М52б20>м62б44 възможно ли е
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: М52б20>м62б44 възможно ли е
Въпроса е риторичен (с ясен отговор), но така и така си го задал:
1. Механична работа (железарска). В общи линии остава само купето. От всичко което е под купето остава само задния мост и окачване. Трябва да се смени преден мост, рейката разбира се и тя изчезва, заменя се със секторна кутия, генерация, скоростна кутия, кардан, диференциал с него и полуоски, спирачни апарати, дискове и всичко около тях. И ако донора е англичанка, има разлика в изпускателните колектори на лява и дясна дирекция, както и заигравка със стартера, по-точно със мястото му.
2. Токаджииска: Инсталация, поне частта ѝ която е за мотора и всичко което му е необходимо че да работи. Компютър на двигателя със съответния EWS и чип за ключа, копютър на ск. кутия.
3. Юридическа (законова) страна на суапа. Едва ли ще го има момента с технотеста така че тази кола си остава вечно твоя (по документи).
4. Финансова: на последно място спомената но това е първата и основна страна на "гимнастиката". Това нещо си заслужава да се направи единствено и само
1) ако разполагаш с кола донор в пълния им размер, смисъл че трябва всичко, необходимо за прехвърлянето да е налично по нея.
2) "гимнастиката" си я правиш сам, с минимална помощ от приятел при прехвърлянето на тежките железа.
Та мисля е това, което трябва да се има предвит при една такава трансплантация. И от всико това излиза че финансово по-изгодния вариант е да си вземеш готова 40-ка от колкото да си я правиш. А най-изгодния вариант в твоя случай е да се ориентираш към 6-цилиндровите двигатели, които си посочил. В този случай ще е нужно само двигател и ако не задълбаваш в подробности евентуално компа му и ск.кутия и други "екстри".
ПП Почти всичко от това е в сила и за преход от TDS към D.
1. Механична работа (железарска). В общи линии остава само купето. От всичко което е под купето остава само задния мост и окачване. Трябва да се смени преден мост, рейката разбира се и тя изчезва, заменя се със секторна кутия, генерация, скоростна кутия, кардан, диференциал с него и полуоски, спирачни апарати, дискове и всичко около тях. И ако донора е англичанка, има разлика в изпускателните колектори на лява и дясна дирекция, както и заигравка със стартера, по-точно със мястото му.
2. Токаджииска: Инсталация, поне частта ѝ която е за мотора и всичко което му е необходимо че да работи. Компютър на двигателя със съответния EWS и чип за ключа, копютър на ск. кутия.
3. Юридическа (законова) страна на суапа. Едва ли ще го има момента с технотеста така че тази кола си остава вечно твоя (по документи).
4. Финансова: на последно място спомената но това е първата и основна страна на "гимнастиката". Това нещо си заслужава да се направи единствено и само
1) ако разполагаш с кола донор в пълния им размер, смисъл че трябва всичко, необходимо за прехвърлянето да е налично по нея.
2) "гимнастиката" си я правиш сам, с минимална помощ от приятел при прехвърлянето на тежките железа.
Та мисля е това, което трябва да се има предвит при една такава трансплантация. И от всико това излиза че финансово по-изгодния вариант е да си вземеш готова 40-ка от колкото да си я правиш. А най-изгодния вариант в твоя случай е да се ориентираш към 6-цилиндровите двигатели, които си посочил. В този случай ще е нужно само двигател и ако не задълбаваш в подробности евентуално компа му и ск.кутия и други "екстри".
ПП Почти всичко от това е в сила и за преход от TDS към D.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани