Проблем със студен старт Е-39 525i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.12.2019
Пол: Мъж

Проблем със студен старт Е-39 525i

Мнение от Jivko Dobrev » 02 Дек 2019, 18:33

Здравейте колеги.Преди да спеделя за проблема си ще помоля за съвет-предложете добър майстор/сервиз за диагностика и ремонт на бензинови двигатели във Варна.
А сега, конкретно на темата: колата ми е е-39 2002 г, 525i (М54Б25) с АГУ. Имам сериозен проблем със студения старт на двигателя. При стартиране колата се тресе, получават се понякога детонации, гасне многократно, имам чувството че започва да работи на 3-4 цилиндъра. Колкото са по-ниски температурите, толкова по-трудно е паленето. Най-честите грешки, които се отчитат са: р0141 "Неизправност във веригата за подгрев на датчика за кислород (б.1,датчик 2); р0171 "Бедна смес б.1";р0174 "Бедна смес б.2"; р1347" "Сензор за нивото на горивото"; р1085 "Твърде бедна горивна смес (б.2, сензор 1)". Реших, че компютъра на АГУ-то създава проблеми, изключих газовото и оранжевата лампа за "check" на двигателя изгасна. Остана само грешка р0300 "Нарушена последователност на запалване на цилиндрите". Колата обаче продължава да пали трудно и след два дена "check" светна отново.
Благодаря предварително за мненията и съветите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Проблем със студен старт Е-39 525i

Мнение от dokie » 04 Дек 2019, 23:54

Няколко идеи:
Провери датчик температура (ако лъже колата, че двигателя е топъл ще бъде бедна сместа и ако не е заминал тотално диагностиката не знам дали ще го хване)... Не ме питай откъде знам :mhihi:
След рестарт на компютъра на колата прави ли го пак проблема? Ако изчезва - възможно е неправилно настроена газова да забива компютъра на колата... Без рестарт (откачах акумулатор) не се оправяше...
Ако не е пипано по инсталацията на колата преди да се появи проблема - не би трябвало да е нарушен редът на палене на цилиндрите...
На топъл двигател пали ли трудно? Ако понякога върти много преди да запали топла, а студена освен тресенето понякога пали и веднага гасне - може да помислиш за датчик разпределителен вал (при мен беше на всмукателния)... Само оригинален...
Успех!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook