Проблем с лентов кабел или друг проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 31.01.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: bmw e39 (530d)
Мечтае да кара: m6 i x6
Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година

Проблем с лентов кабел или друг проблем

Мнение от utrepnik » 05 Мар 2022, 18:21

Здравейте колеги имам странен проблем, може би с лентов кабел или нещо по сериозно. Та проблема е следния, имам изкаран aux с 3,5мл.жак от чейнжера и си слушам музика от телефона. Но от исвестно време започна да прекъсва сигнала аз си мислех, че се е прекъснал кабела (AUX) но не е от него понеже като разклатя волана и прекъсва. Но прекъсва само сигнала на чейнжера не и радиото. Има и друг проблем явно причината е една и съща при стартиране на двигателя лампата за аербега не изгасва, и тогава са много неизправности (не работи клаксона, не работи задната чистачка и като сваля сенника и отворя капаче то на огледалото гасне радиото и не работи темпомата), а темпомата по някой път не работи дори и лампата да си е изгаснала много странен проблем. Ако някой има представа от какво може да е нека сподели с мен. И съответно ако лампата на аербега си изгасне както трябва след няколко секунди всичко си е ок всичко си работи

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.06.2008

Re: Проблем с лентов кабел или друг проблем

Мнение от kerker » 24 Мар 2022, 19:12

Аз имам същият проблем и търся решение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Проблем с лентов кабел или друг проблем

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 26 Юни 2022, 14:04

utrepnik написа:Здравейте колеги имам странен проблем, може би с лентов кабел или нещо по сериозно. Та проблема е следния, имам изкаран aux с 3,5мл.жак от чейнжера и си слушам музика от телефона. Но от исвестно време започна да прекъсва сигнала аз си мислех, че се е прекъснал кабела (AUX) но не е от него понеже като разклатя волана и прекъсва. Но прекъсва само сигнала на чейнжера не и радиото. Има и друг проблем явно причината е една и съща при стартиране на двигателя лампата за аербега не изгасва, и тогава са много неизправности (не работи клаксона, не работи задната чистачка и като сваля сенника и отворя капаче то на огледалото гасне радиото и не работи темпомата), а темпомата по някой път не работи дори и лампата да си е изгаснала много странен проблем. Ако някой има представа от какво може да е нека сподели с мен. И съответно ако лампата на аербега си изгасне както трябва след няколко секунди всичко си е ок всичко си работи

Отскоро и аз търся решение на подобен проблем във фейсово Е39,525D 2003 г. Беше светнала лампата за еърбега,като или изчезва или мига или постоянно свети,неможе Inpa да се свърже с модула за еърбега. Свалях таблото за смяна на 2 крушки на дневния километраж над големия борд,като свалих волана надолу ,за да извадя таблото,след това си сглобих всичко и всичко по таблото е ок с изключение че изчезна темпомата,т.е не се активира на таблото дори зелената лампа с индикацията.Копчетата за усилване и намаляне ту работят ту не,ако се покара малко колата изчезва и клаксона. Набива грешка в ECU за темпомата 7685 "Bedienteil fahrgeschwindigkeitsregelung" т.е за липсва на сигнал от мултифункцията.На живи данни отчита ,че се натиска копчетата в модула мултифункцията.После търсих причина защо неработи темпомата свалях наново таблото местих волана и по едно време заработи темпомата без проблем,всичко си сглобих и на другия ден като премести колата пак изчезна темпомата.Колата ту може да се четата модулите,ту изчезва връзката с модулите ,като единствено остава да се четат двигателя и скоростната кутия. Но ме навежда мисълта ,че няма как от 2 крушки да е станало нещо на таблото и да изчезне темпомата изцяло,бутоните на волана ту да работят ту не,клаксона и лампата на еърбега навежда мисълта ,че лентовия кабел не е в ред нещо.С мултицеt прозвъних pпиновете от входа на буските до изхода на лентовия кабел и не даваше прекъсната верига. Ако някой е сменил лентовия кабел да сподели резултата :confused:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.06.2008

Re: Проблем с лентов кабел или друг проблем

Мнение от kerker » 26 Юни 2022, 17:47

При мен и колегата се оказа от клемореда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с лентов кабел или друг проблем

Мнение от PeReZ » 27 Юни 2022, 22:53

Барета, прозвънил си кабелите, така си проверил тяхната непрекъсваемост, което е добре.
Но освен това, трябва да провериш за късо съединение към маса и към 12V.

Имах един познат с Е53, който беше 100% убеден, че откакто е сложил IBUS interface и мултиволанът му започнал да прави проблеми - да спира да работи, после тръгвал, после пак спирал...
Стана ми интересно, а и за мен беше важно да разбера дали не е възможно наистина да се случва както той го бе нагласил в съзнанието си, та, дойде, проверих това-онова и проблемът се оказа в окъсил лентов кабел.
Много лесно се проверява за късо между пиновете на буксата на лентовия кабел.
Дори сигурно е възможно, когато си проверявал с ИНПА, всичко да е изглеждало наред с бутоните, а ако беше врътнал волана, да се беше проявил проблемът.

PS: залагам на късо съединение между този с червената стрелка и маса/12V. Или точно него не си го прозвънил при ДДЕ-то.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 31.01.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: bmw e39 (530d)
Мечтае да кара: m6 i x6
Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година

Re: Проблем с лентов кабел или друг проблем

Мнение от utrepnik » 29 Юни 2022, 19:51

Здравейте, колеги при мен се оказа, че е клемореда, само го почистих, има подробна тема мисля, че в раздел на е38 и от тогава нямам проблем с темпомата. Но моята е преди фейса.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 3.03.2020
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW X3 2.0D 184 к.с.

Re: Проблем с лентов кабел или друг проблем

Мнение от Kalata77 » 20 Юли 2022, 8:34

Здравейте колеги! Моля за малко помощ ... F25 2014г. От време на време не ми работят копчетата на волана. Като мръдна малко волана в ляво и дясно тръгват. Някой имал ли е подобен проблем и дали изобщо имам лентов кабел или принципа е друг.
Алкохола засилва желанието , но разваля изпълнението!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook