BMW E39 520i 1999г Газ /Бензин Проблем ЧЕК ЛАМПА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimitrow_951
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 5.12.2020
- Пол: Мъж
BMW E39 520i 1999г Газ /Бензин Проблем ЧЕК ЛАМПА
Здравейте пичове !
Имам един казус от три месеца не мога да вкарам бабата в пътя . Става дума за BMW E39 520i Газ бензин 1999г двоен ванус .
Идеята ми да ви пиша е да ми дадете насоки как да процедирам ,че все удрям на криво с майсторите . И накрая си седя без кола без работа ,че от нея ми зависи работата.
Проблема е следния от някъде ми светеше лампата на мотора (чек лампа) и се почна приключението смених дебитомер с на HELLA , Свещи ,Казанчета,Бубини,Колектори,дори махнах да не пречат и катализаторите. Всичко каквото са ме посъветвали майсторите който бях при тях . Направих последния ремонт (Спукан изпускателен колектор) от единичен ванус взех колектори преправих нещата нали са чугун и махнах катализаторите . Колата една седмица е карах на бензин плътно заспа. Включих на газ и се почна светна чека взе да тресе да се мъчи при вдигане от от 20км до към 80км играе тресе все едно се мъчи отидох да ме закачат на диагностика при момчета който се занимават с това. И ми казаха отклонение в трети цилиндър някакъв резултат 8 показваше другите цилиндри на 0 Ламбда сонда и те не работили както трябва . Отидох да се информирам и с газаджията и каза ми ,че трябва да изключа чека да не свети да се кара на бензин 50км 100км и да изчисти нещо и после да включим да оправим сместа. И така аз пак стигнах до този авариен режим и с притеснението за цилиндъра и сондите това всичко стана като пуснах газта и грешката си остана . Обичам си е но три месеца по мъките вече не мога да не пиша . За съвет от вас . Какво може да е това нещо не зная...
Имам един казус от три месеца не мога да вкарам бабата в пътя . Става дума за BMW E39 520i Газ бензин 1999г двоен ванус .
Идеята ми да ви пиша е да ми дадете насоки как да процедирам ,че все удрям на криво с майсторите . И накрая си седя без кола без работа ,че от нея ми зависи работата.
Проблема е следния от някъде ми светеше лампата на мотора (чек лампа) и се почна приключението смених дебитомер с на HELLA , Свещи ,Казанчета,Бубини,Колектори,дори махнах да не пречат и катализаторите. Всичко каквото са ме посъветвали майсторите който бях при тях . Направих последния ремонт (Спукан изпускателен колектор) от единичен ванус взех колектори преправих нещата нали са чугун и махнах катализаторите . Колата една седмица е карах на бензин плътно заспа. Включих на газ и се почна светна чека взе да тресе да се мъчи при вдигане от от 20км до към 80км играе тресе все едно се мъчи отидох да ме закачат на диагностика при момчета който се занимават с това. И ми казаха отклонение в трети цилиндър някакъв резултат 8 показваше другите цилиндри на 0 Ламбда сонда и те не работили както трябва . Отидох да се информирам и с газаджията и каза ми ,че трябва да изключа чека да не свети да се кара на бензин 50км 100км и да изчисти нещо и после да включим да оправим сместа. И така аз пак стигнах до този авариен режим и с притеснението за цилиндъра и сондите това всичко стана като пуснах газта и грешката си остана . Обичам си е но три месеца по мъките вече не мога да не пиша . За съвет от вас . Какво може да е това нещо не зная...
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: BMW E39 520i 1999г Газ /Бензин Проблем ЧЕК ЛАМПА
А каква е била грешката, която е записала за да светне чекът?
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани