Ел. проблем с tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Ел. проблем с tds

Мнение от Mitaran » 14 Окт 2007, 15:02

Момчета, понеже ми дадоха служебна кола (една фиестичка маани мааани), и дзверо го даржа в гаража и не го карам толко често, та днеска го изведох ама чат пат като паля става следното - значи вкарвам ключа вартя и почва всичко да мига и нещо ЦЪКА - ЦЪК ЦЪК..., отворих и видях че +клемата на акомулатора е лавабва и я затегнах, но след това продължи да го прави, и след 3-4 минути се оправи, ама са незнам ако го направи пак какво да правя.

Дайте малко акъл откакво може да е това...

:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 14 Окт 2007, 15:14

Струва ми се, че проблема си го открил. Рестартирай си за всеки случай софтуера и после затегни добре клемите, че може да ти докарат големи поразии заради едното няма и нищо.
И се моли да не се появява пак :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 14 Окт 2007, 15:32

Аха, а как се рестартира софтуера, а като не я карам толко често да и изваждам ли някои бушон за всеки случай или не?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 14 Окт 2007, 15:40

Разкачаш клемите на акумулатора (ВНИМАТЕЛНО! първо минуса) сврзваш двета клеми с кабел, като внимаваш да не се допрат до клемите на акумулатора, и включваш на контакт и чакаш олко час - два, пък може и по-дълго - щом си с гараж. После врръщаш всичко по местатаси. Като я запалиш, трябва да изминеш няколко километра, за да се обучи компютъра.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 14 Окт 2007, 15:52

Звучи забавно. ;)
Да не забрави всичко? А може ли да се преебе нещо друго, ако разбира се не се докосват кабелите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 14 Окт 2007, 16:11

Mitaran написа:звучи забавно ;) да не изпоназабрави всичко а може ли да се преебе нещо друго ако разбира се не се докосват кабелите

Не можаха да рзбера точно какво ме питаш, вероятно компютъра имаш предвид? Няма страшно, системата е дуракоустойчива :mhihi: Но най-добре при тази процедура извади акумулатора, за по-сигурно.
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 14 Окт 2007, 18:36

Принципно цъка така, когато:

1. Имаш разхлабена клема (твоя случай)
2. Имаш слаб акумулатор и нямаш достатъчно ток.

Успех! 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 14 Окт 2007, 20:50

благодаря момчета, май май отиваме към акомулатор защото като я карах сега и 1. не пали 2. като я дръпнахме запали но всички ел уреди мигат(по точно трептят), като карам и като превключа на дълги и загасва всичко,
И има и друго интересно:
Отварям багажника и в плафоните трепти светлината, като повдигна съвсем леко акомулатора хващайки го за кабелите и светлината става стабилна????? направо се фарлих в приклюение...

Утре да пробвам с друг акомулатор а??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 14 Окт 2007, 22:55

Mitaran написа:Утре да пробвам с друг акомулатор а??


аха :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Окт 2007, 17:00

Mitaran написа:..... като я дръпнахме запали ...

Един съвет: те това никога не го прави!!! Използвай кабели и ток от друг автомобил.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 15 Окт 2007, 20:02

Мерси Тигри вие сте варха

Обещавам че няма да я дарпам вече, взех кабелите от колата на жената и са сам ток и жици целия...

та утре други ден ще си зема един акомулатор и готово, в един пост намерих идея да се вади бушон 11 или 12 за да не точи ток климатроника, та може и това да направя зада не съсипя и новия.

щастие и любов на всички ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Окт 2007, 23:13

Mitaran написа:Мерси Тигри вие сте варха

Обещавам че няма да я дарпам вече, взех кабелите от колата на жената и са сам ток и жици целия...

Мдаааа, вАрха сме! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 17 Окт 2007, 16:09

а така, в края на крайщата акомулатора бил дал на късо :twisted:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook