Проблем M52TU
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Проблем M52TU
Здравейте, колеги. Колата е 99г 528 TU мотора с двоен ванос. Проблема е, че на ниски обороти ( до около 1500 об/мин ) двигателят леко тресе. Няма загуба на мощност, колата върви... Просто двигателят на свободни обороти трепери/вибрира/тресе... Моите "майстори" ми казаха гумички на ваносите (не разбирам много, доколкото разбрах тези гумички подвеждат масло към ваносите). Дотук ОК, знам уж какво и е на колата, но моите майстори твърдят че тези уплътнения щели да струват 300-400лв !?! Аз ги намерих за 39лв. !?!
Дайте ми съвет моля, стават ли този евтиния комплет за ремонт на ваноси или?
пс: колата е с проверени свещи/лули/бобини!
Дайте ми съвет моля, стават ли този евтиния комплет за ремонт на ваноси или?
пс: колата е с проверени свещи/лули/бобини!
Последна промяна Grozdanoff на 14 Апр 2020, 19:57, променена общо 1 път
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Проблем M52TU
Виж си свещите и най вече лулите преди това
Иначе най добрия ремонтен комплект за ваноси уж е тоя - http://www.beisansystems.com/products.html
Иначе най добрия ремонтен комплект за ваноси уж е тоя - http://www.beisansystems.com/products.html
Re: Проблем M52TU
Играх този мач със смяна на О пръстени на ваноси. Комплект за 39лв. е едновременно некачествен и недостатъчен.
Сменят се О пръстени, тефлонови О пръстени, rattle kit, капачки на болтовете за валовете, болтовете за валовете, гарнитура капак на клапани, метална гарнитура ванос към глава, метални гарнитури на двете бутала на ваноса и вероятно изпускам още нещо. Като пари ми струваше около 200лв, части които има ОЕМ съм ги купувал.
На мен ми отне около 6 часа процедурата с изпипване на детайли. Не съм майстор, правя само моите коли.
Прекъсването може да е от доста неща, но от ваносите за мен е един от последните варианти. Четена ли е? Какви грешки дава, ако е.
Изпратено от моят MI 8 Lite с помощта на Tapatalk
Сменят се О пръстени, тефлонови О пръстени, rattle kit, капачки на болтовете за валовете, болтовете за валовете, гарнитура капак на клапани, метална гарнитура ванос към глава, метални гарнитури на двете бутала на ваноса и вероятно изпускам още нещо. Като пари ми струваше около 200лв, части които има ОЕМ съм ги купувал.
На мен ми отне около 6 часа процедурата с изпипване на детайли. Не съм майстор, правя само моите коли.
Прекъсването може да е от доста неща, но от ваносите за мен е един от последните варианти. Четена ли е? Какви грешки дава, ако е.
Изпратено от моят MI 8 Lite с помощта на Tapatalk
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем M52TU
Не е от ваноси!
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Проблем M52TU
Не е закачана за компютър, но съм сигурен, че свещите, лули и бобини са ок! Мотора не прекъсва! Тресе на ниски обороти, над 1500 об/мин няма тресене/вибрации.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Проблем M52TU
Не може да се дават диагнози без да е закачана на диагностика. Закачи, напиши грешките и ще я мислим.Grozdanoff написа:Не е закачана за компютър, но съм сигурен, че свещите, лули и бобини са ок! Мотора не прекъсва! Тресе на ниски обороти, над 1500 об/мин няма тресене/вибрации.
За София ще съдействам, ако имаш желание.
Изпратено от моят MI 8 Lite с помощта на Tapatalk
Re: Проблем M52TU
Разтърсете се по въздухопроводите и системата за празният ход.Не е зле и проверка на картерните газове как се движат.Проверете и клапана за налягането на бензина в системата да не е дал фира и вместо вакуум да тече бензин по вакуумните тръбички.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем M52TU
Grozdanoff написа:Здравейте, колеги. Колата е 99г 528 TU мотора с двоен ванос. Проблема е, че на ниски обороти ( до около 1500 об/мин ) двигателят леко тресе. Няма загуба на мощност, колата върви... Просто двигателят на свободни обороти трепери/вибрира/тресе... Моите "майстори" ми казаха гумички на ваносите (не разбирам много, доколкото разбрах тези гумички подвеждат масло към ваносите). Дотук ОК, знам уж какво и е на колата, но моите майстори твърдят че тези уплътнения щели да струват 300-400лв !?! Аз ги намерих за 39лв. !?!
Дайте ми съвет моля, стават ли този евтиния комплет за ремонт на ваноси или?
пс: колата е с проверени свещи/лули/бобини!
Колега, добре е да се види на диагностика как работят цилиндрите. Както и други параметри на двигателя и записани грешки. За да тръгнеш да ремонтираш гумички на ваносите трябва да имаш основателна причина за това, колегите са те насочили към доста други неща преди това. Как са проверени свещи/лули/бобини?
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Проблем M52TU
Ходих при един приятел елконаджия, закачия за компа и уставихме следните неща: 6 цил. работят нормално (не прекъсва), добра гориво-въздушна смес, не е от дюзи или газово, не е от маркучи, не е от картерни газове, проблемът ще да е механичен, но все още е неизвестен. По препоръка на моя човек си сложих добавка Бардал за повдигачи- 0 ефект... Според моя човек е възможно повдигачите да са стегнати и да не затварят напълно клапани, какво мислите по въпроса?
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Проблем M52TU
Възможно е да не затварят плътно клапаните. Тест компресия.Grozdanoff написа:Ходих при един приятел елконаджия, закачия за компа и уставихме следните неща: 6 цил. работят нормално (не прекъсва), добра гориво-въздушна смес, не е от дюзи или газово, не е от маркучи, не е от картерни газове, проблемът ще да е механичен, но все още е неизвестен. По препоръка на моя човек си сложих добавка Бардал за повдигачи- 0 ефект... Според моя човек е възможно повдигачите да са стегнати и да не затварят напълно клапани, какво мислите по въпроса?
Тест и преглед на диса клапа, димен тест не е лошо да се направи за vacuum leak на входящ колектор.
Преглед на данни ламбда сонди и датчици колянов/разпределителни валове.
Дебитомер също е възможна причина.
Изпратено от моят MI 8 Lite с помощта на Tapatalk
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Проблем M52TU
Колега, този ефект при повдигачите доколкото съм чел се получава при нови повдигачи, много ме съмнява това да е проблема. Пробвал ли си с друг дросел, при м52ту често има проблеми с дросела?
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Проблем M52TU
Grozdanoff написа:Здравейте, колеги. Колата е 99г 528 TU мотора с двоен ванос. Проблема е, че на ниски обороти ( до около 1500 об/мин ) двигателят леко тресе. Няма загуба на мощност, колата върви... Просто двигателят на свободни обороти трепери/вибрира/тресе... Моите "майстори" ми казаха гумички на ваносите (не разбирам много, доколкото разбрах тези гумички подвеждат масло към ваносите). Дотук ОК, знам уж какво и е на колата, но моите майстори твърдят че тези уплътнения щели да струват 300-400лв !?! Аз ги намерих за 39лв. !?!
Дайте ми съвет моля, стават ли този евтиния комплет за ремонт на ваноси или?
пс: колата е с проверени свещи/лули/бобини!
Здравейте колеги, остраних проблема и пиша за да споделя... една от лопатките на виско перката я нямаше на перката. незнам какъв зор е видяла и по интересно как е фръкнала без да счупи нищо(не вярвам жена ми да е съботирала колата). Това е... Заради смотаната перка целият двг се тресеше! Поздрави!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани