Прекъсва и никой не може да ми каже защо! - Казаха ми!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Прекъсва и никой не може да ми каже защо! - Казаха ми!
Положението е следното : преди две седмици дремейки в задръстването до Булбанк и баварката угасна! Паля аз и тръгвам . На следващото кръстовище взе да се тресе на обороти, като подам газ и задържа над 1000 оборото нито прекъсва нито се тресе! Когато боротите са под 1000 започва да се тресе и прекъсва и преритва и гасне. От там в Дару тест перфектна , нямало и нищо. Два дена бях командировка не съм я карал няма проблем ,минах обаче 50 километра и пак същата работа. В Бургас в сервиза на тест отивам пак и нямало нищо. Естествено като я закарам на тест в сервиз не прекъсва. След два дена пак в Бургас хванаха момента на прекъсването и ми казаха че е датчика на РЕЙЛА който следи налягато в него е прецакан, смяна . Смениха го и днес пак същата работа гасне прекъсва и т.н. Някой да има някакви идеи ?
Последна промяна Paco77 на 19 Окт 2007, 18:20, променена общо 1 път
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
1. Датчик на коляновия вал?
2. Прегледай също всичи вакууми (маркучета)...
Желая ти успех.
ПП. Като набира как е? Над 160 км/ч нормално ли върви (разбирай реприз от 160 нагоре)? Ако не си я пробвал, направи този тест!
2. Прегледай също всичи вакууми (маркучета)...
Желая ти успех.

ПП. Като набира как е? Над 160 км/ч нормално ли върви (разбирай реприз от 160 нагоре)? Ако не си я пробвал, направи този тест!
Като вървене ,ускорение няма разлика пак не иска да вдига повече от 240км/ч
. Днес се връщам пак от командировка минал съм около 300 километра и ми направи впечатление че като я оставя на автопилот и пак по малко прекъсва. В смисъл че придърпва от времем на време. Не пуши от зад , не знам утре пак ще е в бокса. Ако е датчик на коляновия вал не би ли трябвало да излиза като грешка по време на тестовете? Куца работа!

Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
.... И баналните въпроси:
1. Горивен филтър сменил ли си? Ти лично?
2. Въздушен филтър?
3. Филтър на картерните газове?
4. Ако нафтата е под 15 литра имаш ли проблем?
5. Как пали на студено?
6. .... а на топло?
1. Горивен филтър сменил ли си? Ти лично?
2. Въздушен филтър?
3. Филтър на картерните газове?
4. Ако нафтата е под 15 литра имаш ли проблем?
5. Как пали на студено?
6. .... а на топло?
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Прекъсва и никой не може да ми каже защо!
Paco77 написа:...
Какъв тест и правиха в дару?
Закарай я в НН сервиза до технотест няма начин да не ти открият проблема... може да е от много неща. Така само си гадаеме.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
(Ами да се похваля) иначе казано да си излея мъката!!! Пичове оказа се помпа. Сега ще пробваме един ремонт ако не стане ............ няколко хиляди лева. Най-странното което е че не дава никакви грешки дории като прекъсва. Просто и пада и се вдига налягане в рейла което по нормални стойности е от 32-34МПа (не съм сигурен за мерните единици дали са мегапаскали) а при мен е 27-53МПа. В един момент се закрепя и работи нормално , а след време почва пак да и играе налягането и от там започва да се тресе и да приритва и т.н. 

Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани