Въпрос за облицовка (въздуховоди)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Въпрос за облицовка (въздуховоди)

Мнение от pazokolarov » 10 Окт 2007, 20:58

Колеги имам следния проблем.
Наложи ми се да сменям два пластмасови детайла ( схемата са под номер 7)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=75
В магазините се водят "облицовка" и за тях се закрепва кората под вдигателя (предната кора). Проблема е, че при мен дясната е различна от тези по каталога (ЕТК-то).
Лявата, както и стандартната в каталога - 51718188813, е с въздуховод за спирачките, а при дясната такъв нямам, защото там се закрепва кожуха за клаксона.
За дясната номера в ЕТК-то е 51718188814, но е с въздуховод и не става.
Колата се идентифицира с номер BS09548.
Ще съм благодарен за помощ в намирането на точния номенклатурен номер, защото и в Дару и в Камор не могат да ми го кажат. На самата облицовка не можах да забележа номенклатурен номер.
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Окт 2007, 22:25

Първо:
Колата е идентифицирана като:
BS09548 DF71 5' Е39 Saloon 525tds ECE L M 06/1996,

(което означава, че си с назъбения подкалник отдясно).
Едно нещо, при мен също тдс-а беше с един въдуховод
с отвор и един без отвор. Не помня добре, но май можеше да
си сложиш такъв с отвор и то безпроблемно. Поне на Lucky нa
520i беше без отвори и той сложи въздуховоди със отвори!
Пиши какво е станало.

ПП. А и какъв е проблема, че да не преместиш клаксона?
ПП2. Иначе номерата са ти верни, но в БМВ програмата пише, че за монтажа на №9 (кората) в някои случаи може да се наложи преработка, за да пасне! ;)

Успех!
8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 11 Окт 2007, 13:41

ICE написа:Първо:
ПП. А и какъв е проблема, че да не преместиш клаксона?
8)

Не знам къде да го дяна, да го е** :roll: . Защото смия клаксон се монтира в едно малко особено гнездо и кожуха му са закрепя с две болчета на облицовката. А и за самия въздуховод няма достатъчно място. Мислех да го изрежа, но пък видях, че трябва и прорез за маншона на кормилната щанга...
Може би пак трябва да го сваля и огледам за някакъв номер по него :roll:
Защото старата не е някаква самоделка, заводско изпълнение си е - занчи трябва да я има под някакъв номер!
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Окт 2007, 17:20

Решението е следното:
07 LATERAL RIGHT ENGINE COMPARTM.SCREENING WITHOUT ABSORBER 51718188818
При дизелите (ТДС) от там минава тръбата на кулера и няма място за въздуховод за спирачките, както от лявата страна. За това са сложили там и клаксона ( да сърба по-лесно водица като ожаднее :mhihi: )
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Окт 2007, 23:02

T.e. няма решение?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 16 Окт 2007, 10:32

Вероятно не се изразих добре :uups:
Стандартно дават номенклатурен номер за дясната облицовка 51718188814. Но тя е с въздуховод за спирачката, както лявата, и не пасва, зашото от там минава тръбата на интеркулера.
За ТДС-те трябва да е 51718188818, която е без въздуховод за спирачките и с прорез за тръбопровода на кулера. На нея се закрепя кожуха на клаксона и кората под двигателя от дясно.
Изображение
ИзображениеИзображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook