Съединител проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Съединител проблем
При натискане и отпускане на педала на съединитела се чува скарцане и леко щракане отпред, което според мен не е нормално. Моля, ако някой е имал същия проблем да пише.
- The Mravoiada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
Причината е в пружината отдолу, чиято роля е да изключи автопилота, ако си натиснал педала на съединителя.
Чисто нова струва 5 лв. Сменяш я и забравяш за този шум.
Чисто нова струва 5 лв. Сменяш я и забравяш за този шум.
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself

when the only thing that stands still
is time itself

- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Имах такъв проблем на Е-34-та, трябваше да се смени някакъв малък лагер на опашката на скоростите, беше евтин, но ми взеха повече пари за работа....(не ги разбирам много, но при мен беше така).
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Колега, много общо описание даваш. Причините могат да са много. Някаква промяна в поведението на колата има ли? Или вибрации в педала, по волана, скоростите как се превключват, претрисания някакви?
Отиди на някой канал и с накоя асистент се опитай да локализараш шума.
Иначе само ще гадаеме безуспешно.
Отиди на някой канал и с накоя асистент се опитай да локализараш шума.
Иначе само ще гадаеме безуспешно.
по подробно описание
По принцип съединитела е нов,но го е сменял предишния собственик.Отлепя нормално,педала не е твърд,скоростите влизат нормално,двигателя не тресе.Всичко си е както трябва,само кадето щрака и скарца като натискам педала на место и когато превклучвам вдвижение. Ходих при едни мастори и те локализираха шума чува се отпред при двигателя,зад скоростите там кадето е самия съединител.
Те ми казаха,че сигурно е някои лагер и трябва да го разглобят зада видят какво му е.Срещу 250лв. само работа.На мен неми пречи и така да остане защото освен скарцането и щракането всичко друго е нормално.Ама малко дразнещо и ако на някои му се е случвало и го е отстранил този пробле и знае с точност какво трябва да се оправи да каже и на мен да го отстраня,а не да гадаем или да пална гушите на маисторите.
Поздрави.
Те ми казаха,че сигурно е някои лагер и трябва да го разглобят зада видят какво му е.Срещу 250лв. само работа.На мен неми пречи и така да остане защото освен скарцането и щракането всичко друго е нормално.Ама малко дразнещо и ако на някои му се е случвало и го е отстранил този пробле и знае с точност какво трябва да се оправи да каже и на мен да го отстраня,а не да гадаем или да пална гушите на маисторите.
Поздрави.
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
и при мен има такъв проблем скърца и шума идва е от към двигателя и се усещат леки вибрации в педала....
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
И аз го имам това скърцане, чува се откъм самия съединител (по точно вътре от кожуха между двигателя и скоростите)... според мен се получава вследствие натиска на аксиалния лагер към палците на притескателя (получава се леко триене)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
Другото което остава е да се получава при движението на аксиалния лагер по оста, но мисля че това е малко вероятно. Някой път си мисля, че скърцането идва от гумичките на хидравличното бутало (пак малко вероятно), задействано от хидравличната помпа на съединителя, но поне това лесно може да се изпробва, като се свали този хидравличен цилиндър и при свалено положение да се натиска педала. Ако някой ентусиаст направи тази проверка.. да споделя!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
Другото което остава е да се получава при движението на аксиалния лагер по оста, но мисля че това е малко вероятно. Някой път си мисля, че скърцането идва от гумичките на хидравличното бутало (пак малко вероятно), задействано от хидравличната помпа на съединителя, но поне това лесно може да се изпробва, като се свали този хидравличен цилиндър и при свалено положение да се натиска педала. Ако някой ентусиаст направи тази проверка.. да споделя!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
DrMasster написа:И аз го имам това скърцане, чува се откъм самия съединител (по точно вътре от кожуха между двигателя и скоростите)... според мен се получава вследствие натиска на аксиалния лагер към палците на притескателя (получава се леко триене)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
Нашите съединители нямат притискателни палци, а само една слънчевидна корава плоска пружина.
Ако всичко останало функционира добре, най-вероятно скърцането да е от гърбиците на 5 (на схемата), с които натиска лагера 3, ако не са смазани, или от накрайника 6 на буталото.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани