Вдига температура над средата!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Вдига температура над средата!!!
Здравеите колеги,пак имам проблем с моята петица.Значи карам си из центара на софия преди няколко дни-в големите жеги и поглеждам стрелката и гледам ,че е малко преди червеното.отидох на маистор и тои ми каза,че е виското на перката ,смених го 160лв.Пак карах няколко дни в жегите и пак вдигна темп. над средата,отидох и смених и термостата и прегледахме водната помпа-беше добре.Вечер като карам и не грее,също и като е на сянка,с висока скорост не грее.Колеги даите съвет!!! Благодаря!!! 

- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Ами щом си сменил виското,термостата,аи водната помпа ти е ок.не виждам друга при4ина освен,въздух в охладителната ти система или запушен радиатор.По принцип БМВта та се обезвъздошават малко по трудно от другите автомобили,иска се пове4ко търпение.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Преди да пробваш да отпушваш радиатор, пробвай да измиеш този на двигареля и на климатика пред него, дори и ако на външен вид изглеждат добре. Често голям процент от серпентините им са запушени и не преминава въздух за да охлажда. И колкото и да духат вентилаторите - файда никаква!
Обикновенно боклуците от пътищата влизат от долу през дупките на бронята и задръстват радиатора на климатика и дясната долна част на двигателския, а от там - радиатора на двигателя отстава с капацитет 2/3. Нищо чудно, че ти вдига температурата в жегите.
Обикновенно боклуците от пътищата влизат от долу през дупките на бронята и задръстват радиатора на климатика и дясната долна част на двигателския, а от там - радиатора на двигателя отстава с капацитет 2/3. Нищо чудно, че ти вдига температурата в жегите.
Последна промяна pazokolarov на 24 Юли 2007, 17:34, променена общо 1 път
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Вдига температура над средата!!!
toni2222 написа: ... ,отидох и смених и термостата и прегледахме водната помпа-беше добре.Вечер като карам и не грее,също и като е на сянка,с висока скорост не грее.Колеги даите съвет!!! Благодаря!!!
Водната ти помпа с метална турбинка ли беше или с пластмасова? Ако е с пластмасова, възможно е проблема да е от нея (30% вероятност

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
BMW-M3-GAZE написа:По принцип БМВта та се обезвъздошават малко по трудно от другите автомобили, иска се повечко търпение.
Ей това изобщо не е вярно, обезвъздушават се много лесно - отвиваш малкото болче и капачката на радиатора и наливаш на празен ход при загрял мотор и пуснато парно докато почне да излиза течност от дупчицата на болчето - после го завиваш заедно с капачката и това е всичко - направи го ако не си. Измий си и питата на радиатора, както казаха колегите.
- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Да бе така е, но става бавничко и се иска търпение. А и ако не знаеш за тези стъпки има да си обезвъздошаваш,,,...
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Ами обезвъздушихме точно по начина, които е описан, когато сменяхме виското, току що измих радиатора с пароструйка и ще видим утре какво ще отчете уреда. 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Същия проблем го имах и аз и заради него сега сменям гарнитура на главата и шлайфам глава. В десния край на радиатора, където е датчика за перката, имаше много мръсотия /вътре, не отвън на питата/ и перката изобщо не включваше. В задръстванията си загря един ден и аз съм спокоен че съм обслужил колата изобщо не гледах температурата и белята стана. А датчика за перката също ми беше нов. Виж ако не си я отремонтирал вече дали няма наслагвания, ако има или нов радиатор или да го отворят и да го почистят. Иначе пак ще прегрее в жегите.
- kirilbojkov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Благоевград
И при мен беше сущия проблем и се разминах със термостат и сваляне и промиване на радиаторите с обезмаслител и пароструйка ... просто според мен това е хроничен проблем по 525тдс и честото поглеждане по таблото с уредите е спасението, аз лично не знам как да се оправя ако тръгне да прегрява единственото, което съм чувал е, че трябжа да сваля предавките и да вдигна оборотите... до колко е вярно - не знам !
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Проблемът не е хроничен колега. Проблемът е в собствениците на колите, защото когато купиш кола 2-ра употреба трябва мнооого да четеш, мнооого части да смениш и мнооого профилактики да направиш, които предишните собственици не са направили.

- kirilbojkov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Благоевград
С риск да ядосам ICE !!!
Аз ако исках да сменявам части и да чета по цял ден упътвания - щях да си купя Опел ....
Имах друго предвид ... като гледам скоростта с която прегряваше ... до ден днешен аз друга стрелка по таблото не поглеждам ... страх ме е какво ще стане ако на път за морето по магистрала се случи пак ... какво да правим ние- по-неопитните шофьори?
Аз ако исках да сменявам части и да чета по цял ден упътвания - щях да си купя Опел ....
Имах друго предвид ... като гледам скоростта с която прегряваше ... до ден днешен аз друга стрелка по таблото не поглеждам ... страх ме е какво ще стане ако на път за морето по магистрала се случи пак ... какво да правим ние- по-неопитните шофьори?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
kirilbojkov написа:И при мен беше сущия проблем и се разминах със термостат и сваляне и промиване на радиаторите с обезмаслител и пароструйка ... просто според мен това е хроничен проблем по 525тдс и честото поглеждане по таблото с уредите е спасението, аз лично не знам как да се оправя ако тръгне да прегрява единственото, което съм чувал е, че трябжа да сваля предавките и да вдигна оборотите... до колко е вярно - не знам !
Проблема определено не е хроничен, ICE ти го обясни много добре!
А по въпроса за загряването и предпазване от прегряване (освен ако нещо не се е сговнясало тотално! ) - изключваш от скорост и пускаш парното на максимална степен: врътката на централната духалка на 3 червени точки, вентилатора на МАХ и температурата на 30 градуса.
(Лятно време може да отвориш и прозорците!

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Тони, чета ти темите и тук, и в е34 дето пуска... се ми се струва, че твоята кола я сърби на по-сериозни места от тези, дето си я почесал... дано не съм прав...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани