Задържат спирачките.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Задържат спирачките.
Привет!
Преди отвреме навреме ми се е случвало след престой лятото, като тръгна да се чува адски силно скърцане в движение. Сега зачести и установих че дисковете са супер горещи дори и след най-внимателно и кратко каране . На ръка се въртят колелата ама нямат инерция. Почнах да сменям наред дискове, накладки, маркучи, ревизия на апарати, спирачна помпа и никаква промяна. По мое виждане остана ABS DSC. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Има ли вариант да се почисти? Или по някакъв начин да се рециклира клапанното тяло?
Колата е Е39 с DSC
Преди отвреме навреме ми се е случвало след престой лятото, като тръгна да се чува адски силно скърцане в движение. Сега зачести и установих че дисковете са супер горещи дори и след най-внимателно и кратко каране . На ръка се въртят колелата ама нямат инерция. Почнах да сменям наред дискове, накладки, маркучи, ревизия на апарати, спирачна помпа и никаква промяна. По мое виждане остана ABS DSC. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Има ли вариант да се почисти? Или по някакъв начин да се рециклира клапанното тяло?
Колата е Е39 с DSC
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Задържат спирачките.
В какво се състои тази ревизия на спирачна помпа, която споменаваш? И четирите ли колела са горещи или двойка? Сервоусилвателя може да провокира това, което описваш.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Задържат спирачките.
ivoaudi написа:В какво се състои тази ревизия на спирачна помпа, която споменаваш? И четирите ли колела са горещи или двойка? Сервоусилвателя може да провокира това, което описваш.
Спирачната помпа в комплект със серво усилвателя е сменен с друг , втора употреба, не съм го написал много ясно. Апаратите са почистени и сменени уплътнения , маркучите нови. За 5км пробег предните дискове са толкова загрели че не мога да си задържа пръста върху тях (еднакво двата), а не съм ползвал почти спирачки, задните са по студени но и те загряват.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Задържат спирачките.
Имах го точно този проблем, който се появи точно след смяна на сервото, комплект с помпата, втора употреба. Оказа се, че оста се криви лесно и при съхранението в моргата като ги трупат из купчината се е изкривила. Изобщо не настоявам, че и при теб ще е този проблема, просто споделям.
Виждал съм една, единствена тема назад в годините и автора твърдеше, че точно модула АБС е бил проблема както се съмняваш ти.
А педала като ход и чувствителност как го усещаш, нормален ли е? По-чувствителен, мек, твърд, спирачките ловят още горе?
Разгледай добре долу при педалите. Да нямаш някой сноп кабели или друго да пречи на педала да се връща? Стоп машинката да не се е закеркенечила и др
Виждал съм една, единствена тема назад в годините и автора твърдеше, че точно модула АБС е бил проблема както се съмняваш ти.
А педала като ход и чувствителност как го усещаш, нормален ли е? По-чувствителен, мек, твърд, спирачките ловят още горе?
Разгледай добре долу при педалите. Да нямаш някой сноп кабели или друго да пречи на педала да се връща? Стоп машинката да не се е закеркенечила и др
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Задържат спирачките.
Малко тъп въпрос но след всичките сменени части по спирачната уредба ,системата с нова течност ли е .....обезвъздушена ?Преди доста години имах проблем със задни спирачки на Рендето ,задържаха до посиняване ,след смяна на апарати и течност всичко се оправи .При промивката излязоха какви ли не мизерии.Това с педала е възможно но автора щеше да забележи досега .Диагностика на ABS правена ли е ,свети ли някаква лампа по таблото ?
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Задържат спирачките.
ivoaudi написа:Имах го точно този проблем, който се появи точно след смяна на сервото, комплект с помпата, втора употреба. Оказа се, че оста се криви лесно и при съхранението в моргата като ги трупат из купчината се е изкривила. Изобщо не настоявам, че и при теб ще е този проблема, просто споделям.
Виждал съм една, единствена тема назад в годините и автора твърдеше, че точно модула АБС е бил проблема както се съмняваш ти.
А педала като ход и чувствителност как го усещаш, нормален ли е? По-чувствителен, мек, твърд, спирачките ловят още горе?
Разгледай добре долу при педалите. Да нямаш някой сноп кабели или друго да пречи на педала да се връща? Стоп машинката да не се е закеркенечила и др
По бегъл спомен като разкачих тръбичките на спирачната помпа, колелото не се освободи. Докато ясно си спомням докато сменях маркучите, че щом освободих маркуча откъм купето и колелото се охлаби.
Педала като го отпускам усещам че удря на ограничителя му, не опира в нещо друго, но пак ще проверя.
Мисля да се мъча да го промивам този АБС, чудя се какъв препарат да използвам.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Задържат спирачките.
mihal написа:ivoaudi написа:Имах го точно този проблем, който се появи точно след смяна на сервото, комплект с помпата, втора употреба. Оказа се, че оста се криви лесно и при съхранението в моргата като ги трупат из купчината се е изкривила. Изобщо не настоявам, че и при теб ще е този проблема, просто споделям.
Виждал съм една, единствена тема назад в годините и автора твърдеше, че точно модула АБС е бил проблема както се съмняваш ти.
А педала като ход и чувствителност как го усещаш, нормален ли е? По-чувствителен, мек, твърд, спирачките ловят още горе?
Разгледай добре долу при педалите. Да нямаш някой сноп кабели или друго да пречи на педала да се връща? Стоп машинката да не се е закеркенечила и др
По бегъл спомен като разкачих тръбичките на спирачната помпа, колелото не се освободи. Докато ясно си спомням докато сменях маркучите, че щом освободих маркуча откъм купето и колелото се охлаби.
Педала като го отпускам усещам че удря на ограничителя му, не опира в нещо друго, но пак ще проверя.
Мисля да се мъча да го промивам този АБС, чудя се какъв препарат да използвам.
Колега, щом като си освободил тръбичките на спирачната помпа и колелото не се е освободило, значи имаш проблем между DSC-юнита и апарата.
Провери дали нямаш притисната спирачна линия, или пак я откачи и продухай с компресора и чистител за спирачки, да не би да е задръстена отвътре.
За задните линии - има още 2 маркуча, които може да се сменят - 34321162616 (ляв, М12) и 34321162612 (десен, М10).
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Задържат спирачките.
Благодаря, това със смачкана тръба беше хитро, но уви, изглеждат изрядно отвън целите линии. Направих и диагностика и ми направи впечатление че в ISTA показва 1.3 бара налягане без да натискам педала.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Задържат спирачките.
На сервото, вилицата през която минава пина на педала на спирачките е на резба. Виж дали някой не е бърникал там и дали не е навита повече отколкото трябва, защото тва е фин реглаж. Ако е навита повече от колкото трябва се получава това което се е получило при теб. Ако е отпусната повече от колкото трябва - имаш "празен ход", който докато не се "обере" с крак - не спираш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Задържат спирачките.
mihal написа:ivoaudi написа:В какво се състои тази ревизия на спирачна помпа, която споменаваш? И четирите ли колела са горещи или двойка? Сервоусилвателя може да провокира това, което описваш.
Спирачната помпа в комплект със серво усилвателя е сменен с друг , втора употреба, не съм го написал много ясно. Апаратите са почистени и сменени уплътнения , маркучите нови. За 5км пробег предните дискове са толкова загрели че не мога да си задържа пръста върху тях (еднакво двата), а не съм ползвал почти спирачки, задните са по студени но и те загряват.
Така ли обслужи апаратите? https://youtu.be/faifLvjSYQc
След обслужването тества ли ги как реагират и дали не задържат?
Последна промяна stony1 на 20 Мар 2022, 17:55, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Задържат спирачките.
stony1 написа:mihal написа:ivoaudi написа:В какво се състои тази ревизия на спирачна помпа, която споменаваш? И четирите ли колела са горещи или двойка? Сервоусилвателя може да провокира това, което описваш.
Спирачната помпа в комплект със серво усилвателя е сменен с друг , втора употреба, не съм го написал много ясно. Апаратите са почистени и сменени уплътнения , маркучите нови. За 5км пробег предните дискове са толкова загрели че не мога да си задържа пръста върху тях (еднакво двата), а не съм ползвал почти спирачки, задните са по студени но и те загряват.
Така ли обслужи апаратите? https://youtu.be/faifLvjSYQc
След обслужването тества ли ги как реагират и дали не задржат?
Единият апарат е сменен с такъв, 2-ра употреба монтиран е - и същия ефект. След това този сменения е разглобен, почистен , подменени уплътнения + нов маркуч - отново никаква промяна. Днес си направих експеримента включих диагностика да следя налягането на спирачната система. Показваше над 1 бар през цялото време въпреки че разхлабвах една по една всички тръбички на DSC. Явно не показва толкова точно. Колелата отново не отпуснаха....... Въртят се на ръка, ама не съвсем свободно.
https://youtube.com/shorts/WM67nnzSC1I?feature=share
Остават или тръбите между маркуча и DSC, или ще се окаже , че това е нормално. Предните 2 страни загряват еднакво. Задните са си добре според мен.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани