525tds Защо загрява при по-висока скорост?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
525tds Защо загрява при по-висока скорост?
Предполагам, че въпроса ми трябва да се зададе тук. Ако греша, моля да ме извините.
Става въпрос за BMW 525 tds 1999г.
След смяна на водната помпа при извънградско /скорост над 150km/h/, колата много загрява. При каране в града този проблем го няма. Сменихме силикона на перката, но нищо не се промени.
Може ли някой да каже на какво се дължи това? Имал ли е някой от Вас подобен проблем?
Ако някой знае и ми отговори, му благодаря предварително!!!
Става въпрос за BMW 525 tds 1999г.
След смяна на водната помпа при извънградско /скорост над 150km/h/, колата много загрява. При каране в града този проблем го няма. Сменихме силикона на перката, но нищо не се промени.
Може ли някой да каже на какво се дължи това? Имал ли е някой от Вас подобен проблем?
Ако някой знае и ми отговори, му благодаря предварително!!!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: 525tds Защо загрява при по-висока скорост?
Лини написа:След смяна на водната помпа при извънградско /скорост над 150km/h/, колата много загрява.
След смяната може да не сте обезвъздушили, както си трябва.
Ако е обезвъздушена, тогава причината може да е в
неотварящ достатъчно термостат или затлачен радиатор.
Re: 525tds Защо загрява при по-висока скорост?
И аз залагам на това, обезвъздушаването би трябвало вече да не е проблем, щом като колата е карана послеcarmanf1 написа: може да е в
неотварящ достатъчно термостат или затлачен радиатор.

Предположение!
Благодаря за предположенията. И други автомеханици смятат, че проблема ще е в термостата. Затова тези дни ще бъде сменен с чисто нов. Дано само да не е нещо друго!
След смяната ще съобщя за резултата.
След смяната ще съобщя за резултата.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Слабо вероятно, но дали не се дължи до някъде на силно замърсен-външно радиатор на турбото (или хидравликата). Май често се случва да се нахака с калища от чистите ни улици
Колега това е така, но Лини пише, че е станало след смяна на помпа, демек-изведнъж, ако е от радиаторите ще бъде постепенно влошаване, не изведнъжpazokolarov написа:Слабо вероятно, но дали не се дължи до някъде на силно замърсен-външно радиатор на турбото (или хидравликата). Май често се случва да се нахака с калища от чистите ни улици

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

Между двата радиатора (водния и този пред него - на климатика) се събира ужасно много мърсотия. Проверете и при нужда ги демонтирайте и почистете (винаги се чистят/пръскат отзад напред!!!).
Това разбира се не изключва предишните мнения/процедури, за които колегите писаха!
Успех!
Последна промяна ICE на 09 Фев 2007, 19:28, променена общо 1 път
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани