Проблем Bmw м52б25 глъхне-прекъсва.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- svpenev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 4.11.2010
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e28
Проблем Bmw м52б25 глъхне-прекъсва.
Здравейте , колеги
имам проблем с моята кола бмв 523 1997 , м52б25 С 1 ванос .
Проблема е от 1 година вече и немога да намеря решение и каде ли не ходих по сервизи дори и аз
вече чета мнения и умувам кое да бутна .
Проблема се изразява в : сутрин колата пали почти нормално усеща се при паленето че има закъснение на някой цилиндър(като леко притрисане) после работи тежко и тромаво бавно се форсира има заглъхване и прекъсване на 2/3 цилиндъра поне .Колата работи много богато дебитомера при паленето ми дава 25 кг поток извън норми като загрее на 92градуса се подобрява на 14.5 мотора топъл е доста по жив и работи почти нормално. Работя с инпа следя я грешки няма редовно , има лоша работа на банк 2 - обогатява сместа незнам защо.Сменял съм свещи бобини лули клапани датчици гърнитури , сонди дебитомери . Оправия няма.
Интересно слагам мойте датчици и оборудване на друга кола работи супер . Мисля си вече или вануса нещо не е добре , но пък във високите ревне ли върви добре просто проблема е в ниските от покой до 3000 няма сила. Проверявал съм зацепването с инструменти отговоря на 100%
Няма логика с паленето да ми дава 25 кг въздух поток на нормално м52 паленето му е 15 кг и смъква до 11/12 на 70/80 градуса на водата . Дебитомера пуска въздух компютъра обогатява и става пълна каша . Ако може да помогнеш бих бил благодарен .
Тия дни ще проверя как е компресията и тя ако е добре .. ами не се сещам какво да проверя.
Благодаря.
Колата е бензин газ , на бензин проблема е доста по явен на газ като си играя с корекции постигам някаква по добра смес ,но пак не е както трябва.
имам проблем с моята кола бмв 523 1997 , м52б25 С 1 ванос .
Проблема е от 1 година вече и немога да намеря решение и каде ли не ходих по сервизи дори и аз
вече чета мнения и умувам кое да бутна .
Проблема се изразява в : сутрин колата пали почти нормално усеща се при паленето че има закъснение на някой цилиндър(като леко притрисане) после работи тежко и тромаво бавно се форсира има заглъхване и прекъсване на 2/3 цилиндъра поне .Колата работи много богато дебитомера при паленето ми дава 25 кг поток извън норми като загрее на 92градуса се подобрява на 14.5 мотора топъл е доста по жив и работи почти нормално. Работя с инпа следя я грешки няма редовно , има лоша работа на банк 2 - обогатява сместа незнам защо.Сменял съм свещи бобини лули клапани датчици гърнитури , сонди дебитомери . Оправия няма.
Интересно слагам мойте датчици и оборудване на друга кола работи супер . Мисля си вече или вануса нещо не е добре , но пък във високите ревне ли върви добре просто проблема е в ниските от покой до 3000 няма сила. Проверявал съм зацепването с инструменти отговоря на 100%
Няма логика с паленето да ми дава 25 кг въздух поток на нормално м52 паленето му е 15 кг и смъква до 11/12 на 70/80 градуса на водата . Дебитомера пуска въздух компютъра обогатява и става пълна каша . Ако може да помогнеш бих бил благодарен .
Тия дни ще проверя как е компресията и тя ако е добре .. ами не се сещам какво да проверя.
Благодаря.
Колата е бензин газ , на бензин проблема е доста по явен на газ като си играя с корекции постигам някаква по добра смес ,но пак не е както трябва.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем Bmw м52б25 глъхне-прекъсва.
Проверил ли си регулатора на бензиновата рейка да не пропуска през вакуума?
Пробвай да занулиш адаптации и с каране само на бензин,да видиш сутрешния старт как ще е.
Другото което се сещам е да си изгориш всичкия бензин в резервоара и да налееш свежо, при мен това дава голям ефект когато почне да пали от втория път сутрин.
Пробвай да занулиш адаптации и с каране само на бензин,да видиш сутрешния старт как ще е.
Другото което се сещам е да си изгориш всичкия бензин в резервоара и да налееш свежо, при мен това дава голям ефект когато почне да пали от втория път сутрин.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани