Пропадане на обороти при натискане на газта

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от ares2 » 28 Авг 2020, 17:49

Tobi написа:Здравейте проблема е решен,но първо искам да споделя какви огромни проблеми ми създаде stony.За смяна на клапан картерни газове и гарнитура на клапаните,цената беше 350лв,стори ми се много,но му се доверих.Явно твърде много,изках да оправя този проблем.След смяната на клапана с Феби,смени се и гарнитурата на капака,имаше масло по свещите и бобините.Колата се запали,започна да тресе цялата, да патка,едва държеше 500 оборота.Оставих колата и на другият ден,ми се обажда и казва,че е готова,да дойда да я взема,но трябва да сменя 6-те бобини,защото са заминали,а проблема с оборотите бил в стъпковият мотор.Сложил е работещ,но трябвало да намеря друг работещ и да върна неговия.Взех колата,с много гаснене и ядове,едва я прибрах.Така и на другият ден отидох за бобини,когато извадихме бобините ,всичко беше в масло.Имаше дори вътре в буксите,почистихме всичко,сменихме бобините,но разлика нямаше.Общо от 4 коли,вадихме бобини и никакакъв резултат.Платих 40лв на племенника му,за да изкараме неговите от колата му и да ги сложим на моята.И отново нямаше разлика,звънях на stony, но не вдигаше телефона,тръгнах към него и колата тотално умря.Продължих да звъня с часове,но без резултат.Накрая я прибрах с пътна помощ до вкъщи.Вечерта ,едва,едва ми вдигна телефона,казах му какво е станало и,че е редно да ми върнат поне част от парите които им дадох.Отговора беше "ще говоря с колегата и ще ти се обадя" и не се обади.На другият ден звънях и пак същата драма,няколко дена след това влязох в болница защото здравето ми доста се влоши и нямах възможност да се занимвам с тези глупаци.Месец и половина колата стоя в гаража,преди 2 дена реших да я запали,и я закарах на майстор който според stony е пълен мухльо.Колата беше изгасена 10-15 минути пред сервиза,след което я запалих и започна да свири нещо подобно на корабна сирена,оказа се,че клапана на картерните газове,който уж е нов е издал багажа.С клапана колата,не е минала повече от 120км.Клапана отново се смени с оригинален заедно с маркучите,почисти се дросела и сложихме моето стъпково моторче,което уж не работеше.В крайна сметка се оказа,че влиза масло в 6-тия цилиндър,когато се свали капака гарнитурката изобщо не беше сложена на мястото,а висеше на една страна и черешката на тортата,че големите майстори са ми пукнали и капака на клапаните.В момента капака е временно залепен и колата работи перфектно и на бензин и на газ.Много вероятно,е да имам части по колата които са откраднати и подменени със счупени,също така ме съмнява силно клапана който stony сложи да е нов.В крайна сметка му дадох 440лв. за да ми счупи колата.Сега няма да ми купи капак,клапана които сложи е развален,няма да ми върне и парите.Какво бихте предприели вие в такава ситуация? :bang: :bang: :bang: :banghead:


разбирам гнева ти, но познавам стони от повече от десет години и да кажа честно по-отзовавал се колега до сега няма и не е имало. Отделно, човека е инженер и е далеч по-подготвен от това да смени неправилно гарнитура на м52 96'.
Разбира се винаги може да се случи нещо неприятно и то дори в дилърските сервизи на бмв. Чак пък такова насиране е прекалено. Купувате коли на по 35 години от който не рабирате нищо и после са ви виновни сервизите.. е така не става ... тряба някакво уважение.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 5.11.2015
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 316i,323ci e39 520i
Детайли за колата: Кармъзъ

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от Tobi » 28 Авг 2020, 18:26

Единствените майстори,които са пипали колата са сервиз бош,газадажията и ти.Аз също,но само неща предимно по охладителната система.Относно,за този проблем колата е закачана на диагностика от много майстори и за повечето от тях няма ли грешки,няма проблеми.В такъв случай,не е и пипана от тях,винаги думите им са били карай я така, нищо и няма.Това съобщения е писано няколко дена след последният разговор с колегата ти,който реши да звънне вместо теб,едва ли си бил толкова зает,че да не можеш да отделиш още 1 минута да говориш с мен,след като си говорил с него.Ако беше вдигнал телефона когато ти звънях,още тогава колата щеше да е при теб,а не в нас.Имай на предвид,че не звънях 1 път,а почти цял ден.След като не вдигаше телефона,ми стана пределно ясно,че нещата са се объркали много и не искаш да си поемеш вината.А това,което ми каза колегата ти,е да докарам колата която изобщо не щеше да пали,камоли да върви.Пътната помощ отново щеше да се плати от мен,защо отделно да плащам и допълнителен ремонт,който изобщо може да не се усъществи, след всичките тези мизерии,грешката се оказа във вас.Гарнитурата не беше сложена както трябва и точно заради това капака е пукнат,а може би,сте видяли къде е проблема и,че капака е пукнат и за това не сте почистили маслото,което беше изцапало всичко.Важното е било да дам парите,да взема колата и да се спасявам.Да предположим,че не е така и вие си откриете грешката,в което се съмнявам,щяхте ли да ми сложите здрав капак за ваша сметка? Най вероятно,пак трябваше да го плащам аз.Ако клапана за картерните газове наистина е нов и не сте ме измамили и за това,в случая трябва да е дефектен,защото издаде багажа,а колата дори не е карана,просто и нямаше как.Много интересно щеше да е,когато клапана започне да свири докато колата е при вас,докато се опитвате да поправите глупостите които направихте,дали щяхте да го върнете или да ми сложите друг здрав? Мисля,че и това трябваше да се плаща от мен.Когато ви докарах колата,изцяло проблема е бил в скапаният клапан и маслото по свещите,с което не се знае колко дълго време съм карал колата и въпреки всичко колата работеше много по добре,отколкото след като сменихте клапана и гарнитурката.Дори да е имала друг проблем,трябваше да работи по добре от преди,или поне по същият начин.По пътя на тази логика,бях сигорен,че нещо сте объркали вие,особено след като се оказа,че проблема не е в бобините и не ми вдигахте телефона.Според вас колата си е пълна гробница,надува маркучите също така и виското не работи,но това,също се оказа грешно.Това ми е 3-тото бмв,което имам и мисля,че маркучите са доста добре,сравнявал съм ги и с други бмв та.Наговорихте ми куб глупости,ако е имало изкаран вакум на газовото най вероятно вие сте го изкарали,защото в противен случай колата нямаше да работи на газ,а тя работише на газ,това са думите на газаджията,който днес погледна колата и единственото,което направи е настройка на температурата при прехварляне.Колата работи иделано,преди да отида на газадажията минах 320-330км на бензин заради адаптациите.Това,че жилото на газта е със скъсана гумичка,едва ли,създава някакъв проблем,защото не е било така от месеци,а от години.В момента отново е с скъсана гумичка,както си беше и преди,че и може по скъсана от преди, но както казах колата работи перфектно и на бензин и на газ,а не като преди.Има доста други колеги които четът темата,те може да изкажът мнение,дали може заради скъсана гумичка на жилото да създава някъкви проблеми?И все пак питаш защо ти да си виновен,ами защото си,ако не бяхте объркали гарнитурката и не бяхте пукнали капака,както аз така и вие щяхме да се разделим с усмивка. Дори щях да продължа да идвам при вас,а колкото до клапана така и така щеше да се прецака,ми майната му.Щяхме да сложим оригинален и готово.Точно за това сте виновен,защото грешката е във вас,а аз ви се доверих,докарах колата и ви платих,а вие я развалихте повече от колкото беше.Поставете се на мое място,аз не разбирам от коли,ами ако вие не разбирахте и се доверите на човек,оставите колата си при него,както аз в случая и той постъпи така с вас,как ще се почуствате?Няма ли да си искате парите обратно? или поне здрав капак и все пак мислите,че дори не ми дължите и най обикновенно извинение.Не мога да разбера,защо повечето българи са толкова гадни и задължително трябва да направят мръсно на другия въпреки,че не го познават. :dunno:

разбирам гнева ти, но познавам стони от повече от десет години и да кажа честно по-отзовавал се колега до сега няма и не е имало. Отделно, човека е инженер и е далеч по-подготвен от това да смени неправилно гарнитура на м52 96'.
Разбира се винаги може да се случи нещо неприятно и то дори в дилърските сервизи на бмв. Чак пък такова насиране е прекалено. Купувате коли на по 35 години от който не рабирате нищо и после са ви виновни сервизите.. е така не става ... тряба някакво уважение.


Гарнитурата е сменена,от колегата му,а не от него, но понеже му е шеф е длъжен да поеме вината.Имам някакъв опит с бмвтата,не е чак да не разбирам нищо.Преди да купя колата я прегледах обстойно,имаше за смяна маркуч на ванос и гарнитура на маслено тяло.За този проблем нямаше как да бъда сигурен защото се появява при загряла кола,а колата тогава имаше сериозни проблеми с газовото,останалите проблеми които не бяха много,се появиха в последствие и най вероятно и първият клапан с който купих колата е бил скапан.Какво уважение да имам към него,след като ми взе куб пари и ми развали колата а после се криеше?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от ares2 » 28 Авг 2020, 18:44

с тези клапани е деликатно за картерните газове. попадал съм на големи боклуци уж нови.
автомобилите са ни на години и има редица неща за смяна. понякога пипнеш ли нещо се започва с още 100 други
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от bioz » 28 Авг 2020, 19:42

Големи глупости се пишат само и само да защити скапания ремонт.

Първо нищо деликатно няма в тия клапани, взима се ОЕМ клапан и маркучи и забравяш за тая система докато колата е в теб. Какво е това Феби? Второ ако тая снимка на сменените гарнитури е след "смяната", това е ОГРОМЕН гаф, нищо чудно, че колата не не е била в движение, тя е удавена в масло. В момента сигурно в са ти зацапани катализатори и ламбди дето е горяло масло. Трето 6-те бобини за смяна??? Каква е тая глупост?? Това да не са църковни свещи, че да духнат всичките на веднъж. Случва се една да сдаде багажа и да почне да прави проблеми(misfire) на даден цилиндър ама всичките е невъзможно - просто са ти загубили времето и парите защото не са знаели какво да правят. Стъпковото моторче се сваля и чисти и нищо повече освен ако не е блокирало тотално по принцип не създава никакви проблеми.

И за капак, колата била осрана, ами нали за тва сте мастори да опавите осраната кола не да я осирате още повече. Той колегата ако можеше да си оправи "осраната" кола хич нямаше да ви търси...

И аз съм го ял венъж от един "енжинер" та се наложи да викам неволята....

ares2 написа:Купувате коли на по 35 години от който не рабирате нищо и после са ви виновни сервизите.. е така не става ... тряба някакво уважение.


А бе колега ти четеш ли кви ги пишеш? Нали ако всички разбираха от 35 годишни коли сервизите щяха да фалират? Според теб трябва да ходим с питка и мед ако искаме да не се осерат в сменянето на една елементарна гарнитура?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от ares2 » 29 Авг 2020, 7:50

деликатното с клапа е точно в това което си написал. Тябва оригинален за да е ок.
няма как да не защитавам хората защото ги познавам и следователно ще застана зад тях. не става дума за заяждане и драми .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 5.11.2015
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 316i,323ci e39 520i
Детайли за колата: Кармъзъ

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от Tobi » 29 Авг 2020, 18:21

bioz написа:Големи глупости се пишат само и само да защити скапания ремонт.

Първо нищо деликатно няма в тия клапани, взима се ОЕМ клапан и маркучи и забравяш за тая система докато колата е в теб. Какво е това Феби? Второ ако тая снимка на сменените гарнитури е след "смяната", това е ОГРОМЕН гаф, нищо чудно, че колата не не е била в движение, тя е удавена в масло. В момента сигурно в са ти зацапани катализатори и ламбди дето е горяло масло. Трето 6-те бобини за смяна??? Каква е тая глупост?? Това да не са църковни свещи, че да духнат всичките на веднъж. Случва се една да сдаде багажа и да почне да прави проблеми(misfire) на даден цилиндър ама всичките е невъзможно - просто са ти загубили времето и парите защото не са знаели какво да правят. Стъпковото моторче се сваля и чисти и нищо повече освен ако не е блокирало тотално по принцип не създава никакви проблеми.

И за капак, колата била осрана, ами нали за тва сте мастори да опавите осраната кола не да я осирате още повече. Той колегата ако можеше да си оправи "осраната" кола хич нямаше да ви търси...

И аз съм го ял венъж от един "енжинер" та се наложи да викам неволята....

ares2 написа:Купувате коли на по 35 години от който не рабирате нищо и после са ви виновни сервизите.. е така не става ... тряба някакво уважение.


А бе колега ти четеш ли кви ги пишеш? Нали ако всички разбираха от 35 годишни коли сервизите щяха да фалират? Според теб трябва да ходим с питка и мед ако искаме да не се осерат в сменянето на една елементарна гарнитура?


Да,колега,това е гафа,заради,който стана всичко,ако беше точен щеше да каже,извиняваме се,така и така стават грешки,ще оправим колата за наша сметка.Спукахме капака,ще намерим друг за наша сметка,или пък не можем нищо да направим,колата е твърде осрана,ще ти върнем парите. Сигорен съм на 100%,че са видяли къде е проблема и,че капака е пукнат. Просто са решили да ме прецакът,да дам парите и после да се спасявам,понеже си мисли,че е неуязвим или съм му дарил парите ей така и,че нищо няма да направя по въпроса и той ще си живее добре с усмивка,че ме е прецакал.Когато говорих с колегата му,вместо с него,защото се криеше,преди да ми затвори телефона ме попита какво точно искам,казах му, че искам да ми върнат парите,а той ми отговори,че нямало как да ги изкара от джоба си и да ми ги даде,а аз мойте от къде ги дадох,брах ги по дървото ли,или съм прецакал някой,за да ги получа както те мен.Той ме прецаква сериозно и реално погледнато няма някакъв закон,който да накаже него,защото сервиза му е нелегален.Единственото,което може да му се случи,е проверка от нап и следователно глоба която,до колкото разбрах от тях няма да е толкова фрапираща,но проверката ще бъде изпълнена.Ами,ако просто му разцепиш празната кратуна,или го полееш с бензин и го запалиш в гаража както поправя осраните коли,който за жалост не е негов,ти задължително ще получиш присъда.Крайни мерки има много защо да сме животни и да се стига до там.Това е нещо което всеки може да направи,но явно инженера не се замисля за това.Именно за това попитах дали има някакав начин законно той да бъде наказан,а аз да получа обещетение за това,че е инженер.Преди 8 години бяха ме,прецакали майстори,дадох пари,развалиха ми колата и откраднаха доста части.Тогава нещата бяха различни,защото те издаваха фактури,имаше и доста други хора които бяха прецакани по сащият начин,тогава отново нямаше почти щастлив край,но получих както се казва обещетение,а сервизът беше затоврен за доста дълго време.

ares2 написа:деликатното с клапа е точно в това което си написал. Тябва оригинален за да е ок.
няма как да не защитавам хората защото ги познавам и следователно ще застана зад тях. не става дума за заяждане и драми .


Заставай зад него,или и ти си инженер като него,все пак трябва да има някъква инженерна солидарност,знаеш,че този човек е престъпник,ако искаш и адвокат му бъди,ако искаш и инженерно магичен щит изгради,около него,пак няма да го спасиш от простотията му.Нямам намерение да се карам с теб,аман от инженери,исках да споделя каква мизерия ми направи и се надявам много други хора да прочетът темата,за да няма други изгорели.Понеже има много осрани коли,които тои ще "поправи" и няма да бъде виновен,защото има много хора като мен,които са виновни защото колата им се е развалила.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от ares2 » 30 Авг 2020, 22:39

:help: :help: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Пропадане на обороти при натискане на газта

Мнение от boris » 02 Сеп 2020, 9:09

stony1 написа:Не знам по какви майстори си ходил, както и кой с какво ти е правил диагностика, но явно все на "разбирачи" си попадал. Ако си от Бургас, както пише в профила ти, нека да се видим и ще прегледаме люБимата, пък да видим какво точно ѝ има.



Кой прав, кой крив в тази тема,ще оставим хората да си преценят и да решат дали ще прибягнат до "услугите ти", но предлагането на явно платени услуги във форума без да имаш комерсиална обява, води до прекратяване на достъпа. Второ предупреждение няма да има.
Ако желаеш да се рекламираш във форума, то е редно да си заплатиш обява.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook