеги във форума ремонта на ГНП в сервизите на БОШ у нас е от 300 до към 900 лв с труда и регулировките, в зависимост от сменените чарколи. И ти дават валидна гаранция.
Дали си струва разхождането до Турция?
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Ное 2007, 2:31

vinkela написа:До колкото знам ремонт на ГНП в Германия струва 3000 лв.
Колега, само да вметна, че в Германия не ги ремонтират, а направо ги сменят с тези цени.... :mhihi:
Друг е въпроса, че голяма част от важните детайли в БМВ ги рециклират, защото ти ги искат да ги върнеш... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 01 Ное 2007, 7:01

Че какво ти е правила като не са ти оправяли плочката?

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 14.10.2007
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Мнение от vinkela » 01 Ное 2007, 21:18

Не оспорвам вашите мнения, за това е форума да се обменя опит, да се дават савети от по-знаещите, за което благодаря. Значи колата започна да тресе на ниските и високите обороти, на място и в движение. На 2-ра забива муцуна, а по някога гасне. Започна трудно да пали. В 2-та сервиза, в които ми правиха диагностика ми казаха че е от ГНП-то а не от плочката. Аз лично не съм ходил всервиз на БОШ, но мои познати които са ходили са им препоръчвали нови помпи а не да ги ремонтират. Може би така им е по изгодно. Не знам. Но с хора занимаващи се с авто части, виждали а някои от тях ползвали фирмени сервизи на БОШ и ДЕЛФИ в Туция ми предложиха да я пратя там (www.delhieselsutems.com). Не знам дали правилно съм постъпил, времето ще покаже. Все пак (без да обиждам никой)поради повечето им години опит и ниската цена (поне аз така мисля) предпочетх тях.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 14.10.2007
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Мнение от vinkela » 01 Ное 2007, 21:31

П.П И все пак някой трябваше да пробва и това.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Ное 2007, 19:02

vinkela написа:...
Така става при счупена гърбица на авансатора (или е изгорял датчика му).
И колко пари ти взеха 750лв.? :roll:
Дано е сполучлив ремонта.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 14.10.2007
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Мнение от vinkela » 05 Ное 2007, 19:32

Пиши по подробно за тази гърбица на авансатора,икаде се намира този датчик за който пишеш


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 05 Ное 2007, 20:11

vinkela написа:Пиши по подробно за тази гърбица на авансатора,икаде се намира този датчик за който пишеш
Датчика е най-отдолу на ГНП (под тръбичките) и пред него е самия авансатор (двете капачета отдолу на ГНП). Функцията му е да поддържа и финно коригира зададения ъгъл на впръскване. Би трябвало да са ти сменили и роторната плочка (тя е поставена след оста на хидравличната глава) и представлява кръг с 6 гърбици, които се движат върху 4 броя дискове и по-този начин бута хидравличната глава за всеки цилиндър. Горе долу това е ГНП, другото е шайби и пружини. Качи снимки да видим какво са ти върнали.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 14.10.2007
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Мнение от vinkela » 06 Ное 2007, 21:38

За съжаление всичко оставих в сервиза като ми поставиха ГНПто.Но ми върнаха 1 такава шайба с 4 нареза на нея и 4 пластини които влизат в нарезите,имаше и 4 втулки и още 4 с по го лям размер, и 4 малки шайби.Личеше си че имат някакво износване но нямаше счупвания. По горе бях споменал че синът ми има същото БМВ и че неговото започна да тресе и да забива муцуна и да гасне(а бе това да не е някаква болест при БМВтата)В сервиза му казали че е от плочката. Някой не знаели в България дали не ги ремонтират,че все пак си е доста пари.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Ное 2007, 22:45

:roll:
Последна промяна ivan. на 06 Ное 2007, 22:56, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Ное 2007, 22:54

vinkela написа:За съжаление всичко оставих в сервиза като ми поставиха ГНПто.Но ми върнаха 1 такава шайба с 4 нареза на нея и 4 пластини които влизат в нарезите,имаше и 4 втулки и още 4 с по го лям размер, и 4 малки шайби.Личеше си че имат някакво износване но нямаше счупвания.По-горе бях споменал, че синът ми има същото БМВ и че неговото започна да тресе и да забива муцуна и да гасне(а бе това да не е някаква болест при БМВтата)В сервиза му казали че е от плочката. Някой не знаели в България дали не ги ремонтират,че все пак си е доста пари.

Върху 4 втулки има два реда диска и правят едната част (чудно ми е защо са ти върнали втулките с единия ред диска, а не и двата реда, те по принцип се сменят наведнъж), малките шайби се поставят на втулките от страната на копуса на ГНП, само това ли са сменили за толкова пари? За второто бмв наи-добре разменете пло4ките за да сте сигурни дали е там проблема,това тресене може да е от много неща.
Последна промяна ivan. на 07 Ное 2007, 12:19, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 07 Ное 2007, 11:22

vinkela написа:.....В сервиза му казали че е от плочката. Някой не знаели в България дали не ги ремонтират,че все пак си е доста пари.

Виж тази тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ht=#687462
Изображение
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook