525tds Защо загрява при по-висока скорост?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 5.02.2005
Местоположение: София

525tds Защо загрява при по-висока скорост?

Мнение от Лини » 01 Фев 2007, 10:28

Предполагам, че въпроса ми трябва да се зададе тук. Ако греша, моля да ме извините.
Става въпрос за BMW 525 tds 1999г.
След смяна на водната помпа при извънградско /скорост над 150km/h/, колата много загрява. При каране в града този проблем го няма. Сменихме силикона на перката, но нищо не се промени.
Може ли някой да каже на какво се дължи това? Имал ли е някой от Вас подобен проблем?
Ако някой знае и ми отговори, му благодаря предварително!!!

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 01 Фев 2007, 10:57

Защо си мисля, че може да не сте обезвъздушили както трябва :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 686
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: 525tds Защо загрява при по-висока скорост?

Мнение от carmanf1 » 01 Фев 2007, 11:22

Лини написа:След смяна на водната помпа при извънградско /скорост над 150km/h/, колата много загрява.


След смяната може да не сте обезвъздушили, както си трябва.
Ако е обезвъздушена, тогава причината може да е в
неотварящ достатъчно термостат или затлачен радиатор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Re: 525tds Защо загрява при по-висока скорост?

Мнение от МАЧКАТОР » 02 Фев 2007, 11:02

carmanf1 написа: може да е в
неотварящ достатъчно термостат или затлачен радиатор.
И аз залагам на това, обезвъздушаването би трябвало вече да не е проблем, щом като колата е карана после :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 5.02.2005
Местоположение: София

Предположение!

Мнение от Лини » 02 Фев 2007, 12:39

Благодаря за предположенията. И други автомеханици смятат, че проблема ще е в термостата. Затова тези дни ще бъде сменен с чисто нов. Дано само да не е нещо друго!
След смяната ще съобщя за резултата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 02 Фев 2007, 22:47

Слабо вероятно, но дали не се дължи до някъде на силно замърсен-външно радиатор на турбото (или хидравликата). Май често се случва да се нахака с калища от чистите ни улици

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 02 Фев 2007, 23:55

pazokolarov написа:Слабо вероятно, но дали не се дължи до някъде на силно замърсен-външно радиатор на турбото (или хидравликата). Май често се случва да се нахака с калища от чистите ни улици
Колега това е така, но Лини пише, че е станало след смяна на помпа, демек-изведнъж, ако е от радиаторите ще бъде постепенно влошаване, не изведнъж ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Фев 2007, 0:05

:idea: Ако не сте правили следната процедура, горещо ти я препоръчвам:
Между двата радиатора (водния и този пред него - на климатика) се събира ужасно много мърсотия. Проверете и при нужда ги демонтирайте и почистете (винаги се чистят/пръскат отзад напред!!!).
Това разбира се не изключва предишните мнения/процедури, за които колегите писаха!
Успех!
Последна промяна ICE на 09 Фев 2007, 19:28, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 5.02.2005
Местоположение: София

Мнение от Лини » 09 Фев 2007, 19:14

Оказа се, че термостата не е бил в ред защото след смяната му нещата се оправиха.
Благодаря на всички, които изказаха мнение по въпроса.
А това за почистването на радиатора е добра идея и никак не е зле да се направи.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook