Е39 3.0D гасне в движение.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.02.2021
Пол: Мъж

Е39 3.0D гасне в движение.

Мнение от MiTe M57 » 24 Фев 2021, 21:53

Здравейте колеги нов съм във форума. Имам проблем със моя М57D30 започна да гасне в движение. Проблема се появи преди 3 4 месеца когато гаснеше много рядко просто връщах контакта въртях отново и колата тръгваше. В последно време колата просто не може да се кара гасне на всеки 2 метра. Колата беше закачена на диагностика и показа грешки 1190 и 1195 проблем в налягането и клапана за гориво. Клапана на помпата и датчика на рейката бяха сменени с нови но уви проблема остана. Закачихме колата отново на живи данни и се оказа че на обороти налягането в рейката върви към 600-700 бара налягане. От къде може да идва това толкова високо налягане търсих във форума но проблем с високо налягане не открих.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525d ,2001г.

Re: Е39 3.0D гасне в движение.

Мнение от vesoyanev2011 » 01 Мар 2021, 12:28

Налягането в рейла е променлива величина в зависимост от оборотите и натоварването на мотора.Този двигател имаше налягане в рейла от около 350 бара на празен ход,до около 700 бара при натоварване(точните стойности не ги помня.След като си сменил клапана на помпа високо налягане и датчика за измерване на налягането в рейла,остава да провериш кабелите и най-вече куплунзите на по-горните датчици/клапани.Имаше преди много години едно сервизно писмо за куплунга на датчика на рейла- лоша връзка на клемите.Провери и помпата под седалката...,за всеки случай.Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.02.2021
Пол: Мъж

Re: Е39 3.0D гасне в движение.

Мнение от MiTe M57 » 01 Мар 2021, 20:38

Помпата под седалката също беше подменена с нова уви не се оказа и от нея. Днес свалихме помпата за високо налягане и дюзите за проверка и стенд евентуално и за ремонт ако излезе нещо. Относно буксите на датчиците не съм ги гледал но със сигурност ще ги проверя защото вече доста време е ходене по мъките и гадаене от къде идва проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Е39 3.0D гасне в движение.

Мнение от Z3Ro* » 02 Мар 2021, 21:29

Налягането е от 350 на празен ход до 1300 бара при пълен товар. Двете грешки са за клапана на помпата - колегата е написал, че е сменен с нов. Но нов от магазина или нов втора ръка? Ако е от магазина, трябва да се провери окабеляването и буксата му. Отделно към тези грешки има описание, което насочва какъв точно е проблемът - прочетете я отново и снимай грешките с описанието към тях.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.02.2021
Пол: Мъж

Re: Е39 3.0D гасне в движение.

Мнение от MiTe M57 » 02 Мар 2021, 22:22

Клапана е сменен с нов от магазина Бош промяна имаше за около ден след това пак същото. Кабелите и буксата на пръв поглед са перфектни, но вече се съмнявам във всичко. В понеделник изпратих дюзите и помпата за високо налягане за проверка и евентуално ремонт ще видим там какво ще излезе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Е39 3.0D гасне в движение.

Мнение от Grozdanoff » 07 Мар 2021, 19:08

vesoyanev2011 написа:Налягането в рейла е променлива величина в зависимост от оборотите и натоварването на мотора.Този двигател имаше налягане в рейла от около 350 бара на празен ход,до около 700 бара при натоварване(точните стойности не ги помня.След като си сменил клапана на помпа високо налягане и датчика за измерване на налягането в рейла,остава да провериш кабелите и най-вече куплунзите на по-горните датчици/клапани.Имаше преди много години едно сервизно писмо за куплунга на датчика на рейла- лоша връзка на клемите.Провери и помпата под седалката...,за всеки случай.Успех!


и на мен ми звучи като недостиг на нафта, но от тук вече трябва да хвърляме боб кое ще е по горивната система...
Колегата автор на темата, отиди при друг да я закачат на компа, естественно преди това се запознай кой е добър в диагностиките в твоя град.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: Е38, Е53
Мечтае да кара: ново

Re: Е39 3.0D гасне в движение.

Мнение от mi6obmw » 01 Май 2022, 19:05

И какъв се оказа проблема!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook