Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.04.2020
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 2003 M sport ( facelift )
Мечтае да кара: M550d

Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

Мнение от unknow90 » 19 Дек 2020, 17:33

Здравейте колеги,

Карам е39 от около 2години и наскоро почна да ми прави едни тънки номерца.
Първо почнаха да ми изгарят кръшките на задния десен стоп ( на мигачите, на стопа ), смених ги преди 2 седмици и сега пак същия номер.
И се оказа че има една букса точно зад самия стоп с около 6 кабела, сякаш тя не контактува като хората. като ги размърдам кабелите нагоре, надолу
и започват да светят. Съществения проблем е, че самия габарит угасна (на десния стоп) и не мога да намеря къде му е крушката и как да я сменя.
Стоповете са фейслифт. Някой има ли някаква идея как да си оправя колцата? :wave:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.08.2019
Местоположение: варна
Пол: Мъж

Re: Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

Мнение от psa_hdi » 20 Дек 2020, 7:39

при фейслифта светлината на габарита мисля че не е обикновена крушка а са три диодни ленти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

Мнение от Moni_BMW » 20 Дек 2020, 9:18

На Е46 седан имах такъв проблем. Беше нагоряло едно от крачетата на клемореда (платката) където са крушките на буксата,където се включва те са 6 крачета. Смених клемореда, но буксата не правеше добър контакт и смених и нея отрязах я и наставих новата, даже при мен кабелите си бяха по цвят и се оправи проблема. Та свали клемореда огледай хубаво да няма някое нагоряло краче, после огледай и буксата да няма нагоряло. Щом не прави контакт може да пробваш да ги почистиш крачетата и буксата с някакъв спрей за тези цели сигурно ги има.
///M power

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

Мнение от red_bull92 » 20 Дек 2020, 9:47

Виж в авто магазините за контактен спрей. Струва около 10 лв. Габаритите обаче на фейслифта са ледове и най-лесния вариант е просто да смениш стопа с друг.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.04.2020
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 2003 M sport ( facelift )
Мечтае да кара: M550d

Re: Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

Мнение от unknow90 » 23 Дек 2020, 20:47

Здравйте колеги!

Първо искам да благодаря на всички отзовали се толкова бързо!
Значи днеска си играх да го отварям и се оказа че едно от крачетата на клемореда (6 крачета) едното е на половина счупено.
Пробвах да слагам един кабел в самата букса с цел да достигне счупеното краче и да даде контакт но уви сега целия фар напълно угасна..
Да не би да има някакъв модул засегнат?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.04.2020
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 2003 M sport ( facelift )
Мечтае да кара: M550d

Re: Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

Мнение от unknow90 » 23 Дек 2020, 20:52

Иначе колегата psa_hdi е прав, 3 светодиодни ленти са но не са изгорели..
Просто или не се получава пълноценен контакт между буксата и клемореда или има някакъв друг електрически модул и той се ебава.. а възможно ли е да има изгорял бушон??

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.04.2020
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 2003 M sport ( facelift )
Мечтае да кара: M550d

Re: Проблем с задните габарити на Е39 седан фейслифт

Мнение от unknow90 » 29 Дек 2020, 14:13

След като изгледах мнооого видеа в youtube, последното нещо което реших да направя преди да купя нов стоп беше да сваля стопа и да изчистя буксата на стопа, както и клемореда. Така и направих смъкнах стопа а клемореда, направо го отрязах на около 15см. един по един ги резнах 6 кабела. Оказа се че бяха супер много окислени и беше истинско изпитание да ги почистя като хората. За целта използвах Meglio. Напръсках ги, оставих ги да постоят около 30мин и после яко търкане с каквото намеря (пинсети, четки ).След като го изчистих исках да го пробвам ама целия стоп беше подгизнал в меглио и реших да го изсуша по бързата процедура, слоших го във фурната за 10 мин на 190 градуса , после го извадих да постой малко и пак го сложих още веднъж за още 7-8 минути като го проверявах да не се нагрее много и да се разтопи естествено. (Само да вметна че махнах всички крушки от стопа преди да го сложа във фурната). И накрая го закачих обратно, вързах кабелите цвят по цвят и светна! Единственото не светна крушката за мъгла и ми дава грешка на таблото, въртях, суках ама не светна... и така ще е:)) Поздрави :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook