TDS спря оборотомера
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
TDS спря оборотомера
Здравейте
След смяна на гуми, което разбира се няма и не би трябвало да има връзка, колата няма оборотомер, също сервизния интервал за маслото остава да си свети постоянно и индикацията с удивителния знак.
Inpa показва:
195 Signal TD (Drehzahl)
68 Oeldruck
Bmw scanner показва:
Speed signal from engine control unit
Oil pressure sensor
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
След смяна на гуми, което разбира се няма и не би трябвало да има връзка, колата няма оборотомер, също сервизния интервал за маслото остава да си свети постоянно и индикацията с удивителния знак.
Inpa показва:
195 Signal TD (Drehzahl)
68 Oeldruck
Bmw scanner показва:
Speed signal from engine control unit
Oil pressure sensor
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: TDS спря оборотомера
Сега забелязах, че и моментния разход също не отчита.
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: TDS спря оборотомера
Тест на таблото прави ли
Пробвай и да откачиш клемата на акумолатора за час
Пробвай и да откачиш клемата на акумолатора за час
- NewLine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 16.10.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39, 520i
Re: TDS спря оборотомера
Може да изглежда глупаво предположение донякъде, но при мен след спиране отчитане на скорост, обороти и моментен разход(съответно съпроводено с удивителния знак в триъгълника), ми се наложи да сменя заден ляв датчик за ABS, който беше направо като заварен в гнездото си.
Наложи се внимателно разпробиване през центъра на самия сензор, до около 2/3 от дължината на сензора, докато накрая остатъка от него не се завъртя в гнездото си и излизането му завърши благополучно.
Предположих, че при мен е станало след поредна автомивка и голямото налягане на водата, защото кабела за сензора беше с пречупена, понагоряла изолация от годините и поокъсени едно към друго жила.
Диагностиката разбира се ме насочи именно към този сензор, което ме накара да го огледам добре преди да премина към премеждието по смяната му.
Наложи се внимателно разпробиване през центъра на самия сензор, до около 2/3 от дължината на сензора, докато накрая остатъка от него не се завъртя в гнездото си и излизането му завърши благополучно.
Предположих, че при мен е станало след поредна автомивка и голямото налягане на водата, защото кабела за сензора беше с пречупена, понагоряла изолация от годините и поокъсени едно към друго жила.
Диагностиката разбира се ме насочи именно към този сензор, което ме накара да го огледам добре преди да премина към премеждието по смяната му.
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: TDS спря оборотомера
NewLine написа:Може да изглежда глупаво предположение донякъде, но при мен след спиране отчитане на скорост, обороти и моментен разход(съответно съпроводено с удивителния знак в триъгълника), ми се наложи да сменя заден ляв датчик за ABS, който беше направо като заварен в гнездото си.
Наложи се внимателно разпробиване през центъра на самия сензор, до около 2/3 от дължината на сензора, докато накрая остатъка от него не се завъртя в гнездото си и излизането му завърши благополучно.
Предположих, че при мен е станало след поредна автомивка и голямото налягане на водата, защото кабела за сензора беше с пречупена, понагоряла изолация от годините и поокъсени едно към друго жила.
Диагностиката разбира се ме насочи именно към този сензор, което ме накара да го огледам добре преди да премина към премеждието по смяната му.
Много си прав. Абсолютно е възможно.
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: TDS спря оборотомера
Това за abs го знам, но там спира километража, а и няма грешки по системата. Таблото си прави тестовете.
Обаче ...след 8 часа без акумулатор нещата се оправиха
Все съм си мислил, че диагностиката може да оправи нещата след триене на това онова, но явно махането на колемата си остава една добра алтернатива.
Но все още ми е странно, защото така се е получило.
Благодаря на всички.
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Обаче ...след 8 часа без акумулатор нещата се оправиха
Все съм си мислил, че диагностиката може да оправи нещата след триене на това онова, но явно махането на колемата си остава една добра алтернатива.
Но все още ми е странно, защото така се е получило.
Благодаря на всички.
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: TDS спря оборотомера
Vladocbr написа:Това за abs го знам, но там спира километража, а и няма грешки по системата. Таблото си прави тестовете.
Обаче ...след 8 часа без акумулатор нещата се оправиха
Все съм си мислил, че диагностиката може да оправи нещата след триене на това онова, но явно махането на колемата си остава една добра алтернатива.
Но все още ми е странно, защото така се е получило.
Благодаря на всички.
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Сега използвай БМВ скенер и изчисти вси§ки грешки в модулите, които се генерират при откачане на акумулатора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: TDS спря оборотомера
Ооо да, задължително.
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани