Дюзи Е39 530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Дюзи Е39 530д
Здравейте колеги,
Захванал съм се с един проект да засиля малко колата.Търся по-големи дюзи или само по-големи разпръсквачи за моите.Колата е 184к.с 07/99г.Какви са ми вариантите за дюзи от кой мотор са съвместими с моите или къде бих могъл да намеря по-големи разпръсквачи за фабричните дюзи?
Поздрави и Лек Ден !
Захванал съм се с един проект да засиля малко колата.Търся по-големи дюзи или само по-големи разпръсквачи за моите.Колата е 184к.с 07/99г.Какви са ми вариантите за дюзи от кой мотор са съвместими с моите или къде бих могъл да намеря по-големи разпръсквачи за фабричните дюзи?
Поздрави и Лек Ден !
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6141
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Дюзи Е39 530д
За 218 е по-лесно, направо дюзи или разпръсквачи от 272кс.
На Е39 също слагат от 272кс, но се променя ъгъла на впръскване и има възможност да стане беля с буталото. Имаше една фирма, можеш да я намериш във фейса - cpc diesel nozzles , които правят къстъм разпръсквачи. Знам, че работеха и с много клиенти от чужбина, но много си бавеха поръчките..
Според мен на Е39 трябва да започнеш от турбото, мап-а, кулер, егр и катализатори, ако още стоят, и накрая дюзи и пружини на клапаните, а с тях и гнп-то, щото CP1 не става за надуване, ама дали може да се смени с друго не знам..
На Е39 също слагат от 272кс, но се променя ъгъла на впръскване и има възможност да стане беля с буталото. Имаше една фирма, можеш да я намериш във фейса - cpc diesel nozzles , които правят къстъм разпръсквачи. Знам, че работеха и с много клиенти от чужбина, но много си бавеха поръчките..
Според мен на Е39 трябва да започнеш от турбото, мап-а, кулер, егр и катализатори, ако още стоят, и накрая дюзи и пружини на клапаните, а с тях и гнп-то, щото CP1 не става за надуване, ама дали може да се смени с друго не знам..
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6141
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Дюзи Е39 530д
Не, на М57Н всички са едни - 160 градуса мисля, че беше. На М57Д е 145 градуса, ако не се лъжа. Сега се сещам, че преди години, като търсех варианти за разпръсквачи за М57Д, бях намерил оригинални Бош с точния градус (145) и броя и размера на отворите бяха като на 535 272кс, мога да им потърся номера.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6141
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Дюзи Е39 530д
Не, под М57Д имах предвид Е39, а М57Н - Е60ares2 написа:но това значи ли, че м57д30н 272коня е с 145 градуса? а 218 ката е с 160 градуса?
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: Дюзи Е39 530д
218-ката ако се не лъжа е с пиезо дюзи.
Трябват ти дюзи от *35d 272 коня (283 е с пиезо). И разпръсквачи DLLA145P1655 (колегата правилно отбеляза че на 35d са под ъгъл 160 градуса).
Принципно CP1 помпата държи до 1400 бара (с датчик 1500бара оригинален) ... нагоре може да се смени само датчика на рейла с 1800 баров. Доколкото гледам вземат датчик от е60 и му правят преходник за да пасне (аз търсих директни заместители и сякаш има ... ама не съм ги пробвал и нямам такива познания).
Тая помпа държи до 400-405 коня с тези дюзи (един беше пуснал графика).
Аз моята кола (е39 193) ще я правя 300-315 ... и дори няма да сменям датчика. Колкото изкара толкова с 2260V турбо с фрезована перка (+4бара MAP сензор) и кулер за 350 коня... керамичен съединител... че при 300 коня отиваме на 650-700 нм. Аз сега на 236 коня съм на 525нм. Без ЕГР и катализатори.
Трябват ти дюзи от *35d 272 коня (283 е с пиезо). И разпръсквачи DLLA145P1655 (колегата правилно отбеляза че на 35d са под ъгъл 160 градуса).
Принципно CP1 помпата държи до 1400 бара (с датчик 1500бара оригинален) ... нагоре може да се смени само датчика на рейла с 1800 баров. Доколкото гледам вземат датчик от е60 и му правят преходник за да пасне (аз търсих директни заместители и сякаш има ... ама не съм ги пробвал и нямам такива познания).
Тая помпа държи до 400-405 коня с тези дюзи (един беше пуснал графика).
Аз моята кола (е39 193) ще я правя 300-315 ... и дори няма да сменям датчика. Колкото изкара толкова с 2260V турбо с фрезована перка (+4бара MAP сензор) и кулер за 350 коня... керамичен съединител... че при 300 коня отиваме на 650-700 нм. Аз сега на 236 коня съм на 525нм. Без ЕГР и катализатори.
Re: Дюзи Е39 530д
deathwingbg написа:218-ката ако се не лъжа е с пиезо дюзи.
Трябват ти дюзи от *35d 272 коня (283 е с пиезо). И разпръсквачи DLLA145P1655 (колегата правилно отбеляза че на 35d са под ъгъл 160 градуса).
Принципно CP1 помпата държи до 1400 бара (с датчик 1500бара оригинален) ... нагоре може да се смени само датчика на рейла с 1800 баров. Доколкото гледам вземат датчик от е60 и му правят преходник за да пасне (аз търсих директни заместители и сякаш има ... ама не съм ги пробвал и нямам такива познания).
Тая помпа държи до 400-405 коня с тези дюзи (един беше пуснал графика).
Аз моята кола (е39 193) ще я правя 300-315 ... и дори няма да сменям датчика. Колкото изкара толкова с 2260V турбо с фрезована перка (+4бара MAP сензор) и кулер за 350 коня... керамичен съединител... че при 300 коня отиваме на 650-700 нм. Аз сега на 236 коня съм на 525нм. Без ЕГР и катализатори.
231 коня е с пиезо дюзи, ако не се лъжа.
Ти ще сменяш ли дюзите за 300 коня ?
Поздрави!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани