Само дросела или и диференциала за ASC системата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Само дросела или и диференциала за ASC системата
Здравейте,
Колата е преди фейслифта.
Дава преден датчик на АБС-- ще го сменя. Та:
Каква е ситуацията:
Когато я взех копчето за АСЦ не работеше. Светеи чека но заедно с АБС-а.
Престстои смяната му. И докато не го сменя съм с вързани ръце но ми е нужна консултацията ви!
Колата е с две дросел клапи и първата се затваря от електромотор посредством жило. При мен няма откачане на букси САМО е махнато жилото. И е затапен малкия отвор на гуменото съединение ( което е между дросела и дебитомера).
Въпроса ми е следнията: След като сменя датчика на АБС-а ще имам ли пълната функционалност на АСЦ-то да блокира диференцяла когато е необходимо?
Според мен щом няма другио намеси би трябвало АСЦ-то да си работи да блокира диференциала, електромотора ще си прави опити да дурпа клапата. Тоест според мен ще си има АЦС за диференциала но няма да има едиснтвено отнемане на газ.
Или без клапата да се затваря няма да има и блокаж на диференциала. От скро кара мтази малрка и честно казано ще съм по-ок да има АСЦ на диференциал.
Накратко дросела и блокажа заедно ли са или блокажа си работи чрез АБС-А а пък по отделна верига ( път) си става отнемането на газта ...
важно ми е доста , така че ще помоля за отговори.
Поздрави !
Колата е преди фейслифта.
Дава преден датчик на АБС-- ще го сменя. Та:
Каква е ситуацията:
Когато я взех копчето за АСЦ не работеше. Светеи чека но заедно с АБС-а.
Престстои смяната му. И докато не го сменя съм с вързани ръце но ми е нужна консултацията ви!
Колата е с две дросел клапи и първата се затваря от електромотор посредством жило. При мен няма откачане на букси САМО е махнато жилото. И е затапен малкия отвор на гуменото съединение ( което е между дросела и дебитомера).
Въпроса ми е следнията: След като сменя датчика на АБС-а ще имам ли пълната функционалност на АСЦ-то да блокира диференцяла когато е необходимо?
Според мен щом няма другио намеси би трябвало АСЦ-то да си работи да блокира диференциала, електромотора ще си прави опити да дурпа клапата. Тоест според мен ще си има АЦС за диференциала но няма да има едиснтвено отнемане на газ.
Или без клапата да се затваря няма да има и блокаж на диференциала. От скро кара мтази малрка и честно казано ще съм по-ок да има АСЦ на диференциал.
Накратко дросела и блокажа заедно ли са или блокажа си работи чрез АБС-А а пък по отделна верига ( път) си става отнемането на газта ...
важно ми е доста , така че ще помоля за отговори.
Поздрави !
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани