Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
От 1 седмица ми изчезна сервотроника на колата БМВ е39фейслифт 525д
Като тръгна и вдигна повече от 60 километра се одървя волана и така си остава докато не я загася и после пак по същия начин .Четох ме я за грешки и дава тези от снимката някой дали е имал този проблем
Като тръгна и вдигна повече от 60 километра се одървя волана и така си остава докато не я загася и после пак по същия начин .Четох ме я за грешки и дава тези от снимката някой дали е имал този проблем
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
kamen
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Според грешките които си разчел, вероятно някъде имаш прекъснат кабел или оголен на сервотроника. Проследи си кабела от буксата където влиза в рейката на сервотроника до купето където минава през десния филтър, най-вече го проследи около двигателя където минава.
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Според грешките които си разчел, вероятно някъде имаш прекъснат кабел или оголен на сервотроника. Проследи си кабела от буксата където влиза в рейката на сервотроника до купето където минава през десния филтър, най-вече го проследи около двигателя
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Проблема е открит gm модула не работи коректно и не иска да пуска сервотроника като се намали скоростта на колата
kamen
- botevplovdiv
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.01.2018
- Пол: Мъж
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
здравейте колеги и на мен диагностиката ми показа същата грешка но волана ми е постояно тежък дали може да е от модула или да гледам кабела за прекъснато или оголено колата е 530д
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
То проблемът е открит, още когато си пуснал темата, но важното е решението да се намери.
Zlatiyan_Genchev те е насочил доста добре. И според мен е най-правилно да започнеш от проверка на кабелите (прозвъняване), и ако кабелите са наред, тогава вече мислим за ГМ модул и клапан.
Може би бих проверил на живи данни в ГМ модула как е сигналът за скорост, защото явно и тази грешка не е случайна.
Zlatiyan_Genchev те е насочил доста добре. И според мен е най-правилно да започнеш от проверка на кабелите (прозвъняване), и ако кабелите са наред, тогава вече мислим за ГМ модул и клапан.
Може би бих проверил на живи данни в ГМ модула как е сигналът за скорост, защото явно и тази грешка не е случайна.
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
След проверка на кабелите пробвай с друг модул (че е по-лесен за тест)... При мен се оказа и модул и клапан... Явно прецаканият клапан бе скапал и сменения от преден собственик ГМ модул...
Става и клапан от по-нови модели... Само буксите са различни... В момента мисля, че съм от е60 или е 65... И конектори от окабеляване на Personal Computer
Става и клапан от по-нови модели... Само буксите са различни... В момента мисля, че съм от е60 или е 65... И конектори от окабеляване на Personal Computer
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Kолега, оправи ли проблема, че и на мен ми се втвърди воланчето тази сутрин и имам същите грешки, без спийд сигнала
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Ъпвам темата със странен проблем.
Предния път ми направи впечатление, но не бях сигурен дали не е случайно, но година по-късно при идентична ситуация, пак се скапа сервотроника.
Та общо взето и миналата година и днес след като мия колата, системата отказва. И двата пъти си я мих сам колата. Предния път пусках директен ток на клапана, работи, слагах друг гм модул, но нямах възможност да го кодирам. След като закачих колата на диагностика, грешки по сервотроника не открих, но системата тръгна до днес, когато отново отказа. Днес обаче това беше придружено със загуба на километраж, светкане на абс и асц /заден ляв датчик/. От известно време се появява и този проблем, но всеки път, когато светнат лампите, волана просто олеква за постоянно, все едно паркирам. Но днес е тежък. Утре пак ще я закача на диагностика и предполагам пак ще тръгне, но защо спира е дилемата?
Предния път ми направи впечатление, но не бях сигурен дали не е случайно, но година по-късно при идентична ситуация, пак се скапа сервотроника.
Та общо взето и миналата година и днес след като мия колата, системата отказва. И двата пъти си я мих сам колата. Предния път пусках директен ток на клапана, работи, слагах друг гм модул, но нямах възможност да го кодирам. След като закачих колата на диагностика, грешки по сервотроника не открих, но системата тръгна до днес, когато отново отказа. Днес обаче това беше придружено със загуба на километраж, светкане на абс и асц /заден ляв датчик/. От известно време се появява и този проблем, но всеки път, когато светнат лампите, волана просто олеква за постоянно, все едно паркирам. Но днес е тежък. Утре пак ще я закача на диагностика и предполагам пак ще тръгне, но защо спира е дилемата?
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Аз имах проблема със сервотроника.Паля колата и всичко е наред,карам,спирам и вече волана е тежък,до следващото палене На диагностика даваше изгорял клапан или кабел.Имах за проба клапан,не се оправи.Прочетох във форума че някой е вадил бушон 9 или 11 не помня точно,на запален автомобил и го е вкарал обратно.Всичко се оправи и така повече от месец.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Ако не се лъжа 11ти бушон беше "сервотроник" според диаграмата. Аз го вадих него и колата губи токовете - не светят плафони, централното изчезва, воъбще все едно вадя акумулатора
Между другото, при мен на следващото палене 2 дни по-късно хидравликата работеше както трябва.
Между другото, при мен на следващото палене 2 дни по-късно хидравликата работеше както трябва.
- Challenger
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
И при мен понякога ми прави парчета. Като запаля колата е ужасен волана. След време олеква доста.
Записваше грешка speedometer signal в IKE. Днес смених по друга причина ГМ-а. Друго, което ми направи впечатление, е че ми избягаха интервалите на чистачките. Колата не записва никакви други грешки. Нито в DDE, нито в ABS, нито в ZKW. Няма и светеща лампа по таблото.
Записваше грешка speedometer signal в IKE. Днес смених по друга причина ГМ-а. Друго, което ми направи впечатление, е че ми избягаха интервалите на чистачките. Колата не записва никакви други грешки. Нито в DDE, нито в ABS, нито в ZKW. Няма и светеща лампа по таблото.
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Здравейте! И при мен днес се получи същотоб Всичко беше ОК! Спрях, изгасих и след около 15 минути запалих и тръгвам и волана твърд, все едно няма серво. По таблото нямаше никаква индикация. Вкарах е в гаража и утре ще гледам.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Проверката на клапана става като му пуснете 12V от акумулатора директно или 9V от батерия директно на пиновете. Палите и ако има много мек волан значи проблема е в GM модула най-вероятно. Гледате коя версия е, търсите такъв за проба и сменяте. Добре е и да се звънне кабела, за да знаете че е наред. Между буксата на клапана на рейката и директно отива на GM модула (забравил съм кой пин беше, има инфо в нета).
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Проблем със сервотроник на БМВ е 39 фейс. 525д
Boyadjiev написа:... буксата на клапана на рейката директно отива на GM модула (забравил съм кой пин беше, има инфо в нета).
Клапанът е свързан към pin9 и pin11 от X254 (черната букса с дебелите кабели) на GM модула.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани