Проблем с климатика (ECU)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- an_atanasov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 28.02.2018
- Пол: Мъж
Проблем с климатика (ECU)
Здравейте колеги.
Пиша Ви за съвет относно климатична перка на BMW E39 525d M57.
След дълга обиколна на сервизи в Плевен и Ловеч, до сега не попаднах на човек, който да ми реши проблема.
Тази година реших да си сменя неработещата перка с 3 пина на климатика. Закупих нова, смених я, напълнихме системата, но уви, тя не се включва.
След това смених, датчика на дехидратора, отново пълнене и отново не се включва. Компресора работи, но дига налягане и клапана изкхвърля фреона.
На компютърна диагностика, перката на симулация се включва, но повече стойности не може да покаже. Едно от момчетата, което ми я окачи, сподели само предполжения,че
вероятно някой някога е сменял софтуера на компютъра или самият компютър (ECU), не е от тази кола, защото няколко пъти му дало грешка за изгорял резистор на перката, а тя няма такива. Дали е възможно при смяна на софтуера, ако някой го е правил, да не са въвели правилно охлаждане или нещо друго, и заради това да не се пуска перката.
Случвало си е е на някого този проблем и съотвено както е реши.
Вече не знам какво точно трябва да се направи и не знам към кого в нашият окръг, мога да се обърна за този проблем.
Благодаря Ви предварително и ще се радвам на насоки.
С Уважение,
Антон
Пиша Ви за съвет относно климатична перка на BMW E39 525d M57.
След дълга обиколна на сервизи в Плевен и Ловеч, до сега не попаднах на човек, който да ми реши проблема.
Тази година реших да си сменя неработещата перка с 3 пина на климатика. Закупих нова, смених я, напълнихме системата, но уви, тя не се включва.
След това смених, датчика на дехидратора, отново пълнене и отново не се включва. Компресора работи, но дига налягане и клапана изкхвърля фреона.
На компютърна диагностика, перката на симулация се включва, но повече стойности не може да покаже. Едно от момчетата, което ми я окачи, сподели само предполжения,че
вероятно някой някога е сменял софтуера на компютъра или самият компютър (ECU), не е от тази кола, защото няколко пъти му дало грешка за изгорял резистор на перката, а тя няма такива. Дали е възможно при смяна на софтуера, ако някой го е правил, да не са въвели правилно охлаждане или нещо друго, и заради това да не се пуска перката.
Случвало си е е на някого този проблем и съотвено както е реши.
Вече не знам какво точно трябва да се направи и не знам към кого в нашият окръг, мога да се обърна за този проблем.
Благодаря Ви предварително и ще се радвам на насоки.
С Уважение,
Антон
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани