трудното превключване на ск лост от D <-> R

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 26.08.2013
Местоположение: видин/русе/добрич
Пол: Мъж
Кара: bmw 530d

трудното превключване на ск лост от D <-> R

Мнение от stanislav_530 » 06 Яну 2021, 16:20

Здравейте, някакви идеи от какво може да е трудното превключване от R към D и обратното. Същото нещо е и когато превключвам от P къде D. Маслото е сменено преди 4К, няма да рита превключва много мазно, но това със превключването на задна или директна е дразнещо, все едно нещо възпрепятства лоста.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: трудното превключване на ск лост от D <-> R

Мнение от v_p_m » 07 Яну 2021, 8:37

stanislav_530 написа:Здравейте, някакви идеи от какво може да е трудното превключване от R към D и обратното. Същото нещо е и когато превключвам от P къде D. Маслото е сменено преди 4К, няма да рита превключва много мазно, но това със превключването на задна или директна е дразнещо, все едно нещо възпрепятства лоста.

Имал съм подобен проблем при е36 , оказа се жилото и по-точно края на жилото се зацапва и върви трудно (точно там където се хваща за рамото което излиза от скоростната кутия)
zf.JPG

За проба можеш да откачиш жилото от кутуята и да сменяш позициите на лоста (ако не върви гладко и пак запъва значи 100% е от там проблема)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook