Проблем със студен старт Е-39 525i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Jivko Dobrev
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.12.2019
- Пол: Мъж
Проблем със студен старт Е-39 525i
Здравейте колеги.Преди да спеделя за проблема си ще помоля за съвет-предложете добър майстор/сервиз за диагностика и ремонт на бензинови двигатели във Варна.
А сега, конкретно на темата: колата ми е е-39 2002 г, 525i (М54Б25) с АГУ. Имам сериозен проблем със студения старт на двигателя. При стартиране колата се тресе, получават се понякога детонации, гасне многократно, имам чувството че започва да работи на 3-4 цилиндъра. Колкото са по-ниски температурите, толкова по-трудно е паленето. Най-честите грешки, които се отчитат са: р0141 "Неизправност във веригата за подгрев на датчика за кислород (б.1,датчик 2); р0171 "Бедна смес б.1";р0174 "Бедна смес б.2"; р1347" "Сензор за нивото на горивото"; р1085 "Твърде бедна горивна смес (б.2, сензор 1)". Реших, че компютъра на АГУ-то създава проблеми, изключих газовото и оранжевата лампа за "check" на двигателя изгасна. Остана само грешка р0300 "Нарушена последователност на запалване на цилиндрите". Колата обаче продължава да пали трудно и след два дена "check" светна отново.
Благодаря предварително за мненията и съветите.
А сега, конкретно на темата: колата ми е е-39 2002 г, 525i (М54Б25) с АГУ. Имам сериозен проблем със студения старт на двигателя. При стартиране колата се тресе, получават се понякога детонации, гасне многократно, имам чувството че започва да работи на 3-4 цилиндъра. Колкото са по-ниски температурите, толкова по-трудно е паленето. Най-честите грешки, които се отчитат са: р0141 "Неизправност във веригата за подгрев на датчика за кислород (б.1,датчик 2); р0171 "Бедна смес б.1";р0174 "Бедна смес б.2"; р1347" "Сензор за нивото на горивото"; р1085 "Твърде бедна горивна смес (б.2, сензор 1)". Реших, че компютъра на АГУ-то създава проблеми, изключих газовото и оранжевата лампа за "check" на двигателя изгасна. Остана само грешка р0300 "Нарушена последователност на запалване на цилиндрите". Колата обаче продължава да пали трудно и след два дена "check" светна отново.
Благодаря предварително за мненията и съветите.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Проблем със студен старт Е-39 525i
Няколко идеи:
Провери датчик температура (ако лъже колата, че двигателя е топъл ще бъде бедна сместа и ако не е заминал тотално диагностиката не знам дали ще го хване)... Не ме питай откъде знам
След рестарт на компютъра на колата прави ли го пак проблема? Ако изчезва - възможно е неправилно настроена газова да забива компютъра на колата... Без рестарт (откачах акумулатор) не се оправяше...
Ако не е пипано по инсталацията на колата преди да се появи проблема - не би трябвало да е нарушен редът на палене на цилиндрите...
На топъл двигател пали ли трудно? Ако понякога върти много преди да запали топла, а студена освен тресенето понякога пали и веднага гасне - може да помислиш за датчик разпределителен вал (при мен беше на всмукателния)... Само оригинален...
Успех!
Провери датчик температура (ако лъже колата, че двигателя е топъл ще бъде бедна сместа и ако не е заминал тотално диагностиката не знам дали ще го хване)... Не ме питай откъде знам

След рестарт на компютъра на колата прави ли го пак проблема? Ако изчезва - възможно е неправилно настроена газова да забива компютъра на колата... Без рестарт (откачах акумулатор) не се оправяше...
Ако не е пипано по инсталацията на колата преди да се появи проблема - не би трябвало да е нарушен редът на палене на цилиндрите...
На топъл двигател пали ли трудно? Ако понякога върти много преди да запали топла, а студена освен тресенето понякога пали и веднага гасне - може да помислиш за датчик разпределителен вал (при мен беше на всмукателния)... Само оригинален...
Успех!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани