Пали трудно, няма загуба на мощност...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Мен ме е срам малко да кажа, че сега си спомням но когато купих колата ( 4 години ), я дадах на приятел в сервиз да извършва дейности по колата, и тогава той ми беше казал, че е сменил също възвратния клапан на рейката, смисъл този който изхвърля гориво при високо налягане в рейката... Просто сам си правя колата попринцип, но тогава я дадах на сервиз и съвсем забравих за това. Вероятно е сложил кранче ментак и пак тече, първо това ще проверя в петък.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Здравейте, днес направих теста с винтила на рейката. Оказа се, че накрайника ми автовентил е запушен и не успях да замеря точното налягане, но според мен няма нужното налягане. Прочетох, че помпата трябва да прави 3.5 бара, толкова ли трябва да е налягането в рейката? Определено няма толкова, защото само плюе през клапанчето(мисля си че по-скоро трябва да излиза като мъгла горивото при такова налягане)... Маи ще излезе помпа!
Не е от изпарител/газово, защото вчера завих крана на бутилката, и изчаках на запален двг да обърне сама на бензин; днес запали по същия труден начин. Изглежда помпата въпреки, че работи, не прави нужното налягане. Тъй като повече нямам време да се занимавам с колата този уикенд, ще Ви пиша, когато реша проблема, за да кажа какъв е бил. Благодаря Ви за вниманието!
Не е от изпарител/газово, защото вчера завих крана на бутилката, и изчаках на запален двг да обърне сама на бензин; днес запали по същия труден начин. Изглежда помпата въпреки, че работи, не прави нужното налягане. Тъй като повече нямам време да се занимавам с колата този уикенд, ще Ви пиша, когато реша проблема, за да кажа какъв е бил. Благодаря Ви за вниманието!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Изразходи ли стария и сложи ли Нов бензин?
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
georgi_1986 написа:Изразходи ли стария и сложи ли Нов бензин?
Да, залепнала беше стрелката на горивото вчера, 62 литра заредих, няма ефект от новия бензин. Мисля, че помпата не прави достатъчно високо налягане или има лек теч някъде в горивната система. Сещате ли се как бих могъл да се уверя дали е помпа, някакъв тест? Веднъж я вадих, изчистих филтърчето, няма закъсан маркуч или нещо, попринцип работи. Другия уикенд вече ще се занимая с колата, може да купя помпа втора ръка, защото не съм сигурен че е от нея...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Моята също въртеше 5 секунди при всяко първо палене и после нямаше проблем. Смених помпата в резервоара и от тогава (повече от 3 години) пали като кибрит. Купи си от по-скъпите помпи, че има и китайски боклуци. Колата е БМВ 523 1997г. с газ.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
От датчик колянов вал по-скоро би палила трудно топла, а не студена.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
drifty написа:От датчик колянов вал по-скоро би палила трудно топла, а не студена.
Всъщност не е ли обратното - от колянов студена, а от разпределителен топла.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Изхаби бензина почти до 0 и налей 10-15 литра както писа колега по горе.
При мен е редовно това и за това гледам да сипвам по 15на литра и да го освежавам.
При мен е редовно това и за това гледам да сипвам по 15на литра и да го освежавам.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Колеги, от помпата беше проблема! Купих една втораупотреба, защото не бях сигурен дали е от това. С новата/стара помпа нещата се оправиха, благодаря на всички, които писаха в темата!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- cvetan.cvetanov_
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21.09.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530d
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Здравейте, моята 530д палеше трудно, когато е студена.. След това спря да пали въобще. Напълних резервоара и смених помпата в резервоара и тази под шофьора, но без резултат. Вижда се, че има гориво на призрачния маркуч, след горивния филтър обаче рейла е празен. Отвих тръбичката, която го пълни и един приятел въртеше на стартера и нафта няма… Дали е заминало ГНП-то ? Говорих с един “майстор” и той каза, че дюзите са проблем.. възможно ли е това ? Благодаря предварително!
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Да допълня темата като за последно. След качествено почистване на бензинови дюзи пали чакмак от четвърт.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани