Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 3.05.2012
Кара: 730 печка

Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30

Мнение от KostovG » 11 Май 2021, 11:06

Здравейте,

Автомобилът е с M57D30 184к.с.
Смених турбо тъй като старото беше започнало да вие. Сложих 2-ра ръка което на пръв поглед няма луфтове, омасляване и е с работеща геометрия. Маркучите не съм ги сменял, а проверих всеки и са ок. ОБАЧЕ естествено нищо не се получава от първия път и съм в задънена улица.
Проблемът е следният: При нормално каране като заваря педала за мокета колата набира едвам-едвам и дори не си прави труда да върне скорост(автомат - ок е), но при връщане на газта и подаване отново си ускорява както трябва?
Закачих на ИНПА - само 1 грешка :shock: :shock: 256 AIR MASS METER при обороти 820 и Coolant temp - 20.42C, което ме навежда на мисълта, че би трябвало да няма общо?, а е по-скоро записана при запалването на колата когато я събрахме.

Ще се радвам на всякаква информация/идеи и т.н. :help: :help:

П.С електромагнитния клапан на турбото е моя стария и си работеше перфектно на старото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30

Мнение от Z3Ro* » 11 Май 2021, 16:31

Виж я на живи данни какви стойности дава за налягането на турбото, за дебитомера и за налягането на горивото - в рейла и преди него... На около 2200 оборота трябва да прави 1100 милиграма на такт за дебитомера, около 2100-2200 мбара за турбото, към 1300 бара в рейла и около 3.8-4 преди него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 3.05.2012
Кара: 730 печка

Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30

Мнение от KostovG » 11 Май 2021, 17:23

Може ли да ме ориентираш кое от всичките да гледам тъй като не съм толкова вещ в тези неща.
Снимката е от снощи и стойностите са от покой и без газ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30

Мнение от Z3Ro* » 11 Май 2021, 23:29

Rail pressure е налягане в рейла, pre supply под него е предналягането. Soll и ist air mass са стойностите на дебитомера - искано и реално количество. Soll и ist charge air pressure са налягането от турбото - искано и реално. Колата ти има ли егр и катализатор? Питам, понеже стойностите на реално количество въздух за дебитомера са близки до исканите, а това е така при работещ егр. Стойностите за реално налягане пък са по-ниски на празен ход от исканите, а един от моментите, в които се получава това, е запушване на генерацията, най-често на катализатора...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 3.05.2012
Кара: 730 печка

Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30

Мнение от KostovG » 12 Май 2021, 8:42

Автомобила е с работещ ЕГР и има всичките катализатори. Колектора е сменен с такъв без вихрови клапи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 3.05.2012
Кара: 730 печка

Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30

Мнение от KostovG » 31 Май 2021, 9:01

Ъпдейт
Проблема беше, че на турбото липсваше болта за реглаж на геометрията/налягане?. Сменихме турбото и всичко е окей.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook