След смяна на ABS модул! E39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
След смяна на ABS модул! E39
Здравейте , имам следния проблем:След смяната с проблемният ABS модул (001) лампите на ASC,ABS угаснаха , но се появи следният проблем: Със скорост по ниска от 30,35 km/h ABS-a се активира постоянно . Педала на спирачката постоянно рита без да спира ,докато автомобила не остане в покои (0km/h) . На диагностиката показва че модула работи , имаше някакво забавяне във данните на двата задни датчика при което ги смених и двата ,но проблема със ритането под 30 km/h си остана.
Можете ли да ми дадете някакъв съвет какво да правя ?
Колата е :
BMW E39
M52B28TU
02.03.1999г.
Извинявам се ако вече има писано за дадения
проблем !
Можете ли да ми дадете някакъв съвет какво да правя ?
Колата е :
BMW E39
M52B28TU
02.03.1999г.
Извинявам се ако вече има писано за дадения
проблем !
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: След смяна на ABS модул! E39
Дали и новият модул не е убит? На мен от време на време ми светват, обаче се случва рядко и не го сменям още, че и втора ръка кой знае какви са, та може да пробваш с друг модул.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: След смяна на ABS модул! E39
Светломир написа:Здравейте , имам следния проблем:След смяната с проблемният ABS модул (001) лампите на ASC,ABS угаснаха , но се появи следният проблем: Със скорост по ниска от 30,35 km/h ABS-a се активира постоянно . Педала на спирачката постоянно рита без да спира ,докато автомобила не остане в покои (0km/h) . На диагностиката показва че модула работи , имаше някакво забавяне във данните на двата задни датчика при което ги смених и двата ,но проблема със ритането под 30 km/h си остана.
Можете ли да ми дадете някакъв съвет какво да правя ?
Колата е :
BMW E39
M52B28TU
02.03.1999г.
Извинявам се ако вече има писано за дадения
проблем !
С какъв размер гуми си?
Какви са датчиците на ABSa, предни и задни?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: След смяна на ABS модул! E39
Проблемът е решен ! Отидох да диагниатика (за пореден път) защото четох че дадения модул който съм сменил е трябвало да бъде програмиран. След закачването се оказа че модула работи перфектно и няма нужда от програмиране ! Карахме колата със живи данни за ABS сензорите и на задно дясно колело даваше някакви различни стойности спрямо другите три! В крайна сметка се оказа СПУКАНА ГРИВНА НА ЗАДЕН ДЕСЕН ЛАГЕР ГЛАВИНА , след смяната всичко заработи както трябва! А относно гумите възможно ли е и те да дават някакви грешни сигнали ? Защото отпред съм на 225,60,16 а отзад 225,55,16 ?
- mmc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
Re: След смяна на ABS модул! E39
Този филм съм го играл и за да се насочиш максимално точно де ти е точно проблема , те съветвам да гледаш живи данни от 4-те датчика в движение при различни скорости. Единственото смущаващо нещо е , че доколкото разбирам преди да смениш модула, не си го имал това ритане, и по всяка вероятност двата задни датчика дето си ги сменил, са си работили...Което ако е така, сериозно набеждава новия ти модул...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани