Слагане на огледало с garage opener функция

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.06.2021
Пол: Мъж

Слагане на огледало с garage opener функция

Мнение от Joby » 20 Дек 2021, 18:39

Здрвйете, колеги. Въпросът ми е как се retrofit-ва такова огледало. Къде отива буксата,влизаща в него?

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Слагане на огледало с garage opener функция

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 26 Юни 2022, 14:15

Joby написа:Здрвйете, колеги. Въпросът ми е как се retrofit-ва такова огледало. Къде отива буксата,влизаща в него?

Изображение

свързва се към лайт модула (LCM-а) и трябва да ти го кодират за да работи затъмняването и диода. Някой да сподели тези огледала работят ли и могат ли да се обучат с най-новите гаражни врати на 868,3 MHz?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Слагане на огледало с garage opener функция

Мнение от PeReZ » 26 Юни 2022, 16:18

Joby написа:Въпросът ми е как се retrofit-ва такова огледало.]

Ретрофитва се по процедурата за ретрофит, описана от BMW или се свързва по схемата, описана във WDS/TIS.

Joby написа:Къде отива буксата,влизаща в него?

Буксата не отива на някое конкретно място, където можеш просто да я включиш, а определен кабел отива в определен терминал или модул, в зависимост от функциите, които ще се ползват.
За да работи светодиодът, например, трябва определен кабел да отиде до GM модула и на определен друг кабел да имаме маса, и трябва GM модулът да бъде кодиран, че имаме аларма (DWA).

За затъмняването пък са нужни:
Terminal15 (12V след контакт). Може да бъде заменено и с Terminal R (12V след положение1 на ключа);
МАСА;
12V от задна скорост, за да може затъмняването да изчезва, ако включиш задна. Но и без този кабел работи.

За garage door opener, ако е такъв в огледало, каквото в Е39 не се е предлагало, са необходими:
Terminal30 (постоянни 12V);
маса.

За garage door opener, какъвто се е предлагал за Е39, т.е. такъв, който стой до бутона за шибедаха:
Terminal30 (постоянни 12V);
маса,
Terminal 58G (12V ILL (габарити)), за да светят бутоните.

За нито едно от нещата дотук няма нужда от кодиране, настройване или нещо кой знае какво.
Шансът GARAGE DOOR OPENER да проработи със съвременна врата не е особено голям, защото доколкото следя нещата, чак в F-серия се предлага GARAGE DOOR OPENER с променлив код.
Но пък огледалото от F-серия си очаква настройка, т.е. там BODY модула (например FEM при F30) си има настройка на каква честота е огледалото, която може и да се прави еднократно и след това огледалото да може да заработи в по-стар модел кола, но може и да си чака определена комуникация всеки път, което би направило ретрофита в стар модел невъзможен.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook