Проблем Xenon

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Проблем Xenon

Мнение от Rado1 » 01 Яну 2007, 16:20

Някой да знае как се премахва (или байпас-ира) чека, за да не показва, че има изгоряла крушка?
По разни сайтове намирам схеми ... работят ама като светна фаровете пак си излиза чека.

Помогнете, колата е Е39.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 02 Яну 2007, 0:01

Ксенона фабричен ли е, или допълнително е слаган?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 04 Яну 2007, 17:03

Афтър маркет е май.... ианче няма да има този проблем.

MaxMan да пита Доктора (Илия) за онова момче, на което са му слагали на Опела BiXenon и са му решили проблема!!!
Майстора на Xenon-a май беше Владо..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 04 Яну 2007, 23:27

Точно така, Владо се казва момчето. Доста разбира и си пипа както трябва. ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Яну 2007, 0:27

Аре давай инфо, като научиш нещо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 05 Яну 2007, 10:31

Слаган е допалнително Филипс знам,че се решава проблема без да се пипа компа.
Дайте телефони на човека които може да го оправи.
Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 05 Яну 2007, 23:43

Слагат се две съпротивления последователно на фаровете, това е решението - изпитано и работещо!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2006

Re: Проблем Xenon

Мнение от ACE » 08 Яну 2007, 18:36

оригинален ли е?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Яну 2007, 1:38

bate borko написа:слагат се две съпротивления последователно на фаровете,това е решението-изпитано и работещо

Схема, данни/параметри за резисторите? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 10 Яну 2007, 7:55

Единият вариант е да ти препрограмират копчето така че компютъра да разпознава че имаш ксенон и да не вади грешката.
Другият е с резисторите ... ама тук не съм запознат точно какво ти трябва
Brutal
Motor
Works

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 10 Яну 2007, 18:32

PUTER написа:Единият вариант е да ти препрограмират копчето така че компютъра да разпознава че имаш ксенон и да не вади грешката.

Много готино, стига да става. Но не съм сигурен дали от копчето е проблема или ECU-то трябва да се пипа.
Моят познат го лекува с резистори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 10 Яну 2007, 22:08

Може и да си прав за копчето, защото сега като се замисля при Е46 става, ако е произведено след 07/2001.
Така че ако Е39-ката не е facelift, може би няма да стане...
Резистор му е майката ;)
Brutal
Motor
Works

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 11 Яну 2007, 11:17

Дайте схема за резистора ... предварително 10x

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 14 Яну 2007, 17:33

До колкото разбрах си се използватт оригиналнте кабели, не се слагат релета.
Махаш кабела от крушката и го слагаш на баласта (стартера), а успоредно на него реле с резистор 1Ом 1Ват.
Не изписва грешки вече, но не сам сигурен дали ще издържи оригиналната инсталация в часност релетата които са за фаровете на колата (оригиналните).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 14 Яну 2007, 17:54

Мериш колко ома или килоома е крушката на късите и слагаш близък до тези стойности резистор, но близък разбирай под тези. ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook