След смяна на ABS модул! E39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.09.2017
Пол: Мъж
Кара: [BMW E39]

След смяна на ABS модул! E39

Мнение от Светломир » 11 Юни 2021, 18:05

Здравейте , имам следния проблем:След смяната с проблемният ABS модул (001) лампите на ASC,ABS угаснаха , но се появи следният проблем: Със скорост по ниска от 30,35 km/h ABS-a се активира постоянно . Педала на спирачката постоянно рита без да спира ,докато автомобила не остане в покои (0km/h) . На диагностиката показва че модула работи , имаше някакво забавяне във данните на двата задни датчика при което ги смених и двата ,но проблема със ритането под 30 km/h си остана.
Можете ли да ми дадете някакъв съвет какво да правя ?
Колата е :
BMW E39
M52B28TU
02.03.1999г.
Извинявам се ако вече има писано за дадения
проблем ! :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: След смяна на ABS модул! E39

Мнение от drifty » 28 Юни 2021, 19:42

Дали и новият модул не е убит? На мен от време на време ми светват, обаче се случва рядко и не го сменям още, че и втора ръка кой знае какви са, та може да пробваш с друг модул.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: След смяна на ABS модул! E39

Мнение от stony1 » 11 Юли 2021, 22:43

Светломир написа:Здравейте , имам следния проблем:След смяната с проблемният ABS модул (001) лампите на ASC,ABS угаснаха , но се появи следният проблем: Със скорост по ниска от 30,35 km/h ABS-a се активира постоянно . Педала на спирачката постоянно рита без да спира ,докато автомобила не остане в покои (0km/h) . На диагностиката показва че модула работи , имаше някакво забавяне във данните на двата задни датчика при което ги смених и двата ,но проблема със ритането под 30 km/h си остана.
Можете ли да ми дадете някакъв съвет какво да правя ?
Колата е :
BMW E39
M52B28TU
02.03.1999г.
Извинявам се ако вече има писано за дадения
проблем ! :help:


С какъв размер гуми си?
Какви са датчиците на ABSa, предни и задни?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.09.2017
Пол: Мъж
Кара: [BMW E39]

Re: След смяна на ABS модул! E39

Мнение от Светломир » 12 Юли 2021, 5:43

Проблемът е решен ! Отидох да диагниатика (за пореден път) защото четох че дадения модул който съм сменил е трябвало да бъде програмиран. След закачването се оказа че модула работи перфектно и няма нужда от програмиране ! Карахме колата със живи данни за ABS сензорите и на задно дясно колело даваше някакви различни стойности спрямо другите три! В крайна сметка се оказа СПУКАНА ГРИВНА НА ЗАДЕН ДЕСЕН ЛАГЕР ГЛАВИНА , след смяната всичко заработи както трябва! А относно гумите възможно ли е и те да дават някакви грешни сигнали ? Защото отпред съм на 225,60,16 а отзад 225,55,16 ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS '97

Re: След смяна на ABS модул! E39

Мнение от mmc » 19 Юли 2021, 16:08

Този филм съм го играл и за да се насочиш максимално точно де ти е точно проблема , те съветвам да гледаш живи данни от 4-те датчика в движение при различни скорости. Единственото смущаващо нещо е , че доколкото разбирам преди да смениш модула, не си го имал това ритане, и по всяка вероятност двата задни датчика дето си ги сменил, са си работили...Което ако е така, сериозно набеждава новия ти модул...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook