Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Boyadjiev написа:... Гледате коя версия е, търсите такъв за проба и сменяте...
Според мен версията няма голямо значение - пробвах 10-тина модула докато установя, че имам проблем и в клапана (който сработваше при подаване на напрежение, но явно не както трябва) ... С всичките поведението бе едно и също по отношение на сервотроника - подават напрежение и после забиват при сигнал за скорост. Единствено петата врата (нали е туринг) и алармата правеха мизерии и искаха кодиране... След поставянето на клапан от е60 (или е65) нямаше вече никакво значение какъв модул слагам - дори в момента съм с някакъв без радиатор, който тежи 1/4 от теглото на който и да е от останалите...
- m0r0
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.07.2018
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Здравейте, и аз имам драма от две седмици. Километража ми работи когато си иска (скоростомера, тахометъра и моментния разход) през повечето вереме не работи. Не светят АБС и АСЦ! Когато карам извънградско и влезна в града с неработещ километраж, сервотроника е удървен и след рестарт на колата се оправя. Закачахме я и грешка за спиид сигнала имаше записана в ГМ модула. Дали е от него или да търся проблема другате? Доста дразнещо е....
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
виж този датчик на задно ляво колето, защото от там сигнал за скорост взема и таблото и то го смята и го препраща и към гм модула и в тази връзка няма как да е ок всичко ако сензора на колето сдава багажа
а с какво я четохте?
а с какво я четохте?
- m0r0
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.07.2018
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Закачахме я с Иста+ и с няква друга на таблет в движение отчиташе всички колела, че сензорите отчитат. Няма записана грешка на АБС, само в ГМ. Много странно... поръчахме ГМ, събота ще го сменяме дано да е от него... Възможно ли е сензора на лявото колело да е дефектирал и да не го дава като грешка?
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
може, попадал съм и на нови сензори на марки заместители който да дават лоши показатели и са на ръба на грешката.
прочети я с нещо друго
смени това табло също и виж как ще е
гм трябва да е high версия задължително
прочети я с нещо друго
смени това табло също и виж как ще е
гм трябва да е high версия задължително
- m0r0
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.07.2018
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Няма радост. Рестнахме таблото - 26 км и стрелката се заби долу, сложихме дръуго табло 30 км и пак, разменихме датчиците на задните колела пак километража мре, сменихме ГМ с друг high същото. Идеите се изчрпаха. АБС-а е рециклиран 001, но няма никакви грешки от него. Ако имате други идеи моля да споделите. Благодаря предварително.
.......
Смених АБС модула и се оправи. Той е бил!
.......
Смених АБС модула и се оправи. Той е бил!
- Konstan696969
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.02.2019
- Кара: Bmw e46 320d, bmw e87 120d
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Здравейте, някакво развитие по темата? Аз съм с е53, скоростомерът работи, но волана е твърд, постоянно.
Поздрави.
Поздрави.
- Konstan696969
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.02.2019
- Кара: Bmw e46 320d, bmw e87 120d
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Здравейте. Да напиша за моя проблем, е53 4.4. Пуснах ток от батерия 9 V на пин 11 и 9, волана омекна. От там пробвам с друг гм модул( без да кодирам, само закачам), нищо. Давам да оправят моя, момчето звъни здрав е. Грешка имаше само за скоростта, че не се получава информация, но след като я изчистихме един път не се появи втори. Та се чудим вече какво( може би клапана е с изгореля някоя намотка и не му стига тока да отваря, от батерийката идва директ 9в, но иначе от модула е на импулси). Накрая, мцс влязохме в модула и му зададохме да не си търси скоростта от абс-а, а от къде ще си я вземе не знаехме, но си я взе от някъде и волана омекна. Постепенно с вдигане на скоростта започва да втърдява - 20,40 и след 60 вече си е тотално твърд както и трябва да е. При намаляне обратното, на паркиране с около 5 най лек, но при намаляне олекотяването идва с малко лаг( забавяне). Поздрави и успехи.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани