Фийчър или бъг при ТДС-а?!?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Фийчър или бъг при ТДС-а?!?!
Здравейте,
от скоро съм собственик на Е39, двигател 2500 кубика ТДС. Колата е зверска, адски пазена и нямам никакви забележки към нея, върви нечовешки, но има 1 нещо, което ме озадачава, за което не можах да открия никаква информация:
На скорост при обороти над 3600 (ако е на 5-та предавка това е около 180-190 км/ч) при опит за по-голяма скорост педалът на газта някак си "омеква". Нито глъхне двигателчето, нито се случва нещо нередно, но някак си колата не ми позволява да и дам зор над 3600-4000 оборота. Дори да го настъпя докрай, колата си поддържа оборотите, които си е направила до този момент и въобще не обръща внимание на това, че педалът е настъпан докрай.
Самият аз се сещам за 2 причини:
1. Помпата не може да качи толкова нафта, щото има боклуци във филтъра.
2. Колата просто си има ограничение на тия обороти и не позволява да се вдигнат повече.
Не че искам да я карам с 250 км/ч, но се чудя да не би да има някакъв проблем, затова искам да се допитам до вас, хора, които имат някакъв опит с този модел, за да не стане така, че да отида в сервиза и да ми кажат, че тва си е някаква настройка и т.н.т.
Благодаря ви предварително за информацията, ако имате такава.
от скоро съм собственик на Е39, двигател 2500 кубика ТДС. Колата е зверска, адски пазена и нямам никакви забележки към нея, върви нечовешки, но има 1 нещо, което ме озадачава, за което не можах да открия никаква информация:
На скорост при обороти над 3600 (ако е на 5-та предавка това е около 180-190 км/ч) при опит за по-голяма скорост педалът на газта някак си "омеква". Нито глъхне двигателчето, нито се случва нещо нередно, но някак си колата не ми позволява да и дам зор над 3600-4000 оборота. Дори да го настъпя докрай, колата си поддържа оборотите, които си е направила до този момент и въобще не обръща внимание на това, че педалът е настъпан докрай.
Самият аз се сещам за 2 причини:
1. Помпата не може да качи толкова нафта, щото има боклуци във филтъра.
2. Колата просто си има ограничение на тия обороти и не позволява да се вдигнат повече.
Не че искам да я карам с 250 км/ч, но се чудя да не би да има някакъв проблем, затова искам да се допитам до вас, хора, които имат някакъв опит с този модел, за да не стане така, че да отида в сервиза и да ми кажат, че тва си е някаква настройка и т.н.т.
Благодаря ви предварително за информацията, ако имате такава.
Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
провери си цедката на помпата в резервоара,тои е под задната седалка,имаш 2 отвора,развиваш десния и там е помпата,отдолу на нея има една цедка,почиства6 я или я сменяш и пак тестваш,ако не е от това,незнам.
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
благодаря :)
предполагах, че се намира там, баща ми има 318 от тия по-старите и нея съм я разглобявал на съставни части и пак съм я сглобявал, та знам за кво иде реч по тия машини, ама дизеляк досега не съм борил, благодаря за обяснението 

Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Спокойно всичко се оправя ако е развалено
Я си кажи ти от както си взел колата какво си правил по двигателя и може и да успея малко или много да ти кажа на къде да се насочиш...

Я си кажи ти от както си взел колата какво си правил по двигателя и може и да успея малко или много да ти кажа на къде да се насочиш...
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Ми сложен е нов алтернатор, нови ролки, нов ремък, нова водна помпа, щото нали тдс-а е склонен ако му е поизносена водната помпа да спука глава. Тва е правено по двигателчето, въпреки, че и преди тва си беше ок, просто знаех, че е добре тия нещя да се сменят.
Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Първо честито колега и със здраве да си я караш!
Аз си мисля, че проблема е разтегната верига. Моята беше загубила мощност. От февруари до юли разликата в наемането беше осезаема и с мъка стигаше до 160 км/ч. Смених й "плочката" на ГНП, настроих аванса на 4 и мощността се възвърна. Само че понякога не пали от половин оборот, ами от цял, че и от два
След тази процедура 200 си ги минава спокойно. Но забелязах, че над ~ 4600 оборота спира да тегли, въпреки че педла на газта е натиснат до край. Все още не съм я изпробвал за пълните й възможности, пък и не смятам да го правя. За спортните изпълнения има други двигатели, и още повече - други серии на БМВ.
А относно мнението на dango, в спецификациите за Е39 525 ТДС дават максимална скорост 207 км/ч. [/quote]
Аз си мисля, че проблема е разтегната верига. Моята беше загубила мощност. От февруари до юли разликата в наемането беше осезаема и с мъка стигаше до 160 км/ч. Смених й "плочката" на ГНП, настроих аванса на 4 и мощността се възвърна. Само че понякога не пали от половин оборот, ами от цял, че и от два

След тази процедура 200 си ги минава спокойно. Но забелязах, че над ~ 4600 оборота спира да тегли, въпреки че педла на газта е натиснат до край. Все още не съм я изпробвал за пълните й възможности, пък и не смятам да го правя. За спортните изпълнения има други двигатели, и още повече - други серии на БМВ.
А относно мнението на dango, в спецификациите за Е39 525 ТДС дават максимална скорост 207 км/ч. [/quote]
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
defect написа:Ми сложен е нов алтернатор, нови ролки, нов ремък, нова водна помпа, щото нали тдс-а е склонен ако му е поизносена водната помпа да спука глава. Тва е правено по двигателчето, въпреки, че и преди тва си беше ок, просто знаех, че е добре тия нещя да се сменят.
До тук добре, но ако не си сменил горивен, маслен и въздушен филтър + маслото естествено и не си махнал катализатора, както и ако не си направил центровка на ГНП пробвай да ги направиш тези неща и кажи дали има разлика... Аз ремък, ролки и помпа не съм сменял, но алтернатора съм го ремонтирал щото даде фира по едно време...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
pazokolarov написа:Но забелязах, че над ~ 4600 оборота спира да тегли,
какви са тия дизели дето ги карате

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Ееее айде стига
Не може да е на 4400 защото няма да върви !!! Моя изсъхва на 4800 - 4900... След тея обороти няма ни коне ни момент...

- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
pazokolarov написа:Първо честито колега и със здраве да си я караш!
Аз си мисля, че проблема е разтегната верига. Моята беше загубила мощност. От февруари до юли разликата в наемането беше осезаема и с мъка стигаше до 160 км/ч. Смених й "плочката" на ГНП, настроих аванса на 4 и мощността се възвърна. Само че понякога не пали от половин оборот, ами от цял, че и от два![]()
Благодаря за честитката и инфото



Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Веригите са две и се сменят на около 200000 км. Не е толкова скъпо - под 700 е мисля, с труда и всичко ново.
До сега не съм попадал на достоверна информация относно ограничители при ТДС-а, било чрез обороти, чрез макс. скорост или друго. Ако някой разполага с такава, нека я сподели.
Дали са 4600 или 4900, не мога със сигурност да кажа, но в никакъв случай не са 4400 об/мин, когато ускорението осезателно намалява.
Предполагам, че това е момента, когато турбото престава да помага, защото налягането във входящия колектор става много голямо. От там на татък двигателя работи като "обикновен" дизел и до колкото може
. Колкото по-малко е натоварена колата - толкова по-добър резултат ще покаже.
Още по-невероятно е това да става преди 4000 об/мин.
[steeN] написа:какви са тия дизели дето ги карате? тдс-а не е ли до 4400 оборота ограничен
До сега не съм попадал на достоверна информация относно ограничители при ТДС-а, било чрез обороти, чрез макс. скорост или друго. Ако някой разполага с такава, нека я сподели.
Дали са 4600 или 4900, не мога със сигурност да кажа, но в никакъв случай не са 4400 об/мин, когато ускорението осезателно намалява.
Предполагам, че това е момента, когато турбото престава да помага, защото налягането във входящия колектор става много голямо. От там на татък двигателя работи като "обикновен" дизел и до колкото може

Още по-невероятно е това да става преди 4000 об/мин.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Мда, верно е, на 5200 оборота има праг, тествал съм го 

Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
wow, то като бензин се върти направо 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани